Haluaisin naisen, joka olisi talon emäntä -Sinkkumies
Pullan tuoksuinen, pesisi vessat ja pitäisi huolta kodista. Onkohan tämä mahdoton vaade?
Sinkkumies
Kommentit (201)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pullan tuoksuinen, pesisi vessat ja pitäisi huolta kodista. Onkohan tämä mahdoton vaade?
Sinkkumies
Vahva veikkaukseni on, että statuksesi ei tule ihan hetkeen muuttumaan.
Sä lähestyt nyt parisuhdemarkkinoita ihan väärästä tulokulmasta. Sun pitäisi ensin kertoa, mitä sulla on annettavaa ja saada naiset kiinnostumaan itsestäsi. Vasta sitten voit esittää toiveitasi. Tosi tuollaisia 1920-luvulle jämähtäneitä toiveita en kyllä esittäisi vielä senkään jälkeen.
t: leipova ja kokkaava, sekä omat siivousvuoroni hoitava aviomies.
Ehei.. ensin täytyy löytää naiset, jotka tästä ovat kiinnostuneet. Miehet ymmärtävät, että hukkapaloihin on turha laittaa energiaansa, koska ovat sen oppineet elämänsä aikana.
Ensin löydetään potentiaali ja niihin annetaan panostus.
Sinkkumies
Ei tällä mitään toiveita oikeesti ole 😃. Ihan puhtaasti kyykytysfantasia on tämä, en jaksa uskoa että tyyppi edes kuvittelee että kukaan tästä oikeasti suuttuu tai suivaantuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Sä lähestyt nyt parisuhdemarkkinoita ihan väärästä tulokulmasta. Sun pitäisi ensin kertoa, mitä sulla on annettavaa ja saada naiset kiinnostumaan itsestäsi.
Tämä. Nyt sä olet vain esittänyt vaatimuksia vaatimusten perään ja ilmoittanut miten postimyyntivaimot on parempia ja nätimpiä kuin suomalaiset. Missään vaiheessa et ole kuitenkaan kertonut, mitä hyötyä sinusta sitten on sille sulle pullaa leipovalle naiselle?
Ne on mun vaatimukset. Ei se siittä mihinkään muutu. Tyhjää tarjoavia saa ulkomailtakin. Se on aivan validi pointti.
Sinkkumies
Akka imuroi. Minä tarkastan ohjesäännön mukaan pyyhkeellä, että jos pölyä jää märkään pyyhkeeseen, niin on imuroitava uudestaan.
Sinkkumies
Ilmeisesti ne postimyyntivaimotkaan ei sit ole lämmenneet...? Se on jo aika saavutus.
Oletko sä tällainen ihan luonnossakin vai vain netissä 😃? Ei hitsi kun pääsis näkemään kärpäsenä katossa että pystytkö esittämään suurin piirtein normaalia irl.
Haluta saa mitä tahtoo.. mutta jos alkaa vaatimaan ni menee väärille raiteille..
Olen "pullantuoksuinen" emäntä. Ruoan teen valmiiksi miehelleni kun tulee töistä. Kotimme on siisti koska minä siivoan. Käyn toki töissäkin ja meillä on yhteinen lapsi.. Yhdessä teemme paljon asioita ja arvostamme toisiamme.
Kaiken teen mielelläni koska mieheni ansaitsee sen. Jos mieheni alkaisi vaatimaan että siivoaisin tai vaatimasn että ruoka olis aina valmiina kun tulee töistä ni mies menis vaihtoon..
Mieheni ei näitä asioita pyydä. Mutta arvostaa kun teen ne kuitenkin.
Montakos vuotta näitä fantasioita onkaan jo kirjoiteltu tänne? Hirvee spinning aina käynnissä mutta milliäkään ei edetä mihinkään suuntaan.
Toivottavasti oli provoilumielessä kirjoitettu. Muuten tai siltikin käy sääliksi, jos joku muija suhun joskus lankeaa. Kannattaa sitten tehdä kantansa selväksi ekoilla treffeillä, eikä näytellä jotain muuta, mitä on. Näin rakkaudella ja isonsiskon otteella.
Vierailija kirjoitti:
Haluta saa mitä tahtoo.. mutta jos alkaa vaatimaan ni menee väärille raiteille..
Olen "pullantuoksuinen" emäntä. Ruoan teen valmiiksi miehelleni kun tulee töistä. Kotimme on siisti koska minä siivoan. Käyn toki töissäkin ja meillä on yhteinen lapsi.. Yhdessä teemme paljon asioita ja arvostamme toisiamme.
Kaiken teen mielelläni koska mieheni ansaitsee sen. Jos mieheni alkaisi vaatimaan että siivoaisin tai vaatimasn että ruoka olis aina valmiina kun tulee töistä ni mies menis vaihtoon..
Mieheni ei näitä asioita pyydä. Mutta arvostaa kun teen ne kuitenkin.
Se on kuitenkin vaatimustasoni mukaista. Huonompaa en ota.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Sä lähestyt nyt parisuhdemarkkinoita ihan väärästä tulokulmasta. Sun pitäisi ensin kertoa, mitä sulla on annettavaa ja saada naiset kiinnostumaan itsestäsi.
Tämä. Nyt sä olet vain esittänyt vaatimuksia vaatimusten perään ja ilmoittanut miten postimyyntivaimot on parempia ja nätimpiä kuin suomalaiset. Missään vaiheessa et ole kuitenkaan kertonut, mitä hyötyä sinusta sitten on sille sulle pullaa leipovalle naiselle?
Ei taida olla naisille hyödyksi eikä varsinkaan iloksi. Itkuksi muuttuu suhteet tuommoisten sovinistien kanssa.
Paistaa paha katkeruus läpi näistä viesteistänne. Lisää, kiitos.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Ei taida olla naisille hyödyksi eikä varsinkaan iloksi. Itkuksi muuttuu suhteet tuommoisten sovinistien kanssa.
Tässä ketjussa ei käsitellä miehiä, vaan pullan tuoksuisia naisia.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni ei näitä asioita pyydä. Mutta arvostaa kun teen ne kuitenkin.Se on kuitenkin vaatimustasoni mukaista. Huonompaa en ota.
Sinkkumies
Mutta saako paremman, saako sellaisen josta haaveilee ja jonka olisi omasta mielestään ansainnut. Siinä dilemmaa meille kaikille epätäydellisille sinkuille. Muistathan että on parempi yksin kuin huonossa suhteessa.
Toistan kysymyksen: vaadit naiselta sekä työssäkäyntiä, kotitöiden tekoa ja kynnysmaton luonnetta. Miksi kukaan ottaisi sinut nurkkiinsa, kun aiheutat vain ylimääräistä vaivaa antamatta mitään tilalle?
Vierailija kirjoitti:
Tietty jos teidän Mordorissa pesukone sijaitsee kaikkien jästien ja syvimpien helvettien syövereissä ;)
Sinkkumies
Lisäksi miehen kuuluu huolehtia, ettei viinikaappi pääse tyhjenemään.
Ihannetilanteessa mies metsästäisi minulle riistaa tai ainakin kalastaisi.
Naisen töihin kuuluu imurointi. Tästä ei ole poikkeuksia.
Sinkkumies
Ja silti selität jäävedestä ja ylimielisistä naisista? Hoopo :)