Olen nyt nukkunut viikon untuvapeitolla, enkä..
..ymmärrä, miten olen selvinnyt ilman! Peitto on täydellisen lämmin, mutta kuitenkin kevyt ja hengittävä. Koska peitto on paksu ja laskeutuu ilmavasti, se ei myöskään kierry ympärille ja ahdista kääntyillessä.
Tykkään nukkua melko viileässä makuuhuoneessa ja tämä on siksikin ihana. Olen nukkunut viikon aikana todella hyvin ja sikeästi, ja oikein odotan, että pääsen illalla sänkyyn peiton alle. Kuulostaa ehkä hassulta, mutta ilo se on pienikin ilo.
Onko täällä muitakin untuviin ihastuneita? Seuraavaksi haluaisin ostaa untuvatyynyn. Onko hyviä tai huonoja kokemuksia eri merkkisistä untuvatyynyistä? Pitäisikö niissä olla esim. höyheniä enemmän suhteessa untuvaan, vai millainen tyyny olisi paras?
Kommentit (22)
Kuka sika meni vinkkaamaan tattarityynystä... olen nyt yli satasta köyhempi, ostin neljä heti. Toivottavasti ovat sen väärti ainakin jonkun perheenjäsenen mielestä. Pelkkiä kehuja oli listattu asiakaspalautteiksi, joko ne tyynyt ovat oikeasti tosi hyviä, tai sitten on tosi valikoitua palaute.
Miten allergia-asiat? Olen allerginen, mutta kovin tekisi mieli kokeilla untuvajuttuja. Olen allerginen kissalle, hevoselle, koiralle ja siitepölylle. En tiedä olenko allerginen höyhenille, muttei oikein huvita ostaa kallista peitto tai tyynyä ja todeta sitten ettei sovi. Kokemusta kellään?