Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lapsesta asti reagoinut turhautumiseen ja ärsytykseen tyydyttämällä itseäni

02.11.2017 |

Muistan kun jo päiväkodissa tyydytin itseäni päiväunien lomassa. Sama jatkui ala-asteella, jolloin en pysynyt muiden perässä ja suurin osa aineista oli minulle vaikeita. Kun yritin tehdä tehtävää josta en ymmärtänyt hölkäsen pöläystä muistan kuinka minun teki silloinkin mieli alkaa tyydyttää itseäni siihen sanoinkuvaamattomaan v#yutukseen.

Yhä edelleen komekymppisenä reagoin samoin. Olen nainen.

Toivoisin asiallisia vastauksia. Vaikka aihe on mikä on niin toivon että jos ette pysty vastaamaan asiallisesti jättäisitte vastaamatta, sillä haluaisin että tämä keskustelu pysyisi ja saisin oikeasti vastauksen tähän asiaan, joka on painanut minua lapsesta asti. Lapsena siis jo ajattelin ettei tällainen voi olla normaalia.

Millaisia ajatuksia heräsi? Mikä tällaiseen voisi olla syynä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö opettaja tai koulukaverit huomanneet mitään muka tunneilla?

Vierailija
2/13 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö opettaja tai koulukaverit huomanneet mitään muka tunneilla?

En siis tehnyt tunneilla mitään, se vahva halu vaan kutkutti.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempihan tuo on kuin alkaa turhautuneena tai tylsistyneenä viihdyttämään itseään vaikkapa syömällä, päihteillä tai uhkapelaamisella. 

Vierailija
4/13 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Ja tuolle joka mietti näkikö opettaja, niin itse ainakin pidättelin haluani välitunnilla asti ja sitten menin vessaan hoitelemaan itseni.

Samanlaisesta mielihyvän hakemisestahan tuossa on kyse kuin vaikka lohtusyömisessä. Nautinto lohduttaa.

Sikäli musta parempi kuin syöminen, ettei tuo lihota. Tietty koukuttavuus ja pakonomaisuushan siinä tavallaan on. Parisuhteessa itsellä joskus muuntunut muotoon jossa surullisena haluan mieheltä lohtua seksin muodossa.

Vierailija
5/13 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan kirjoitti:

Parempihan tuo on kuin alkaa turhautuneena tai tylsistyneenä viihdyttämään itseään vaikkapa syömällä, päihteillä tai uhkapelaamisella. 

No nyt kolmekymppisenä on ruoka alkanut maistua ihan eri tavalla kuin nuorempana.

Ap

Vierailija
6/13 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku neurologinen sairaus?

Vierailija
7/13 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama! Runkkaaminen on kivaa 😎

Vierailija
8/13 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä vaan kirjoitti:

No nyt kolmekymppisenä on ruoka alkanut maistua ihan eri tavalla kuin nuorempana.

Ap

Huono suunta. Runkkaa enemmän, syö vähemmän! 😂

Vierailija
9/13 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis teille kaikille vähän-runkkaaville vinkiksi: ihan loistavaa esim. Työstressiin. Vaikka olis kuinka stessaantunut: pari kertaa illalla & just ennen nukkumaanmenoa. Ei huolet & murheet paina.

Vierailija
10/13 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ahdistava kotiympäristö ja aloin myös jo ala-asteella helpottaa oloani itsetyydytyksellä. Aikuisenakin se on jatkunut mutta vähentynyt. 

Vierailija
11/13 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, minulla sama juttu. Paitsi että asiat eivät ole olleet vaikeita, mutta stressaantuneena saatan harrastaa tuota todella paljon. Samoin väsyneenä tai alakuloisena... tai muuten vain. Mutta sitä en ymmärrä, mikä oikeastaan ap:n ongelma on asiassa.

Vierailija
12/13 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykytietämuksen mukaan tuo on monin eri tavoin terveellistä ja hyväksi kropalle & mielelle.

Vierailija
13/13 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama, kun turhautuu niin lähes huomaamatta käsi menee useemmin js useemmin haaroihin ja lopulta menee ihan runkkaamiseks. Sit pystyykin taas hetken keskittyyn

-mies 25

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi