Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SAARA AALTO euroviisuihin Britannian edustajana !!

Vierailija
02.11.2017 |

Nouseeko Saara Celine Dionin lailla parrasvaloihin, Las Vegasin estradeille. Kyllä!

Britannian X Factor -ohjelmassa viime vuonna menestystä niittänyt Saara Aalto saattaa osallistua ensi vuonna Eurovision laulukilpailuun Britannian viisuedustajana. Hän paljastaa The Sunin haastattelussa, että on käynyt asiasta neuvotteluja BBC:n kanssa.

https://www.is.fi/viihde/art-2000005433587.html

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on karsinta ja yleisöäänestys.

Vierailija
2/78 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylelle turpiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta saattaa tulla Suomen presidentti!!!

Neuvottelut itseni kanssa ovat juuri käynnissä haluaisinko ehkä presidentiksi, lääkäriksi vai kodinkonekorjaajaksi!!!

Vierailija
4/78 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähetin meilin brittihoviin ja sain autoreplyn. Neuvottelen häistä prinssi Harryn kanssa.

Vierailija
5/78 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Briteillähän on viime vuosina ollut aika onnettomia edustajia Euroviisuissa. Saaralla voi olla mahdollisuuksia.

Vierailija
6/78 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kysymyksenä on vain, pitäisikö minun edustaa Britanniaa, Suomea, vai jotain muuta maata." Mitäh, nyt se on mennyt lopullisesti sekaisin. Kilpailuvietti ja voittamisen pakko ajaa tätä henkilöä, ei musiikillinen ambitio.

Vierailija
7/78 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neuvottelut itseni kanssa ovat juuri käynnissä haluaisinko ehkä presidentiksi, lääkäriksi vai kodinkonekorjaajaksi!!!

Pekka hiljaa siellä.

Vierailija
8/78 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistuu todennäköisesti ja sijoittuu.... toiseksi :D

Vierailija
9/78 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kysymyksenä on vain, pitäisikö minun edustaa Britanniaa, Suomea, vai jotain muuta maata." Mitäh, nyt se on mennyt lopullisesti sekaisin. Kilpailuvietti ja voittamisen pakko ajaa tätä henkilöä, ei musiikillinen ambitio.

Hellyyttävää, että 70-luvun alkuvuosien jälkeen vielä löytyy joku uskollinen, joka ajattelee Euroviisuissa olevan kysymys musikaalisista ambitioista.  :-)   Vuosi vuodelta aina vaan ulkomusiikillisempaa esitystä, joka uppoaa täydestä lähinnä vain homottajiin.

Vierailija
10/78 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/78 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä karsintaan osallistuminen olisi Saaralle hyvä. Nyt kun X Factor -nosteesta ei ole enää mitään jäljellä, Saara tarvitsee laajempaa julkisuutta myös Britannian mediassa.

Vierailija
12/78 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiina vai japani?

Vierailija
13/78 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä karsintaan osallistuminen olisi Saaralle hyvä. Nyt kun X Factor -nosteesta ei ole enää mitään jäljellä, Saara tarvitsee laajempaa julkisuutta myös Britannian mediassa.

Hän tarvitsee laajempaa musiikkia.

Vierailija
14/78 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta, sille tuntuu olevan tärkeintä olla valokeilassa ja puheenaiheena, eikä niinkään itse musiikki. Hän ei malta keskittyä rauhassa uransa luomiseen ja itse musiikintekoon ja sitä kautta mahdollisesti siihen suureen palkintoon (eli menestykseen), vaan haluaa pikavoittoja kaiken maailman kilpailuista, koska se on helpompaa. Tärkeintä ei edes ole se kisan voitto, vaan se hetkellinen suuri huomio. Hän on sitäpaitsi jo niin vahvasti ainakin minulle profiloitunut gay-artistina, ettei minua enää oikein kiinnosta. Aina kun siitä jotain kuulee, se on ollut jossain pride-tapahtumassa koreilemassa vaatteillaan. Kun yhteen suuntaan oikein lujaa kumartaa, niin väkisinkin pyllistää toiseen. Se homous ei minua haittaa, mutta kun sitä nostetaan jatkuvasti tapetille, niin alkaa mielenkiinto loppua.

Vierailija
15/78 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pekka hiljaa siellä.

Pekka on Suomen eka julkihomo. Jopa persut sanoivat, että saa jäädä Suomeen.

Vierailija
16/78 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pekka hiljaa siellä.

Pekka on Suomen eka julkihomo. Jopa persut sanoivat, että saa jäädä Suomeen.

Raimo Jääskeläinen oli Suomen ensimmäinen julkihomo, minkä tietäisit jos olisi 70-luvulla lukenut Kalle-lehteä. Pekka Haavistolla ei ollut vielä edes äänenmurrosta, kun Raimo astui ulos kaapista. Huvittavia te pentuikäiset, kun kuvittelette että kaikki itse ensin kokemanne on tapahtunut ensimmäistä kertaa evö.

Vierailija
17/78 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara ja Teemu nauhoittavat studiossa. Miksi?

UMK?

Vierailija
18/78 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

EuroviisutOnMunUnelma kirjoitti:

Toiseksi yltäminen olisi UK:lle nykyaikana todella kova tulos.

Vierailija
19/78 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pekka hiljaa siellä.

Ei se Pekka ole, se on vanha kunnon Väykkä

Vierailija
20/78 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, sille tuntuu olevan tärkeintä olla valokeilassa ja puheenaiheena, eikä niinkään itse musiikki. Hän ei malta keskittyä rauhassa uransa luomiseen ja itse musiikintekoon ja sitä kautta mahdollisesti siihen suureen palkintoon (eli menestykseen), vaan haluaa pikavoittoja kaiken maailman kilpailuista, koska se on helpompaa. Tärkeintä ei edes ole se kisan voitto, vaan se hetkellinen suuri huomio. Hän on sitäpaitsi jo niin vahvasti ainakin minulle profiloitunut gay-artistina, ettei minua enää oikein kiinnosta. Aina kun siitä jotain kuulee, se on ollut jossain pride-tapahtumassa koreilemassa vaatteillaan. Kun yhteen suuntaan oikein lujaa kumartaa, niin väkisinkin pyllistää toiseen. Se homous ei minua haittaa, mutta kun sitä nostetaan jatkuvasti tapetille, niin alkaa mielenkiinto loppua.

Homokarnevaalithan euroviisut on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän