Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SAARA AALTO euroviisuihin Britannian edustajana !!

Vierailija
02.11.2017 |

Nouseeko Saara Celine Dionin lailla parrasvaloihin, Las Vegasin estradeille. Kyllä!

Britannian X Factor -ohjelmassa viime vuonna menestystä niittänyt Saara Aalto saattaa osallistua ensi vuonna Eurovision laulukilpailuun Britannian viisuedustajana. Hän paljastaa The Sunin haastattelussa, että on käynyt asiasta neuvotteluja BBC:n kanssa.

https://www.is.fi/viihde/art-2000005433587.html

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta saattaa tulla Suomen presidentti!!!

Neuvottelut itseni kanssa ovat juuri käynnissä haluaisinko ehkä presidentiksi, lääkäriksi vai kodinkonekorjaajaksi!!!

Pekka hiljaa siellä.

Pekka on Suomen eka julkihomo. Jopa persut sanoivat, että saa jäädä Suomeen.

Raimo Jääskeläinen oli Suomen ensimmäinen julkihomo, minkä tietäisit jos olisi 70-luvulla lukenut Kalle-lehteä. Pekka Haavistolla ei ollut vielä edes äänenmurrosta, kun Raimo astui ulos kaapista. Huvittavia te pentuikäiset, kun kuvittelette että kaikki itse ensin kokemanne on tapahtunut ensimmäistä kertaa evö.

Mösjöö Mosse? Hymyssäkin oli monesti!

Vierailija
22/78 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara on Suomen eka julkilesbo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kysymyksenä on vain, pitäisikö minun edustaa Britanniaa, Suomea, vai jotain muuta maata." Mitäh, nyt se on mennyt lopullisesti sekaisin. Kilpailuvietti ja voittamisen pakko ajaa tätä henkilöä, ei musiikillinen ambitio.

Totta, sille tuntuu olevan tärkeintä olla valokeilassa ja puheenaiheena, eikä niinkään itse musiikki. Hän ei malta keskittyä rauhassa uransa luomiseen ja itse musiikintekoon ja sitä kautta mahdollisesti siihen suureen palkintoon (eli menestykseen), vaan haluaa pikavoittoja kaiken maailman kilpailuista, koska se on helpompaa. Tärkeintä ei edes ole se kisan voitto, vaan se hetkellinen suuri huomio. Hän on sitäpaitsi jo niin vahvasti ainakin minulle profiloitunut gay-artistina, ettei minua enää oikein kiinnosta. Aina kun siitä jotain kuulee, se on ollut jossain pride-tapahtumassa koreilemassa vaatteillaan. Kun yhteen suuntaan oikein lujaa kumartaa, niin väkisinkin pyllistää toiseen. Se homous ei minua haittaa, mutta kun sitä nostetaan jatkuvasti tapetille, niin alkaa mielenkiinto loppua.

Homokarnevaalithan euroviisut on.

No niin on, väitinkö ettei ole? Jos Saara sinne valittaisiin edustajaksi, niin se vaan sementoisi hänen maineensa homo-artistina, eli marginaali-artistina. En ymmärrä miksi hän haluaa korostaa tuota niin paljon, se ei ole järkevää hänen uransa kannalta.

Vierailija
24/78 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euroviiduissa on ollut vaikka kuinka monta kertaa niin, että edustaja on toisesta maasta. Norjalainen laulaja edusti ainakin kerran Ruotsia, saksalainen Luxemburgia ja eikö Celine Dionkin siellä ollut kerran edustamassa Sveitsiä, vaikkei ollut Sveitsissä suunnilleen edes käynyt jne. Vielä parikymmentä vuotta sitten tämä oli tosi yleistä viisuissa.

Vierailija
25/78 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saaralle menestystä maailmalla! Upeaääninen ja upea esiintyjä. 

Vierailija
26/78 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abbassakin lauloi yksi norjalainen...

Ranskankieliset maat on aina lainailleet artistejaan ja samoin Balkanin maat.

Vierailija
27/78 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Euroviiduissa on ollut vaikka kuinka monta kertaa niin, että edustaja on toisesta maasta. Norjalainen laulaja edusti ainakin kerran Ruotsia, saksalainen Luxemburgia ja eikö Celine Dionkin siellä ollut kerran edustamassa Sveitsiä, vaikkei ollut Sveitsissä suunnilleen edes käynyt jne. Vielä parikymmentä vuotta sitten tämä oli tosi yleistä viisuissa.

Ainakin vuonna 1985 Norja voitti viisut, esiintyjänä Bobbysocks. Toinen Bobbysocksin duon laulajista oli edustanut Ruotsia viisuissa vuonna 1982.

Vierailija
28/78 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihan varma, että tää on vitsi. Uutisenkin luettuna kysyn silti, eihän tämä ole totta?

Vierailija
29/78 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Briteillähän on viisut menneet lähivuosina ihan persiilleen, Aalto voisi siis hyvinkin olla seuraava edustaja.

Vierailija
30/78 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ihan varma, että tää on vitsi. Uutisenkin luettuna kysyn silti, eihän tämä ole totta?

Miksi Suomessa suhtaudutaan näin oudosti maailmalla menestyviin suomalaisartisteihin? Jatkuvaa dissausta, myötähäpeää, aliarvostamista. Miksei olla iloisia ja ylpeitä?

Täällä hymähdellään Almalle, Sunrise avenuelle jne. Kumpikin soi esim. Keski-Euroopan radion playlistoilla viikosta, kuukaudesta toiseen. Almaa ylistetään laulajana, puhutaan tosi positiivisesti hänestä persoonana, Samu Haber on iso stara Keski-Euroopassa, äärimmäisen suosittu. Nyt Saara Aalto on saamassa jalansijaa myös. Eikö olisi syytä iloita?!

Vierailija
31/78 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Suomessa suhtaudutaan näin oudosti maailmalla menestyviin suomalaisartisteihin? Jatkuvaa dissausta, myötähäpeää, aliarvostamista. Miksei olla iloisia ja ylpeitä?

Täällä hymähdellään Almalle, Sunrise avenuelle jne. Kumpikin soi esim. Keski-Euroopan radion playlistoilla viikosta, kuukaudesta toiseen. Almaa ylistetään laulajana, puhutaan tosi positiivisesti hänestä persoonana, Samu Haber on iso stara Keski-Euroopassa, äärimmäisen suosittu. Nyt Saara Aalto on saamassa jalansijaa myös. Eikö olisi syytä iloita?!

Missä muka?

Saara Aalto mollaa itse koko ajan. Aika ymmärrettävää että saa sitten sitä itse takaisin.

Vierailija
32/78 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britannia on niin epätoivoinen voitosta että haluaa koko Suomen äänestämään.

Vierailija
33/78 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on sanottu, että Saara on euroviisuissa britannian edustajana? Eikö hän mene karsintojen kautta? Vai niin lahjakas, että suoraan sinne?

Vierailija
34/78 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Britannia on niin epätoivoinen voitosta että haluaa koko Suomen äänestämään.

Ei rahoittajamaa toivo voittoa. Liian kallista.

Vierailija
35/78 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä on karsinta ja yleisöäänestys.

Enpä ole huomannut, että Iso-Britannia olisi vielä kertonut mitään siitä, milla tavoin tänä vuonna valitsee edustajansa. Joskus siellä on ollut karsinta, mutta aika usein edustaja on myös valittu sisäisesti ilman mitään karsintaa.

Vierailija
36/78 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei ainakaan edusta Suomea ja suomalaisia.

Vierailija
37/78 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Celine Dion ponkaisi maailmalle just Euroviisuista.

Onko se myös Saaran kohtalo, nousta pienestä Suomesta maailmankuuluisuuteen?

Vierailija
38/78 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se kuuluu suomalaisille, kuka brittejä edustaa?

Vierailija
39/78 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä on karsinta ja yleisöäänestys.

Enpä ole huomannut, että Iso-Britannia olisi vielä kertonut mitään siitä, milla tavoin tänä vuonna valitsee edustajansa. Joskus siellä on ollut karsinta, mutta aika usein edustaja on myös valittu sisäisesti ilman mitään karsintaa.

Ihan siinä samassa jutussa kerrottiin valintatapa...

Vierailija
40/78 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Same sex mielistelyä sateenkaarelle ja Meri vierellä miesten puvussa.

Euroviisut ovat sateenkaariporukan juhlaa. Nyt Saaralla on kyllä mahkut.

Argh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän