Kohta työnnän pulloharjan sinne minne ei päivä paista!!
Aloitin vastikään pillerit uudelleen ja heti alkoivat hiiva oireet. Lääkitsin ensin apteekin lääkkeillä ja sitten sain suun kautta otettavaa reseptillä. vaiva vain jatkuu, rasvaan canesten voiteella alapäätä ja päivällä on rauhallisempana mutta yöllä alkaa hillitön kutina. Tekis mieli työntää pulloharja sinne minne ei päivä paista:((
Ja luulen että tähän kaikkeen syy on niissä pirun pillereissä. En haluaisi niitä lopettaakaan, koska aikomus ei ole enää lisääntyä.
Antakaas jotai hyviä kotivinkkejä hiivan hoitoon! Maanantaina hakeudun kyllä heti lääkärille uudestaan...
Kommentit (7)
enkä ole puikoista saanut apua, mutta kaipa sekin on kokeiltava vaikka alkuviikosta sellaisen laitoinkin, ennen sitä suunkautta otettavaa.
PRKL HIIVAVAIVAT!!!
jos ottaa esim emätinpuikkokuurin niin siinä voi mennä pari päivää ennenku oireet on kokonaan ohi. Niin ja miehen pitäisi myös hoitaa itsensä.
Päivän aikana lisään rasvaa 3 kertaa, mutta yöllä raavin puoliunessa paikkoja ja kipeemmäkshän mä vaan tulen. Ulkosynnyttimet on kuin tulessa aamuisin.
Nyt tulee jo vanhaa vertakin jostain... Eli ei taida rasvat auttaa. Ja valkovuoto on tosi runsasta, koitin pikkuhousunsuojaa, niin kahdessa tunnissa oli niin täynnä, että repeillen hajosi! Välillä luulen, että pissaa tulee, mutta sehän on vaan sitä valkovuotoa. Ja haju, mamma mia!
Ja mitä mä voin muutakaan lääkettä raskaana ottaa?
hiivan kyl tunnistan ja se pääongelma on juuri siellä värkissä. Perse vaan vihottelee siinä vieressä vielä..
Taidanpa koittaa jotai muuta ku canestenia! Kiitti vinkistä seiska?`!
sen huomaa siitä että vaikuttaa kun alkaa kirvellä hiivasissa paikoissa. Tiedän toi on hirveetä, sillä mulla kans alkaa tolla pepun kutinalla. t. 8
tuohan sanonta takoittaa sitä