Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka näistä julkkisnaisista kaunein?

Vierailija
02.11.2017 |

1. Ashley Tisdale http://cdn-img.instyle.com/sites/default/files/styles/684xflex/public/i…

2. Sarah Hyland https://images-production.global.ssl.fastly.net/uploads/posts/image/128…

3. Amanda Bynes https://i.ytimg.com/vi/HfRQ8qlkTeg/maxresdefault.jpg

4. Britney Spears http://www.billboard.com/files/media/Britney-Spears-mtv-vmas-04-billboa…

Kuka näistä julkkisnaisista kaunein?

Vaihtoehdot

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä todiste, ettei kauneus ole iästä kiinni. Nuo kolme nuorinta näyttävät todella taviksilta, jopa vähän friikeiltä, kun taas Britney on todellinen kaunotar, vaikka ikä ja raskaat vuodet näkyvätkin.

Ei se olekaan iästä kiinni, jos naisilta kysytään.

Jos kysytään miehiltä, se on eri juttu se.

Nuoruus, hehkeys ja 17-22v naisen pyöreät muodot ovat valttia.

Vierailija
22/35 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin läpinäkyvää, kun naiset ovat valitsemassa, kaikki ovat saaneet kannatusta. xD Eniten naurattaa tuo toiseksi tullut Sarah Hyland. Voiko omituisempia kasvoja enää ollakaan... Kukaan tuon valinneista ei oikeasti edes pidä kaunottarena, mutta vastaavat sen, koska se lohduttaa itseä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britni on tietenkin kaunein. Fanitin häntä jo pikkupoikana.

m27

Vierailija
24/35 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kaksi ekaahan ovat kuin jostain friikkisirkuksesta.

Vierailija
25/35 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin läpinäkyvää, kun naiset ovat valitsemassa, kaikki ovat saaneet kannatusta. xD Eniten naurattaa tuo toiseksi tullut Sarah Hyland. Voiko omituisempia kasvoja enää ollakaan... Kukaan tuon valinneista ei oikeasti edes pidä kaunottarena, mutta vastaavat sen, koska se lohduttaa itseä.

Let me break it down for you.

Britney on geeneiltään omassa sarjassaan, mutta myös vanhimman näköinen. = palstan ylivoimainen naisenemmistö äänestää Britniä.

Sarah Hyland on naisista nuorin, ja saa pelkästään sillä miesten ääniä. Amanda Bynes näyttää voimakkaasti meikattuna alle kolmekymppiseltä, ja saa siksi miesten ääniä. Naiset eivät voi käsittää miksi miehet pitävät neliökasvoisesta Sarahista tai pyöreänaamaisesta Amandasta.

Ashley Tisdale on siltä väliltä. Saanee ääniä joiltain miehiltä ja nuoremmilta naisilta.

Vierailija
26/35 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä miten mielipiteet voi vaihdella, musta ton Hylandin kasvot on kauneimpia mitä oon ikinä nähnyt.

AV:llä kaikki on jotain perusnättejä, pikkunättejä, taviksia ja epäsikiöitä.

Vierailija
27/35 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Tisdale = ihan hiton kauhea nenä, liekö leikelty tuollaiseksi?

2. Tämähän on kuin joku maahinen

3. Tavallinen naapurintyttö

4. Kaunis on hän

Vierailija
28/35 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä miten mielipiteet voi vaihdella, musta ton Hylandin kasvot on kauneimpia mitä oon ikinä nähnyt.

Minusta hänen nenänsä on aivan liian lyhyt ja silmät pullistuvat ulos päästä. No, makunsa kullakin.

Vierailija
29/35 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(Tarkoitin siis että AV:läisten mielestä. :D)

Vierailija
30/35 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta hänen nenänsä on aivan liian lyhyt ja silmät pullistuvat ulos päästä. No, makunsa kullakin.

Minussa kateutta herättää hänen lapsekkaan leveät kasvonsa ja kapea siro leuka ja korkealla olevat ylevän kulmikkaat kulmakarvat. Nämä tekee kasvoista kokonaisuutena mielestäni kauniit, tyttömäiset söpöt ja sopusuhtaiset.

Katson siis enemmän kokonaisvaikutelmaa kuin yksityiskohtia.

(Sattumaakohan, että itse olen kapeanaamainen ja isoleukainen, ja kulmakarvat  on suorat ja matalalla, eli olen aikalailla päinvastaisen näköinen. Omasta mielestäni ruma.)

Vierailija
31/35 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä Hylandillahan on kaikki mittasuhteet ihan pielessä kasvoissaan. Ensinnäkin, kasvot ovat hyvin pienet, leuka lähes olematon. Silmät ovat aivan liian isot ja mulkoilevat, nenä taasen liian lyhyt. Koko kasvot pitäisi laittaa uusiksi, jotta ne saisi esteettisiksi. Minusta hän on todella kummallisen näköinen ja olen kiitollinen, että vaikka olen muinoin pitänyt itseäni rumana, niin häntä katsellessa mieli muuttuu kuin taikaiskusta.

Vierailija
32/35 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä Hylandillahan on kaikki mittasuhteet ihan pielessä kasvoissaan. Ensinnäkin, kasvot ovat hyvin pienet, leuka lähes olematon. Silmät ovat aivan liian isot ja mulkoilevat, nenä taasen liian lyhyt. Koko kasvot pitäisi laittaa uusiksi, jotta ne saisi esteettisiksi. Minusta hän on todella kummallisen näköinen ja olen kiitollinen, että vaikka olen muinoin pitänyt itseäni rumana, niin häntä katsellessa mieli muuttuu kuin taikaiskusta.

Minä taas äänestin Sarah Hylandia kauneimmaksi, koska hänen kasvonsa on minun mielestä mielenkiintoisimmat. En välitä mittasuhteista. Persoonallisuus = kauneus. Tämä myös sille, joka ihmetteli, että miksi kukaan häntä äänestää. No ehkä lohdutan itseäni, vaikka tiedän oman tasoni jo valmiiksi :D

Vierailija
33/35 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikeavalinta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa on kaunis ihminen 50 v http://celebmafia.com/wp-content/uploads/2014/12/monica-bellucci-photoc…

.

Näyttää tosi hyvältä ikäisekseen.

Kasvoiltaan vieläkin 7½-8-.

Tuo nainen nuorempana...huh huh.

Matrix Revolutions kuvattiin kai 2001-2002, 16 vuotta sitten. Monica oli silloin n. 37. Oli koko Matrix elokuvatrion seksikkäin nainen, helposti. Ja kaunein. Oikeastaan ainoa nainen jonka muistan niistä, paitsi tietenkin sivupääosan Carrie-Ann Moss.

Vierailija
34/35 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vaikeavalinta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vaikeavalinta kirjoitti:

Nuori Britney olisi selkeä voittaja. Tuossa kuvassa niin paljon muita vanhemman näköinen että jää kirkkaasti hännille. Parikymppisenä Britikkä oli 10/10.

Muista kaikki ovat perusnättejä ja hyvin laitettuja, muttei suuren luokan kaunottaria.

Ehkä Amanda Bynes, voisi mennä laitettuna 26-28v ikäisestä vaikka on 31v.

Teen kohta uuden kyselyn Britneyn nuoruudenkuvalla.

Ap

Valitse kovemmat kilpasiskot sitten. Prime Britney, ehkä 19-vuotiaana, olisi liian ylivoimainen.

Toisessa ketjussa oltiin sitä mieltä, että Britney on tavallisen näköinen. Siksi valitsin hänet tähän porukkaan, koska hän on niin tavallisen näköinen kuten nuo kolme muutakin kilpasiskoa.

Olivat oikeassa. Vaikka Britney oli todella söpö ja ihan kauniskin, ei hän paini samassa sarjassa kuin esimerksi Olivia Wilde, Scarlett Johansson, Aishwarya Rai... tai vaikkapa tämä tietääkseni tuntematon nuori nainen

http://www.mediumhaircut99.com/wp-content/uploads/2016/09/pretty-girls-…

Vierailija
35/35 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten kauneusihanteet poikkeavat hieman naisten käsityksistä.

Yksi parhaista ystävistäni on nyt hieman yli nelikymppinen nainen joka edustaa aika pitkälti täydellisyyttä naisten silmissä. Minustakin häneen verrattuna Britney on tavis. Hoikka, siro, bambimainen, pitkät sääret, todella kapea uuma, sileä iho, kauniit hiukset, korkeat poskipäät ja kaukana toisistaan olevat silmät kuin isot siniset lautaset, sama vaatekoko nytkin kuin 17-vuotiaana. Ihmeen usein kuitenkin joku muodokas/pullea naapurin tyttö on ollut miesten silmissä nätimpi kun sillä on "hyvä perse" tai se "on niin --- kuuma".