Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästä yli ihastuksesta

Vierailija
01.11.2017 |

Kaikki keinot kehiin!? Yritän olla kiireinen, tehdä kivoja juttuja. Hyväksyä et nää tunteet nyt on mitä on. Silti havahdun vähän väliä et olen miettinyt taas häntä tai joudun pidättelemään itseäni etten laittaisi viestiä hälle tai soittaisi.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voisi olla ihastunut? Kielletty rakkaus?

Entä jos myöntää noi tunteet ja on ihastunut.

Rohkea voisi kertoa että hän on ihana tyyppi.

Vierailija
2/21 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä estää viestin lähettämisen? Pahastuuko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki keinot kehiin!? Yritän olla kiireinen, tehdä kivoja juttuja. Hyväksyä et nää tunteet nyt on mitä on. Silti havahdun vähän väliä et olen miettinyt taas häntä tai joudun pidättelemään itseäni etten laittaisi viestiä hälle tai soittaisi.

Saako kysyä, että miksi sinun pitäisi päästä ihastuksestasi yli ja mikset voisi laittaa viestiä tai soittaa hänelle? 

Vierailija
4/21 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta sanoisin, että jos vain pääset kuuntelemaan hänen juttujaan kaveriporukassa, niin kyllä se ihastus menee ohi. Takuulla.

Vierailija
5/21 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielletty ihastus. Enkä sitten vain rohkene ottaa yhteyttä kun pelkään et meneekö mönkään. Ajatus sinänsä hirveä etten saisi nähdä häntä enää..

Vierailija
6/21 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minä sanon teille: jokainen, joka katsoo naista/miestä himoiten häntä, on jo sydämessään tehnyt huorin hänen kanssansa.

Jos sinun oikea silmäsi viettelee sinua, repäise se pois ja heitä luotasi; sillä parempi on sinulle, että yksi jäsenistäsi joutuu hukkaan, kuin että koko ruumiisi heitetään helvettiin.

Vierailija
7/21 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä miehimykset, eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa.

Vierailija
8/21 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelemalla, että suurin osa tuosta on aivojesi luomaa harhaa. Parin vuoden päästä viimeistään ne vaaleanpunaiset lasit putoavat silmiltä ja kyseinen ihminen on aivan yhtä tylsä, tavallinen ja ärsyttäväkin, vikoineen ja puutteineen, kuin kaikki muutkin.

Vierailija
9/21 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et voisi olla ihastunut? Kielletty rakkaus?

Entä jos myöntää noi tunteet ja on ihastunut.

Rohkea voisi kertoa että hän on ihana tyyppi.

Mä niin haluaisin tehdä näin. Enkä tiedä pahastuisiko, eihän sitä voi etukäteen tietää. Ehkä ei, ehkä osaisi torjua lempeästi jos tunteita ei olisi hänen puoleltaan. Voihan se olla imartelevaa. Tää tunne on vain melko voimakas ja musta vain tuntuu - en tiedä miksi - että onko nyt se hetki kun mun pitäisi tehdä jotain.

Vierailija
10/21 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kerro hänelle? Onko hän sellainen että pilkkaa ja puhuu pitkin kaupunkia? En usko jos aikuisia ootte. Yläasteella oli tuollaista panikointia itelläkin, sen jälkeen on tunteet monia kertoja selvitetty puhumalla eri miesten kans ja joskus on seurannut suhteita, joskus ei. Jos et uskalla puhua on viestitys mahdollisuus?

Vierailija
11/21 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko molemmat varattuja vai miksi pitää päästä yli?

Vierailija
12/21 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varma onko varattu. Voi olla. Enkä nää missään että voisin jututtaa. Ainoastaan viestillä tai soittamalla mut se tuntuis tässä tilanteessa vähän ehkä epävarmalta..

Vierailija
13/21 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi ihastus ;)

Vierailija
14/21 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole varma onko varattu. Voi olla. Enkä nää missään että voisin jututtaa. Ainoastaan viestillä tai soittamalla mut se tuntuis tässä tilanteessa vähän ehkä epävarmalta..

Viestihän olisi helppo näin alkuun, miksi soittaisit?

Vierailija
15/21 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä miehimykset, eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa.

Aamen!

Vierailija
16/21 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä taistele sitä vastaan, anna sen viedä, elä se läpi niin kyllä se ohi menee ajan kanssa. Asian kieltäminen ainakin itselläni vaan pahentaa asiaa ja voimistaa ne tunteet hirmu vahvalle tasolle. Parempi pitää homma kepeänä. Kirjoita vaikka päiväkirjaan tai puhu luotettavalle ystävälle.

Vierailija
17/21 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita viestiä ja kysy kuulumisia tai kysy neuvoa jostakin asiasta (vaikka et tarvitsisi) mikä yhdistää teitä, niin pääset juttusille ja sitä kautta voit selvittää onko hän sinkku ja kiinnostaisiko häntä tavata.

Vierailija
18/21 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on kans vähän sellanen ongelma, että yritän vaan päästä yhestä tyypistä yli.

Tätä ennen olin vuoden palavasti ihastunut yhteen toiseen, mutta tunnustukseni jälkeen hän ei sitten tuntenut kuitenkaan samiun, niin pääsin hänestä yli, kun kohtasin tämän nykyisen ihastuksen.

Ongelma on siinä, että ei taida tälläkään olla mitään mielenkiintoa mua kohtaan :D lol

Mut sentään hän kävi syömässä mun kaa.

Huh, ku äskö kävi komea nuori mies oven takana, keräämässä sotaveteraaneille rahaa, oli hällä kyl nätti hymy ja mulla piti onneks pokka, vaikka nyt vähän käsi tärisee :D

Anteeks oli pakko tähän väliin kertoa, mut jatkan tuosta..

nii kävi syömäs mun kaa, sit pyysin lenkillekin, mut ei enää suostunu.

Mut kun käydään samassa paikassa seurakunnassa, niin huomasin, että jatkuvasti aina vilkuili mua ja muuta, tietysti yritän olla ystävällinen hälle, ja oon tarjonnu apua ja muuta, mutta on varmaan ollut ihan omaa kuvitelmaa, et hän ois sittenki ollu must kiinnostunu. Vaikkei trehveille enää lähtenykkää.

Tiedän että välillä itse ehkä mun oma käytös oli enemmän häntä kohtaan "tunteeton ja välinpitämätön", ettei hän tajuaisi, että olisin hänest vielä kiinnostunu ja loukkaantunu, kun ei halunnu sen enempää tutustua muhun. Mutta sitten rupesin ystävystymään samassa seurakunnassa yhden toisen miehen kanssa, ja meidän välillä on vain ystävyyttä, koska tämä on naimisissa, mutta jotenki tämä mun kiinnostuksen kohde muuttui hetkeksi jotenki niin, että tää naimisissa oleva ystävä siitä sitten sanoikin..siis tämän mun kiinnostuksen kohteen käytös muuttui samalla ehkä enemmän pidättyväisemmäksi tai jotain, samaan aikaan kun tutustuin paremmin tähän toiseen mieheen.

Mutta en halua jäädä taas vatvomaan jotain miestä, uskon että hän näyttäisi selvemmin kiinnostuksensa....tai sitten ei...olenhan itsekkin sellainen, että ennemmin koitan näyttää välinpitämättömältä, ettei vaikuttaisi epätoivoiselta..ja sitten yksinään kärvistelee tunteittensa kanssa ja odottaa että ne menee ohi.

Mutta sen lupasin itelleni, että oli viimenen kerta kun pyydän yhtäkään miestä ulos, se on sit mies joka seuraavaks pyytää, tai en enää koskaa tapaile ketään.

Vierailija
19/21 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivoja vastauksia kiitos!

Siksi tänne kirjoitankin josko tämä auttaisi eikä tarvisi miehelle viestiä laittaa. Tai ehkä joku päivä vielä laitankin, en tiedä.

Olen kirjoittanut myös päiväkirjaa, ystäville en ole kertonut, tuntuu että sit siitä tulee enemmän "totta"..

Oon huomannut et asian kieltäminen tai tunteiden tukahduttaminen tosiaan pahentaa tilannetta. Tää on vain kestettävä. Tietysti nyt tuntuu ettei enää tule ketään yhtä ihanaa..

Vierailija
20/21 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivoja vastauksia kiitos!

Siksi tänne kirjoitankin josko tämä auttaisi eikä tarvisi miehelle viestiä laittaa. Tai ehkä joku päivä vielä laitankin, en tiedä.

Olen kirjoittanut myös päiväkirjaa, ystäville en ole kertonut, tuntuu että sit siitä tulee enemmän "totta"..

Oon huomannut et asian kieltäminen tai tunteiden tukahduttaminen tosiaan pahentaa tilannetta. Tää on vain kestettävä. Tietysti nyt tuntuu ettei enää tule ketään yhtä ihanaa..

Pääsisit nopeammin yli jos saat pakit, vaan eihän sitä tiedä. Oletko aiemmin kirjoitellut hänelle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan