Miksi jotkut (miehet) pitävät naisia eteerisinä hauraina satuolentoina?
vaikka käymme kakalla ja röyhtäilemme. Olemme sitkeitä ja kaikista vaikeuksista kuin fenix linnut nousevia taistelijoita, porskutamme eteenpäin kun miehet ne vain luhistuvat pienistä vastoinkäymisistäkin.
Kommentit (29)
No tyhmyydestähän se tietenkin johtuu.
Koska sellaisiakin naisia on. Tunnen pari-kolme, joista ainakin yhdellä on selkeästi erityisherkkyys.
Juuri näin.
Miehet ei pidä naisia ihmisinä, siitä se johtuu. Näkevät vain kävelevän genitaalin kun naisen näkevät... näkevät siis hauraan genitaalisatuolennon..., ovat sillälailla valuvikaisia.
Vierailija kirjoitti:
Koska sellaisiakin naisia on. Tunnen pari-kolme, joista ainakin yhdellä on selkeästi erityisherkkyys.
Ei herkkyys ole haurautta.
Joo, minuakin tämä ilmiö on huvittanut kun olen siihen joskus törmännyt. Itse olen harvinaisen vähän eteerinen satuolento: olen 177 cm pitkä, roteva, miehisellä alalla, ronski ja äänekäs, en mitenkään herkkä luonnekaan. Ja sitten jotkut kuvittelee että koska olen nainen, niin minä esim. loukkaantuisin herkästi jostain sanomisista tai en voi vaikka vaihtaa auton renkaita kun se on niin kauhean raskasta...
Miksi moni nainen yrittää esiintyä eteerisenä ja hauraana satuolentona, eikä julkisesti röyhtäile ja piereskele?
Jaa-a. Mistähän ihmeestä tuo voisi johtua. Olisiko joskus hyvä katsoa peiliin?
Vierailija kirjoitti:
Miesten toiveajattelua?
Siis miesten toiveajattelua että löytäisivät naisen joka on kaunis, eteerinen, hoikka, täydellinen, pitää suunsa kiinni, aina edustava mutta ei kuitenkaan törsää vaatteisiin, kotona viihtyvä, ei harrasta mitään, siivoaa kodin päivällä kun mies käy töissä, ei kuluta rahaa, ei syö paljon mitään, ei käytä alkoholia, ei tupakoi, ei tee lapsia, harrastaa seksiä silloin kun mies haluaa, laittaa miehelle ruokaa.
Onneksi on tämä palsta ja palautuu heti maan alle liioista unelmoinneista.
Vierailija kirjoitti:
Miksi moni nainen yrittää esiintyä eteerisenä ja hauraana satuolentona, eikä julkisesti röyhtäile ja piereskele?
Siksi että naisilla (90%sti) on käytöstavat. Kannattaisi muiden ottaa esimerkkiä.
Miehet on romantikkoja ja elävät fantasioissaan, kai eteerinen herkkä astia on sellainen mitä uskaltavat lähestyä fantasioissaan, siinä sitä tuntee itsensä teräsmieheksi.
Jos nainen onkin vain ihminen, miehestä ei juurikaan poikkeava, mistä mies voi fantasioida.
Luulisi että miehet olisivat oppineet omilta äideiltään, ettei nainen ole hauras satuolento, vaan sitkeä sissi. Tuskin ne kaikki haaveksijat orpoja on.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin.
Miehet ei pidä naisia ihmisinä, siitä se johtuu. Näkevät vain kävelevän genitaalin kun naisen näkevät... näkevät siis hauraan genitaalisatuolennon..., ovat sillälailla valuvikaisia.
....ja tästä mielikuvasta ei sitten hetkeen pääsekään eroon, kiitos vaan 😁 Hauras genitaalisatuolento olisi muuten oiva nimi punkbändille.
Räikein tuntemani tapaus tuota sorttia on käynyt poikakoulun. Siellä kun sitä hienhajuisten finninaamojen kanssa välitunnit painit pihalla ja nauroit niiden pieruille, sopikin illalla sängyssä unelmoida hauraista keijukaismaisista tyttöolennoista.
Mua ei hirveesti oo pidetty hauraana, ei myöskään satuolentona, johtuisiko lähes sadan kilon painosta, heh.
En oikeastaan sillai pidä, mutta se minkä olen kyllä huomannut on se, että naiset itse ylläpitävät kaikkia hassuja naismyyttejä. Sama se minulle sinänsä on, onpahan vain hassua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten toiveajattelua?
Siis miesten toiveajattelua että löytäisivät naisen joka on
X kaunis/siedettävän näköinen/ei näytä mörköltä
eteerinen,
X hoikka/normaalipainoinen
täydellinen,
pitää suunsa kiinni
X aina edustava/tai edes olla tarpeen mukaan edustavan näköinen
ei kuitenkaan törsää vaatteisiin,
kotona viihtyvä,
ei harrasta mitään,
siivoaa kodin päivällä kun mies käy töissä,
X ei kuluta rahaa/voi kuluttaa itsenssä ansaitsemanssa rahat niin paljon kuin sielu sietää.
ei syö paljon mitään,
- ei käytä alkoholia,
X ei tupakoi,
ei tee lapsia,
harrastaa seksiä silloin kun mies haluaa,
laittaa miehelle ruokaa.
Rastitan miehenä mun mielestä pakolliset kohdat ja niihin korjaukset.
Tätä mäkin ihmettelen. Jotkut miehet on kuin 40-luvun vanhoista flmeistä mielikuviensa kassa. Ihme kun eivät kanna hajusuolaa mukanaan hauraiden olentojen pyörtymisen varalta.