Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te jotka meikkaatte ja pidätte itsenne ehostamisesta, ja kosmetiikkatuotteista yleensä :)

KOSMETIIKKAKESKUSTELUA KEHIIN
02.11.2017 |

Olisi mukava saada asiallista kosmetiikkakeskustelua meidän kesken jotka meikkaamme mielellämme, ja seuraamme kosmetiikkamaailman uutuuksia jne.
Onko löytynyt mitään kivoja meikkiuutuuksia viime aikoina? Suosituksia?
Ostatteko kosmetiikan netistä, tavarataloista vai liikkeistä?

Kommentit (143)

Vierailija
1/143 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mahtavaa saada tänne Suomeen Sephora-liike. Edes yksi Helsinkiin.

Ruotsissa niitä ollut vuosikaudet, 6 liikettä ja lisää tulossa!

Vierailija
2/143 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsin Kicks myy Jo Malone-merkin kevyitä ja ylellisiä cologne tuoksuja

https://www.kicks.se/jo-malone-london

Niitähän ei saa tilattua mistään nettikaupoista.

Tietääkö kukaan koska nuo tulevat Suomen Kickseihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/143 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sephora olisi kova juttu. Miten niitä on jossain Itä-Euroopan maissa ja Ruotsissa mutta tänne ei saada yhtään?

Vierailija
4/143 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä tulee ostettua. Täällä päin ei oikein ole liikkeitä, ja netissä isonkin valikoiman läpi kampaaminen on helppoa. Suosikkimerkkiäni Too Facedia ei edes saa Suomeen muualta kuin netistä.

Ensi vuoden alusta olen kyllä ajatellut alkaa ostoslakkoon ja käytellä pois kotoa löytyviä meikkejä. Sitä ennen hyödynnän kuitenkin Body Shopin joulumyynnin ihanat Vanilla chai-tuotteet ja käväisen Jenkkilässä (=tyhjentämässä kaupungin Sephoran)

Vierailija
5/143 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan markettituotteita käytän, Lumenen cc-voidetta ja cc-puuteria, L'Oréalin réalin Volume million lashes -ripsareita, Maybellinen eyelineriä, Isadoran kulmakynää jne. Sekaan vielä tarvittaessa L'Oréalin poskipunaa ja Lumenen valokynää. Meikkaan hyvin keveästi ja tänään käytin siihen puuhaan noin kolme minuuttia. En kaipaa mitään erikoismeikkejä, nämä tuotteet ovat osoittautuneet ihan kelpo tuotteiksi. Aloitin meikkaamisen 12 vuotiaana, joten 30 vuotta olen enemmän tai vähemmän naamaani laittanut. Meikin poistamiseen käytän ihan Lidukan puhdistusmaitoa, ripsarit poistan Maybellinen silmämeikin puhdistusaineella.

Vierailija
6/143 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekö että MAC Cosmeticsin huulikiiltojen koostumukset uusitaan?

Niistä vanhoista lip glass-kiilloista oli enää jonkin verran saman nimisiä värisävyjä jäljellä. Toivottavasti tuo minun kesäsuosikki "Lychee Luxe" jää valikoimaan. Se kun saa kalpeankin ihon hieman päivettyneen näköiseksi :)

Vierailija
7/143 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netistä tulee ostettua. Täällä päin ei oikein ole liikkeitä, ja netissä isonkin valikoiman läpi kampaaminen on helppoa. Suosikkimerkkiäni Too Facedia ei edes saa Suomeen muualta kuin netistä.

Too Facedin Shadow Insurance-silmämeikinpohjustusvoide on ollut ihan ehdoton suosikkituote, hakkaa Urban Decaynkin vastaavan mennen tullen. Lisäksi käytin pitkään sitä Too Facedin Lip Injection-huultenpullistajakiiltoa koska se teki huulten pinnasta tasaisen ja sopivan turpean, ja huulipuna levittyi aina kivasti sen päälle ilman että pinta jäi kuivuneen näköiseksi.

Vierailija
8/143 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olisi sellainen markettiripsiväri joka pidentäisi ripsiä selkeästi, muttei paksuntaisi niitä liikaa kärpäsenkoiven näköisiksi?

En voi ainakaan sietää Maybellinen sitä pinkkihylsyistä perusripsaria joka niin litkua että leviää joka paikkaan kun sitä harjaa, ja Max Factorin False Lashes tekee ripset todella paksun näköisiksi joten ei toimi minulla.

Kardashianien The Quickie-ripsari pidensi ripsiä nopeasti vain yhdellä levityskerroksella ihan arkikäyttöön, mutta tuo kosmetiikkasarja on taidettu lopettaa koska sitä ei enää edes Citymarketeissa ole näkynyt?

Ostin pari vuotta sitten USA:sta Almayn ja Cover Girlin pidentäviä ripsivärejä ja pidin niistä, mutta tietenkään niitä ei täältä saa :(( Ei taida olla saatavilla koko Euroopassa?

Vierailija
9/143 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Too Facedin uudet highlighterit ovat kuulemma hyviä, aion ehdottomasti tutkia kun Sephoraan pääsen.

TF:n Sweet peach-sarjan huuliöljyjä omistan jo kaksi. Todella ihania, lopputulos on huulikiiltomainen ilman huulikiillon tahmeutta.

-4-

Vierailija
10/143 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo Jo Malonen tuoksut ovat todella miellyttäviä, ei päällekäyviä, ei hajupommeja. Asettuvat kivasti ihoon olematta tunkkaisia. Miksi niitä ei ole älytty ottaa tänne?

Suomeen tulee kaikki aina muita maita myöhemmin muutenkin, ja nyt täältä saa vasta niitä Tom Fordin tuoksuja jotka olivat IN muualla joskus 5 vuotta sitten, mutta mielestäni ne ovat jotenkin aivan liian vahvoja pohjoismaiseen makuun ja pohjoismaiselle ohuelle kuivalle iholle. Miellän ne enemmän tummiksi, mausteisiksi Lähi-Idän tyylisiksi naistentuoksuiksi. Sellaisia jotka tuoksuvat voimakkaasti esim. Dubain paikallisilla naisilla.

Vierailija
11/143 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

BeneFitiä kaipaisin myös. Ruotsista saa.

Oma suosikkituotteeni on tämä Dandelion-poskipuna. Se on sopivan läpikuultavan heleän vaalea roosa vaaleahkolle iholle. https://www.sephora.com/productimages/sku/s650226-main-zoom.jpg

Vierailija
12/143 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä olisi sellainen markettiripsiväri joka pidentäisi ripsiä selkeästi, muttei paksuntaisi niitä liikaa kärpäsenkoiven näköisiksi?

En voi ainakaan sietää Maybellinen sitä pinkkihylsyistä perusripsaria joka niin litkua että leviää joka paikkaan kun sitä harjaa, ja Max Factorin False Lashes tekee ripset todella paksun näköisiksi joten ei toimi minulla.

Kardashianien The Quickie-ripsari pidensi ripsiä nopeasti vain yhdellä levityskerroksella ihan arkikäyttöön, mutta tuo kosmetiikkasarja on taidettu lopettaa koska sitä ei enää edes Citymarketeissa ole näkynyt?

Ostin pari vuotta sitten USA:sta Almayn ja Cover Girlin pidentäviä ripsivärejä ja pidin niistä, mutta tietenkään niitä ei täältä saa :(( Ei taida olla saatavilla koko Euroopassa?

Mä olen tykännyt tästä Lorealin Volume Million Lashes Excess-ripsarista. Toiminut ainakin mulla hyvin, oon tosi nirso ripsarien suhteen, koska mulla on tosi pitkät ripset omasta takaa, joten ripsarin on pakko olla hyvä, koska huono lopputulos näkyy pitkissä ripsissä niin selkeäti. Tämä ripsiväri siis kyseessä: https://www.sokos.fi/fi/sokos/l-oreal-paris-volume-million-lashes-exces…

Vierailija
13/143 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niistä vanhoista lip glass-kiilloista oli enää jonkin verran saman nimisiä värisävyjä jäljellä. Toivottavasti tuo minun kesäsuosikki "Lychee Luxe" jää valikoimaan. Se kun saa kalpeankin ihon hieman päivettyneen näköiseksi :)

Miten huulikiilto voi ihonväriä muuttaa?

Vierailija
14/143 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tykännyt tästä Lorealin Volume Million Lashes Excess-ripsarista. Toiminut ainakin mulla hyvin, oon tosi nirso ripsarien suhteen, koska mulla on tosi pitkät ripset omasta takaa, joten ripsarin on pakko olla hyvä, koska huono lopputulos näkyy pitkissä ripsissä niin selkeäti. Tämä ripsiväri siis kyseessä: https://www.sokos.fi/fi/sokos/l-oreal-paris-volume-million-lashes-exces…

Kiitos vinkistä :) Tuota yritin itse asiassa joskus ostaa mutta se oli loppu, joten ostin sitten saman sarjan saman näköisen ripsarin mutta hylsy oli punaisen sijasta vihreä ja harja erilainen, ja siitä versiosta en pitänyt.

Vierailija
15/143 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten huulikiilto voi ihonväriä muuttaa?

Tottakai voi : D

Osalla vaaleat nudevärit huulilla saa kasvot näyttämään laikukkailta tai kellertävillä, osalla koralli saa ihon sävyn lämpenemään, osalla pinkki saa hampaat näyttämään keltaisilta ja ihon sinertävän-vihertävät verisuonet korostuvat, punainen tekee kasvot joko suttuisiksi tai todella virheettömän näköisiksi mutta tuossakin pätee se että jokaiselle ei sama punasävy sovi eli jokaiselle löytyy oikea kirkkaanpunainen sävy kun kokeilee niin kauan että se oikea löytyy eli lämpimistä, neutraaleista tai viileistä sävyistä.

Vierailija
16/143 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pohjustusvoide on erityisen hyvä?

En ole sekaantunut niihin hirveästi koska iho ei ole mainioimmasta päästä, ja ne eivät varmasti sitä "paranna"... mutta joskus jos haluaisi täydellisen meikin, mikä kannattaisi ostaa? Ehkä tässä voi panostaa, eli ei markettituotteita nyt.

Vierailija
17/143 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten aiemmin mainitsin jossain ketjussa suoraan, inhoan hajusteita ja hajuja, mutta rakastan meikkejä.

Ripsiväri on Diorin Blackout waterproof. Jos ei halua hämähäkin jalkoja, älä osta waterproof. Haluan. Poskipuna on myös Diorin, tarpeeksi väriä, mutta ei omenaposki.

Meikkivärinä on punanaamion vaalein meikkikakku. Halpa, hyvä. Silmämeikkeinä myös punanaamion teatterimeikit. Niistä saa kostutettuna ja hyvillä siveltimillä nättiä jälkeä.

Pois otan kaikki vauvaöljyllä ja saippualla.

Tukkalakkana on lorealin studio linen go create spray. Ponnekaasuton.

Mikään ei haise yhtään. Mutta väriä on.

Vierailija
18/143 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lorkulla on ihan hyviä, esim. Telescope-sarja on toiminut minulla juuri kuten kuvailit, pidentää mutta ei tee klimppiä. Ja sellaiset ripsarit missä on ohut ja kuminen harjasosa, yleensä erottelevat ja pidentävät.

Vierailija
19/143 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole sekaantunut niihin hirveästi koska iho ei ole mainioimmasta päästä, ja ne eivät varmasti sitä "paranna"... mutta joskus jos haluaisi täydellisen meikin, mikä kannattaisi ostaa? Ehkä tässä voi panostaa, eli ei markettituotteita nyt.

Nyxin liila oli hyvä, ja koska kuulin että se on dupe Smashboxin liilasta pohjustuvoiteesta, ostin ''alkuperäisen'' mutta se taas ei toimi ollenkaan mulla, vaan rullautuu ikävästi. Palaan Nyxiin takaisin.

Stilalla on tosi hyvä pumppupullossa oleva pohjustaja, sitä voin suositella. Tasoittaa samalla myös ihon sävyä.

Benefitin Porefessional ei myöskään toimi mun iholla, mutta se on tosi hypetetty tuote, että monilla toimii :) Kannattaa kokeilla?

Vierailija
20/143 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan MACin Prep & Primea kosteusvoiteen päälle, ja sen päälle vielä vähän MAC hohtoa tuovaa Strobe Creamia mutta vain poskipäiden, otsan ja leuan kohtaan eli niihin kohtiin johon esim. auringon luonnonvalo osuisi ja korostaisi.