Haluaisin naisen, joka olisi talon emäntä -Sinkkumies
Pullan tuoksuinen, pesisi vessat ja pitäisi huolta kodista. Onkohan tämä mahdoton vaade?
Sinkkumies
Kommentit (201)
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos sillä pullantuoksuisella lapsella olisi viisi lasta, mutta muuten olisi täydellinen? Etkö antaisi hääkelloille tilaisuutta?
Tarkoititko naisella? En _ota_ lapsellista naista.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pullan tuoksuinen, pesisi vessat ja pitäisi huolta kodista. Onkohan tämä mahdoton vaade?
Sinkkumies
Melkolailla ei se nimittäin ehdi jos hän on suurenkin talon (=tilan) emäntä. Sen lisäksi en usko että yksikään emäntä jaksaisi sua katsella pitkään.
Mä kyllä parittaisin tämän kivikissaäidille, jos se ei olisi varattu, ne ansaitsisivat toisensa ja muu maailma saisi olla rauhassa. True love 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos sillä pullantuoksuisella lapsella olisi viisi lasta, mutta muuten olisi täydellinen? Etkö antaisi hääkelloille tilaisuutta?
Tarkoititko naisella? En _ota_ lapsellista naista.
Sinkkumies
Mutta siis eihän tollasta voi huolia muu kuin todella lapsellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun vaatimustaso on just kohdillaan kun et saa sillä naista.
En ajattele, että minä saan yhtään mitään. Minä olen se joka tarjoaa.
Sinkkumies
Mitä sinä tarjoat? "Jöötä"?
Minä kyselen tässä ketjussa. Et sinä. Sitten jos kelpuutan sinut, niin voin antaa lisää infoa. Huonolta kuitenkin vaikuttaa..
Sinkkumies
Olet huono kauppa kenelle tahansa. Minä en ole kelpuutettavissasi.
Kun olisit jättänyt tuon alun pois, niin olisit kunnioitettavissa.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Melkolailla ei se nimittäin ehdi jos hän on suurenkin talon (=tilan) emäntä. Sen lisäksi en usko että yksikään emäntä jaksaisi sua katsella pitkään.
Mä kyllä parittaisin tämän kivikissaäidille, jos se ei olisi varattu, ne ansaitsisivat toisensa ja muu maailma saisi olla rauhassa. True love 😁
Ai hitto 😁. Ja siinä tulisi samalla ikiliikkuja keksittyä 💒.
Lapsellinen tosihenkilö tai nuorison läppäketju. Veikkaan jälkimmäistä.
Jos oot aito - sori jos ei ota eteen tänään virikkeistä huolimatta 😶. Hah!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Minä kyselen tässä ketjussa. Et sinä. Sitten jos kelpuutan sinut, niin voin antaa lisää infoa. Huonolta kuitenkin vaikuttaa..
Sinkkumies
Olet siinnyt pahasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Sinkkumies
En ole edes kertonut mitä on kaupan, mutta ikupotkuraivarit veditte silti?
Sinkkumies
(pikkutytöt)
Nääh, ei tässä ketjussa näy yhtään raivostunutta naista. Eihän sillä ole mitään väliä, mitä on tarjolla, se ei kuitenkaan kompensoi miinuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Sinkkumies
Olet siinnyt pahasta.
Tietäisitpä.
Miksi ihmeessä kukaan _mies_ ottaisi porsineen naisen?
hihhih.. mikä vitsi.
Sinkkumies
Naiset on hyviä vessan pesijöitä, koska tykkäävät takertua pikkuasioihin.
Sinkkumies
Kiinnostaisi kyllä tietää mihin tämä katkeruus sinkkumiehen mielestä.perustuu. Olen katkera koska minulla ei ole narsistista pershäiriötä ja suuria vaikeuksia löytää kumppania ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Sinkkumies
Sinkkumies
(pikkutytöt)
Nääh, ei tässä ketjussa näy yhtään raivostunutta naista. Eihän sillä ole mitään väliä, mitä on tarjolla, se ei kuitenkaan kompensoi miinuksia.
Sen voi lukea henkilöhyökkäyksistä, jotka nyt yleensä ovat ala-arvoista saastaa ja vessasta alas vedettäviä, naisten hommia siis ;)
Sinkkumies
Minä olen. Leivon, kokkaan, siivoan ja käyn duunissa jolla elän ihan mukavasti. Vaan eipä tuota ole vielä miestä tullut vastaan, jonka kanssa kannattaisi lähteä arkea jakamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi kyllä tietää mihin tämä katkeruus sinkkumiehen mielestä.perustuu. Olen katkera koska minulla ei ole narsistista pershäiriötä ja suuria vaikeuksia löytää kumppania ?
Avaan tästä ketjun joskus. Tässä ketjussa keskustellaan pullan tuoksuisista naisista. Oletko sellainen, tai olisitko mielelläsi?
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toistan kysymyksen: vaadit naiselta sekä työssäkäyntiä, kotitöiden tekoa ja kynnysmaton luonnetta. Miksi kukaan ottaisi sinut nurkkiinsa, kun aiheutat vain ylimääräistä vaivaa antamatta mitään tilalle?
Ei tarvitse olla kynnysmatto. Vessan voi pestä hymyssä suin ja se olisi suotavaakin.
Sinkkumies
Älä suotta pidätä hengitystä odottaessasi sellaisen löytymistä.
Oikeastaan hengityksen pidättäminen voisi olla ihan hyväkin vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen. Leivon, kokkaan, siivoan ja käyn duunissa jolla elän ihan mukavasti. Vaan eipä tuota ole vielä miestä tullut vastaan, jonka kanssa kannattaisi lähteä arkea jakamaan.
Eiköhän se vielä löydy, Tsemppiä!
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Henkilöhyökkäykset ovat aina kusipäiden toimia. Olet siis kusipää.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Sinkkumies
Sinkkumies
(pikkutytöt)
Sen voi lukea henkilöhyökkäyksistä, jotka nyt yleensä ovat ala-arvoista saastaa ja vessasta alas vedettäviä, naisten hommia siis ;)
Sinkkumies
Vetäisitkö sen naisen tilaisuuden tullen sieltä wc:stä alas? Jos löytyisi joku vika, jos sitä ei huvittaisi enää leipoa pullaa ja pestä veskejä?
Riippuu ihan siitä mistä se roikkuu tai mieluiten ei tietenkään roiku kokoaikaisesti.