Niksejä naapurista liesituulettimen kautta tulevan röökinsavun hajun peittämiseksi?
Kun on tullut kylmä, naapuri on siirtynyt sisätiloihin tupakoimaan. Savut tulee meidän asuntoon liesituulettimen kautta. Ajattelin ensin kokeilla jotain kotikonsteja, ennen kuin teen jotain muuta.
Kommentit (6)
laita se liesituuletin päälle, niin ilmavirta on oikeaan suuntaan, eli ulos
Vierailija kirjoitti:
laita se liesituuletin päälle, niin ilmavirta on oikeaan suuntaan, eli ulos
Mietinkin sitä, mutta ajattelun, että on ihan naurettava ajatus. Kokeilen sitä. Sit mietin jotain tuoksuja? Voiko sinne tuulettimeen laittaa jotain?
Vierailija kirjoitti:
Kun on tullut kylmä, naapuri on siirtynyt sisätiloihin tupakoimaan. Savut tulee meidän asuntoon liesituulettimen kautta. Ajattelin ensin kokeilla jotain kotikonsteja, ennen kuin teen jotain muuta.
Muuta pois Ghetosta.
Mulla on sama ongelma. En viitsi asiasta valittaa, koska mun luona käy silloin tällöin vieraita, jotka polttaa parvekkeella ja takuulla haju häiritsee joitain.
Etikkaa avonaiseen astiaan. Se imee myrkkyjä hengitysilmasta. Sitten on kyllä hirveä etikanhaju kämpässä mutta itse haistelin mieluummin sitä kuin naapurin sisällä tupakoivaa ketjupolttajaa. Tämä on tietysti lähinnä lyhytaikainen ratkaisu. Pitkäaikainen on muutto pois.
Tulikivenkatkuinen heippalappu