en kestä naista joka ei diggaa proge-musaa
tänään esim löysin aivan huippulevyn
on spotiyssäkin
eli cast ja heti kakki levyt jostain ammesin itselleni
tällaosta tai steve hacket ja muu pro hörä käy, its ekuuntelen uusimmat aina sivulta
mmitä tulisi parisuhteesta jos kotona ei soiti proge ja vaimotar kuuntelisi jotain CHEEKKISTÄ?
ei mitään, hävettäs ja lapset voisivat mennä pilalle
sen sijaan ei haittaisi jos nainen on uskovainen, kunhan ei kuuntele hillsongia!!!! ateistia en kestä sitäkään
Kommentit (6)
meiel poge-miehill (vaikka älykkäitä olemmekin= ei kirjoitusasu merkkaa vaan musiikin ilmaisun tarkkuus ja täydellisyys, siihen omistautuminen vuosien takominen kitaralla 8 tuntia päivässä että vihdoinkin osaa soittaa soolon oikein
Musiikki on mullekin sen verran tärkeää, että mä en pystyisi olemaan yhdessä sellaisen kanssa, jonka kanssa musamaku ei natsaa edes jollain tasolla.
Onneksi löysin miehen, joka tykkää metallista myös.
Sitä en tiedä mitä voi tehdä, jos on jo parisuhteessa musamaullisesti erilaisen ihmisen kanssa. Ennen pitkää se voi ruveta ärsyttämään enemmän ja enemmän, varsinkin jos musiikki on itselle hyvin tärkeää. Voithan yrittää saada hänet sietämään aloittamalla joistain neutraalemmista kappaleista, joita itsekin siedät. Niin että löytäisitte ensin jonkun bändin, josta molemmat tykkäävät edes vähäsen ja voitte yhdessä kuunnella. Näin yksi ex itse asiassa sai mut pitämään rankemmasta metallista. Sitten hän itse alkoi kuuntelemaan sitä musiikkia, mistä mä olin tykännyt aiemmin ja musta tuli täysi metallipää. Osat tavallaan vaihtuivat.
No toivottavasti löydätte kompromissin tai sitten molemmille vaan langattomat kuulokkeet päähän.
No mä en ole edes koskaan tavannut naista joka tykkää progesta
en minäkään haluaisin saada juuri kaltaisi rock- kukon mieheksi, tv 27 vuotias fitness pimatsu