Mitä on Kheopsin pyramidin sisällä olevassa mystisessä tilassa?
Kommentit (673)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyra midos, eli keskellä on kultainen tuli. Valaistumisen tila jossa viisasten kivi valmistetaan.
Hyvä kun valaisit nimeä. Eli siellä ladattiin tuli ( liitonarkki) ja siitä tulee Tulenkantajat ja liekki Pariisiin ja Vapaudenpatsaaseenkin!
Ehkä Liitonarkki oli se osa joka kannettiin pois Egyptistä ja se osattiin tavallaan ladata vasta kun aika oli kypsä jesuiitat antoivat sen tiedot Teslalle?
David Lynch ja Twin Peaks: Fire walk with us
Ja twin peaks on kohta josta Niili alkaa sekä kohta Amarnassa kahden huipun välistä nousee auringon disketti ( kuvataan isis siipien välissä)
Ja Isisksellä käydään putsaamassa veljille nurkkia. Eipä ihme että se komeilee Jehovan todistajienkin kirjassa pyramideineen.
Mies 36v kirjoitti:
Minäpä sen tiedän, mutta en kerro teille!
Voitko kiitos kertoo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyramidinrakentajat joutuivat Asterixissakin ylitöihin.
Sellainen kaameus tuli mieleen että entäpä jos niitten rakentajien oli sitouduttava salaisuudet pitääkseen faraolle varmasti kuolemaan itse kun rakennus oli valmis? Se selittöisi ettei mikään vuotanut ikinä. Siis niitten joukkohautapaikka elävältä?
Jossakin on mekanismi jolla kivet siirtyvät jollain avaimella. Ehkä avain on nuokahtelevalla Paavilla ja valta siksi?
Jeesus sanoi taivasten valtakunnan avaimet on annettu minulle... ja sitten Paavin team myöhemmin pölli ne!
Toinen kuva ylh: Vatikaani ON avain satelliitista katsottuna: https://m.imgur.com/gallery/IrefN
Avain mihin???
Se on maailmankaikkeuden energiaa keräävä tila. Joku mainitsikin sanan teleportti, se on tavallaan sitä. Sama "tila" löytyy jokaisesta pyramidista.
Näin joskus unen, että olin pyramidissa sulkemassa sitä sisältä. Itse piti jäädä sinne sisälle myös, mutta ei pelottanut kun se oli mun tehtävä. Jostain syystä en voinut puhua. Ehkä sieltä löytyy Faaraon työmiehiä ja olin sellainen edellisessä elämässä.
Muumioitunut pyhä viisikyttyräinen kameli.
Harja, rikkalapio, ämpäri, hieman pesuainetta, pari rättiä ja muutama käyttämätön jätesäkki.
Palataanpa lähtöruutuun miksi koko revohka oltaisiin kasaan ensinnäkin jyystetty? Ja sitten tehty kaikki nämä ontelot sinne?
Jokin iso asia oli? Ja mikä on iso asia valtakunnalle? Turva!
Elikkä näillä oli voimaa tai kuviteltua voimamomenttia senaikaisessa maailmassa.
Miksi sitten tämäkin ontelo? No koska se oli jotain semmoista jonka ei pitänyt päätyä ikinä muille. No mitä semmoinen olisi?
Tieto miten koko rysä tehtiin ja sen sisältämät voimat!
Vierailija kirjoitti:
Palataanpa lähtöruutuun miksi koko revohka oltaisiin kasaan ensinnäkin jyystetty? Ja sitten tehty kaikki nämä ontelot sinne?
Jokin iso asia oli? Ja mikä on iso asia valtakunnalle? Turva!
Elikkä näillä oli voimaa tai kuviteltua voimamomenttia senaikaisessa maailmassa.
Miksi sitten tämäkin ontelo? No koska se oli jotain semmoista jonka ei pitänyt päätyä ikinä muille. No mitä semmoinen olisi?
Tieto miten koko rysä tehtiin ja sen sisältämät voimat!
Eli tarkka arkisto kaikista suunnittelun vaiheista ja koko idea miksi piti rakentaa. Nämähämn juuri pyritty salaamaankin aina.
Mielenkiintoista on pyramidien sijainti mantereitten keskikohdassa mutta maailmankartan yläreunassa enemmän - mikä tuo mieleen kokonaisuutena ristin! - Jeesuksella oli myös supervoimia. Ja oli Jumalan poika. Egyptistä minä huudan poikani....
Elikkä siellä on arkisto joka piti haudata säilyvyyden takeiksi. On nimet ja perhesuhteet ja lemmikkieläimet kuin koululuokkien kirjat jokaisesta työntekijästä ja kenties muistakin, sukupuut faraoista jne.
Ja pyramidinteko ohjeet.
Vierailija kirjoitti:
MItä ihmeen foliohattuilua netissä jauhetaa, ettei ne pyramidit olisi hautakammioita ja serenomiamestoja laisinkaan? Egyptissä on yli 120 pyramidia ja ne kaikki on hautamonumentteja... Ihme porukkaa.
niihän ne väittää ;)
Osaako joku sanoa miten pyramidien rakennusaikaan osattiin tehdä täysin samoilla pohjapiirroksilla pyramidejä ympäri maailmaa, silloin tuskin oli nettiä mistä voisi toisten maiden tapoja tutkia, ja mannerten välinen matkustaminen tuskin oli tapana :D
Esim. Egyptiläisetkin olivat niin uskollisia että ei olisi koskaan laittaneet orjia rakentamaan heidän "pyhimpiä" paikkoja. Eli kuka oikeasti rakensi pyramidin? Arkkitehtuurihan on edellä kyseistä aikaa, jokainen pala on millin tarkkaan paikallaan, vaikea uskoa sen aikaisilla välineillä tehtäväksi tuota jobia. aliens
Maltetaan ihan hetki, Timo läksi juuri selvittämään asiaa.
Kaikki hyvät blondi-, basisti- ja ruotsalaisvitsit. Siksi nykymaailmassa tunnetaan enää vain ne huonot.
Vierailija kirjoitti:
Osaako joku sanoa miten pyramidien rakennusaikaan osattiin tehdä täysin samoilla pohjapiirroksilla pyramidejä ympäri maailmaa, silloin tuskin oli nettiä mistä voisi toisten maiden tapoja tutkia, ja mannerten välinen matkustaminen tuskin oli tapana :D
Tuon ajan tekniikalla on vain yksi tapa rakentaa korkealle.
Faaraon fillarit, lastenvaunut ja rullalaudat/potkulaudat. Edes siihen aikaan ei voinut jättää fillariaan ulos koska joku pölli sen yön aikana .
Lurpahtaneita vetyatomeja jotka eivät jaksa reagoida enää mihinkään.