Haluaisin naisen, joka olisi talon emäntä -Sinkkumies
Pullan tuoksuinen, pesisi vessat ja pitäisi huolta kodista. Onkohan tämä mahdoton vaade?
Sinkkumies
Kommentit (201)
Vierailija kirjoitti:
Mä haluun miehen joka aamulla laittaa aamupalaa ja tuo sen mulle sänkyyn, käy hyväpalkkasissa töissä, tulee kotiin, laittaa ruuan, käyttää koiran, siivoaa, hieroo mun jalkoja ja juttelee mukavia. Mä voisin käyttää päiväni shoppailuun, kauneushoitoloissa käymiseen ja ravintoloissa syömiseen. Miltäs kuulostais?
Kuullostat melko yksinkertaiselta. Kaikki toimenpiteet kävisivät, mutta tyhmyys ei kelpaa.
Sinkkumies
Kuvittele tilanne, että olisit esim. perinyt 20 miljoonaa. Yksinkertaiselle naiselle tietenkin hyväpalkkainen työ on ykkösasia. Minulle se on 20 miljoonaa.
Sinkkumies
Miehen homma on hoitaa imurointi, matontamppaus, roskapussin vienti, nurmikon leikkaus, pensaiden ja puskien leikkaus, autojen huolto, renkaiden vaihto ja tankkaus.
Grillaus ja ruoanlaitto toisinaan kuuluu myös miehen hommiin ja minun hyvänä pitäminen ja hieronta pyydettäessä.
Onnistuuko sinkkumieheltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti olet syntynyt vääränä aikana. Olet sen verran inhottava ihminen että väkivallan käyttö pitäisi saada olla yleisesti hyväksyttyä. Sitten saisit ehkä jonkun taloudellisesti riippuvaisen hakattua siihen kuntoon ettei uskalla lähteä jne.
Epätodennäköinen skenaario. Se taloudellisesti riippuvainenkin todennäköisesti päättäisi suhteen Sinkkumieheen iskemällä hifistelykeittiöveitseen kylkiluiden väliin, ei väliä kumman.
Ne on Japaniasta, ja hemmetin hyviä veitsiä. Itse Shu Go Ni Man tekemiä.
Sinkkumies
Oletettavasti siis solahtavat kevyesti.
Veitsiä tilasin monia. Maksoi n. 2000e.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Miehen homma on hoitaa imurointi, matontamppaus, roskapussin vienti, nurmikon leikkaus, pensaiden ja puskien leikkaus, autojen huolto, renkaiden vaihto ja tankkaus.
Grillaus ja ruoanlaitto toisinaan kuuluu myös miehen hommiin ja minun hyvänä pitäminen ja hieronta pyydettäessä.Onnistuuko sinkkumieheltä?
Ihan mikä vaan onnistuu, mutta mä inhoan imurointia. Akka hoitaa sen.
Sinkkumies
Sopii. Luulen ymmärtäväni, mitä Sinkkumies ajaa takaa vaan ei jahtaa.
Sopii minulle. Hoidan kyökin ja muun osan huushollista, ja teen omia hommiani kuten palkkatöitä.
Sinkkumies hoitaa sitten auton, muut pelit ja vehkeet ja pannuhuoneen yms. inhaa, ja käy palkkatöissä.
Tasa-arvo talouden tiliotteella ja makuukammarissa.
Vierailija kirjoitti:
Sopii minulle. Hoidan kyökin ja muun osan huushollista, ja teen omia hommiani kuten palkkatöitä.
Sinkkumies hoitaa sitten auton, muut pelit ja vehkeet ja pannuhuoneen yms. inhaa, ja käy palkkatöissä.Tasa-arvo talouden tiliotteella ja makuukammarissa.
Maksan omat menoni ja rahat saan osinkoina. Sinä käyt palkkatöissä, en minä.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies hoitaa sitten auton, muut pelit ja vehkeet ja pannuhuoneen yms. inhaa, ja käy palkkatöissä.Tasa-arvo talouden tiliotteella ja makuukammarissa.
Sinkkumies
Puhuin talouden tilistä, en sinun enkä minun omista.
Et siis ole etsimäni. Tsori tsori vaan, mutta tuommoinen brassailija ei sovi mun pirtaan.
Osingoillasi voit ostaa kodinhoitajan ja seksiä. Problem solved.
Täällä yksi tuollainen nainen.
Tosin mieheni sitten elättää meidät, eikä pidä minua itsestäänselvyytenä. Jos mies vaatisi minua tekemään kaiken mitä teen nyt ja käymään töissä, en suostuisi, vaan tällaisessa tilanteessa jakaisimme kotityöt tasan.
Eli saahan sitä toivoa naisesta kodin hengetärtä, jos olet valmis maksamaan kaikesta ja antamaan naiselle lisäksi käyttö rahaa. Moni mies ei tähän kykene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies, kerro rehellisesti miksi luulet ettet saa naista. Miehet aina listaa syyt miksi heidän pitäisi omasta mielestään löytää joku mutta ei syitä miksi se ei onnistuisi. Mitä ihmiset sillä tiedolla tekee miten erinomaista kumppaniainesta olisit, kun ainoa millä on väliä on ne syyt miksi et ole ja miksi pariutuminen tökkii.
Rehellisyyttä ei ole. Get real.
Sinkkumies
Mitä kyökkifilosofiaa tämäkin on olevinaan. Ei sinun kukkoilu ole oikeasti kiinnostavaa, ihmiset vain tykkää joskus taittaa peistä niin että ollaan kaikki voittajia a'la special olympics. Oikeasti kiinnostavaa olisi tietää miksi ei flaksi käy. Se ettei ole just minkään näköinen, rahaa ei ole ja luonne on ihan p€ska ei vielä riitä syyksi, nimimerkillä sivusta seurannut. Sulla on rahaakin vissiin mutta silti ei. Yleensä narsistiset miehet pariutuu aika hyvin.
Puskat saa tasaiseksi moottorisahalla kerralla. Akat nyplää oksa kerrallaan. Naurattaa naapureiden emännät.
Sinkkumies
Mä voisin olla hyvä emäntä, mutta kyllä se vaatisi sit sen, että mies maksaa mun ja elukoidenkin elätyksen. En mä nyt rupea töissä käymään ja hoitamaan kaikista ikävimpiä kotitöitä (vessan pesut, imurointi jne) siitä hyvästä, että mies pari kertaa vuoteen vaihtaa renkaat.. Toki jos mies hoitaisi elätyksen, sit ois koti putipuhdas jatkuvasti, sapuska ja lämpimäiset odottelemassa jne. Mut ei, en mää viitsi elannon tienaamisen rinnalle ottaa mitään kotiaskareita stressattavaksi, ne menee sit puokkiin jos rahaakin tuo molemmat taloon. Myös ne ikävät duunit.
Miksi naiset haluavat rahaa, jos mies haluaa pullan tuoksuisen naisen?
Sinkkumies ihmettelee ..
Jos nainen haluaisi perinteisen miehen, joka osaa korjata autoja ja koneita, niin olisiko se synti?
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Puhuin talouden tilistä, en sinun enkä minun omista.
Et siis ole etsimäni. Tsori tsori vaan, mutta tuommoinen brassailija ei sovi mun pirtaan.
Meinaatko sä oikeasti, että mua kiinnostaa? Kun häviät väittelyn, niin poistut kuin pikkutyttö itkun katkerin kyynelin. Olen mä paljon johtajan hommia tehnyt, sekä teen vieläkin, koska olen myös osassa mukana omin rahoineni. Sen takia ne kiinnostaa, ja sen takia yritän niitä yrityksiä puskea eteenpäin.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset haluavat rahaa, jos mies haluaa pullan tuoksuisen naisen?
Sinkkumies ihmettelee ..
Mitä naisen sitten pitäisi haluta vastineeksi? Perinteiset miesten työt (lumien kolaus, nurmikonleikkuu jne) on mun mielestä ainakin paljon mielekkäänmpiä hommia kuin imurointi tai pölyn kanssa sotiminen. Lisäksi kodin puhtaanapito ja esim. pyykkäys vie yleensä enemmän aikaakin, jollei kyseessä sitten ole esim. puulämmitteinen okt jossa tehdään itse puut jne. Plus naisille jää vielä ne epämiellyttävimmät hommat. Kuten se vessan pesu.
Joten mitä muuta mä haluaisin? Jos mulla menee aikaa yhteiseen kotiin, en mä halua tuhlata loppua ajastani töissä. Ja toisin päin. Jos mulla menee aikaa töissä, en mä halua tuhlata loppua aikaani tehdäkseni ikäviä kotitöitä vain jotta miehen ei tarvitsisi.
Sinä en vieläkään ole suoraan sanonut, mitä sinä tuot suhteeseen, jos nainen maksaa elämänsä itse ja hoitaa vessat, imuroinnit ja ne pullat odottamaan?
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen haluaisi perinteisen miehen, joka osaa korjata autoja ja koneita, niin olisiko se synti?
Sinkkumies
Mun autoni hajoaa ehkä kerran kahteen vuoteen. Se on näitä uusia autoja, mistä pitää lukea vikakoodit tietokoneelta jne, joten se on simppelimpää käyttää korjaamolla. Muut koneet ei ole tässä omassa kodissa nyt vielä kertaakaan hajonneet (6v aikana). Ymmärrätkö sä miten paljon enemmän aikaa menee siivoamiseen ja pullien leivontaan, kuin autojen ja koneiden korjailuun? (pl. maatilat jne)
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi tuollainen nainen.
Tosin mieheni sitten elättää meidät, eikä pidä minua itsestäänselvyytenä. Jos mies vaatisi minua tekemään kaiken mitä teen nyt ja käymään töissä, en suostuisi, vaan tällaisessa tilanteessa jakaisimme kotityöt tasan.
Eli saahan sitä toivoa naisesta kodin hengetärtä, jos olet valmis maksamaan kaikesta ja antamaan naiselle lisäksi käyttö rahaa. Moni mies ei tähän kykene.
Kiitos tästä rehellisestä vastauksesta.
Sinkkumies
Rehellisyyttä ei ole. Get real.
Sinkkumies