Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka usein tunnet olosi yksinäiseksi?

Vierailija
01.11.2017 |

Onko sinulla ystäviä?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä

Vierailija
2/25 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ystäviä, en koe oloani yksinäiseksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin viikoittain, välillä päivittäin. On ystäviä ja joidenkin mittapuiden mukaan olen varmasti "suosittu" ihminen. Kaipaisin kuitenkin jotain ihmistä, jonka kanssa olisi sellainen erityislaatuinen yhteys, jonka olen joskus kokenut. Välillä yksinäisyyden tunne ahdistaa oikein tosisissaan.

Vierailija
4/25 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin. Vihaan tätä yksinäisyyttä!

Olen ujo ja ihmisiin tutustuminen on minulle vaikeaa. Motivaatio tutustua uusiin ihmisiin ei myöskään ole kovin korkealla, koska huolimatta siitä, kuinka paljon energiaa käytän näihin ihmissuhteisiin, ne kuolevat aina siihen että toinen osapuoli lopettaa yhteydenpidon kun emme enää näe säännöllisesti esim. koulussa. Tähän on yksi ainoa poikkeus, luotettava ystävä jonka kanssa vietän aikaa n. pari kertaa kuukaudessa. Näkisin mielelläni häntä useammin, mutta hänellä on seurustelukumppani ja laaja ystäväpiiri, joten ymmärrettävästi hän tarvitsee myös omaa aikaa.

Minulla ei muuta olekaan kuin omaa aikaa. Tekisin mielelläni vaihtokaupat jonkun kanssa, jos se olisi mahdollista.

Saatana että vihaan tätä yksinäisyyttä!

Vierailija
5/25 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä ja nautin ihan valtavasti jos joskus saan olla yksin. Ystäviä on paljon, mutta ihaninta on olla yksin.

Vierailija
6/25 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on luusereita jotka ei onnistu luomaan ihmissuhteita.. vika on niissä eikä muissa kuten ne aäittää

Vierailija
7/25 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kakki halua ns ystäviä jos viihtyvät omissa tekemisissäänkin. Hyvin älykkään on vaikea löytää tasoisiaan jotka myös keskittyvät tekemiseen eikä draamaan.

Vierailija
8/25 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

78% valveillaoloajasta ja 32% nukkuessani.

Vierailija
9/25 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen aika usein kun kaipasin parisuhdetta yms. Nyt kun on noita suhteita kuitenkin jo ollut, en oikein hae onne muista ihmisista. Ehkä 2-3 kertaa vuodessa tulee sellainen olo, että joku hetki olisi kiva jakaa jonkun kumppanin kanssa. Ei se nyt oikein ole sen arvoista, että sen takia sitten olisi niin hankala lemmikki, kuin ihminen jatkuvasti elämässä mukana.

Vierailija
10/25 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes päivittäin. Olen yrittänyt viime aikoina olla aktiivinen yhteydenpitäjä vanhoihin kavereihin, mutta kun ei tule vastayhteenottoja. Noloa soitella, kun ei sitten soiteta takaisin. Minulla on kavereita, jotka ovat melko introverttejä. Sitten on hyviä työkavereita, joilla on aktiivinen kaveripiiri ja ovat aina menossa. Asun pohjoisessa pikkupaikkakunnalla. Facebookin kaveriryhmistä ei löydy ketään täältä päin, joten dielläkään ei onnista.

Vierailija
11/25 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on että ihminen joka haluaa olla yksin hankkii paljon ystäviä ja ihminen joka vihaa yksinoloa ei löydä ystäviä?

Vierailija
12/25 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä teitä jotka valitatte yksinäisyydestä?

Ei se ystävien hankkiminen mitään rakettitiedettä ole, luulisi jokaisen normaaliälyisen pystyvän tutustumaan ihmisiinl.

Vierailija
13/25 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ujo ja ihmisiin tutustuminen on minulle vaikeaa. Motivaatio tutustua uusiin ihmisiin ei myöskään ole kovin korkealla, koska huolimatta siitä, kuinka paljon energiaa käytän näihin ihmissuhteisiin, ne kuolevat aina siihen että toinen osapuoli lopettaa yhteydenpidon kun emme enää näe säännöllisesti esim. koulussa. Tähän on yksi ainoa poikkeus, luotettava ystävä jonka kanssa vietän aikaa n. pari kertaa kuukaudessa. Näkisin mielelläni häntä useammin, mutta hänellä on seurustelukumppani ja laaja ystäväpiiri, joten ymmärrettävästi hän tarvitsee myös omaa aikaa.

Minulla ei muuta olekaan kuin omaa aikaa. Tekisin mielelläni vaihtokaupat jonkun kanssa, jos se olisi mahdollista.

Ai että pari kertaa kuukaudessa on liian vähän? Taidat olla takertuva läheisriippuvainen tms. koska ei normaalin ihmisen tarvitse "viettää aikaa" ystävien kanssa noinkaan paljon puhumattakaan enempää. Ei ihme että ihmiset lopettaa yhteydenpidon jos takerrut

Vierailija
14/25 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä teitä jotka valitatte yksinäisyydestä?

Ei se ystävien hankkiminen mitään rakettitiedettä ole, luulisi jokaisen normaaliälyisen pystyvän tutustumaan ihmisiinl.

Miksi kysymysmerkki? Tuo ei ole kysymys, ei edes epäsuora kysymys.

Vierailija
15/25 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtään ystävää ei ole, eikä kavereitakaan. Tuttuja on ja ihmiset töissä, jossa olen todella yksinäinen. Omassa kotona en tunne itseäni ollenkaan yksinäiseksi (sillä onhan minulla Teidät).

Vierailija
16/25 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ystäviä (paitsi perheenjäsenet) mutta en tunne itseäni yksinäiseksi usein.

Koen itseni yksinäiseksi vaikka silloin, kun odotan seuraa mutta sitä ei tulekaan. Eli kun mut "hyljätään".

Jos olen yksin kotona vapaaehtoisesti, en tunne itseäni yhtään yksinäiseksi, tai jos käyn yksin jossain, vaikka kirjastossa tai leffassa. Rakastan tehdä kaikkea yksin.

Mutta jos on sovittu jotain (vaikka siskon kanssa) ja se tekee oharit tai ei välitä yhtään, että odottelen sitä, ja sopii jotain omia menojaan antaen mun vain odottaa lisää, niin silloin kai tulee jotenkin yksinäinen olo. Tai kun käyn toisessa kaupungissa, jossa perheenjäseniäni asuu, ja vaikka ne tietäis että tulen käymään siellä, niin ne lähteekin itse käymään samalla jossain muualla.

Se yksinäisyys liittyy torjutuksi tulemisen tunteeseen enemmänkin kuin kirjaimellisesti yksin olemiseen.

Vierailija
17/25 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ystäviä, mutta heistä saan vain tilapäisen lievityksen yksinäisyyteeni.

Vierailija
18/25 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että pari kertaa kuukaudessa on liian vähän? Taidat olla takertuva läheisriippuvainen tms. koska ei normaalin ihmisen tarvitse "viettää aikaa" ystävien kanssa noinkaan paljon puhumattakaan enempää. Ei ihme että ihmiset lopettaa yhteydenpidon jos takerrut

Aivan, kyllä se oma puoliso on sitä päivittäistä kommunikaatiota varten, ei ystävät.

Vierailija
19/25 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan, kyllä se oma puoliso on sitä päivittäistä kommunikaatiota varten, ei ystävät.

Kaikilla kun sitä puolisoa ei ole.

Vierailija
20/25 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla kun sitä puolisoa ei ole.

Ja kenestäköhän se johtuu?

Nii-iin.