Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en kestä naista joka ei diggaa proge-musaa

proge-mies-45
02.11.2017 |

tänään esim löysin aivan huippulevyn

on spotiyssäkin

eli cast ja heti kakki levyt jostain ammesin itselleni

tällaosta tai steve hacket ja muu pro hörä käy, its ekuuntelen uusimmat aina sivulta

http://www.morow.com/

mmitä tulisi parisuhteesta jos kotona ei soiti proge ja vaimotar kuuntelisi jotain CHEEKKISTÄ?

ei mitään, hävettäs ja lapset voisivat mennä pilalle

sen sijaan ei haittaisi jos nainen on uskovainen, kunhan ei kuuntele hillsongia!!!! ateistia en kestä sitäkään

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minäkään haluaisin saada juuri kaltaisi rock- kukon mieheksi, tv 27 vuotias fitness pimatsu

Vierailija
2/6 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kestä kirjoitusvirheitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

meiel poge-miehill (vaikka älykkäitä olemmekin= ei kirjoitusasu merkkaa vaan musiikin ilmaisun tarkkuus ja täydellisyys, siihen omistautuminen vuosien takominen kitaralla 8 tuntia päivässä että vihdoinkin osaa soittaa soolon oikein

Vierailija
4/6 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykynaiset on lesboja ja tyhmiä

Vierailija
5/6 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikki on mullekin sen verran tärkeää, että mä en pystyisi olemaan yhdessä sellaisen kanssa, jonka kanssa musamaku ei natsaa edes jollain tasolla.

Onneksi löysin miehen, joka tykkää metallista myös.

Sitä en tiedä mitä voi tehdä, jos on jo parisuhteessa musamaullisesti erilaisen ihmisen kanssa. Ennen pitkää se voi ruveta ärsyttämään enemmän ja enemmän, varsinkin jos musiikki on itselle hyvin tärkeää. Voithan yrittää saada hänet sietämään aloittamalla joistain neutraalemmista kappaleista, joita itsekin siedät. Niin että löytäisitte ensin jonkun bändin, josta molemmat tykkäävät edes vähäsen ja voitte yhdessä kuunnella. Näin yksi ex itse asiassa sai mut pitämään rankemmasta metallista. Sitten hän itse alkoi kuuntelemaan sitä musiikkia, mistä mä olin tykännyt aiemmin ja musta tuli täysi metallipää. Osat tavallaan vaihtuivat.

No toivottavasti löydätte kompromissin tai sitten molemmille vaan langattomat kuulokkeet päähän.

Vierailija
6/6 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en ole edes koskaan tavannut naista joka tykkää progesta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi