Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Valittaako joku teille jatkuvasti siitä, että kirjoitatte tänne ja luette tätä?

Vierailija
01.11.2017 |

Minulle eräs tuttu valittaa jatkuvasti. Sanoo, että ei ole oikea paikka keskustella esim. ongelmista ja on merkki syrjäytymisestä, jos lukee näitä ja myös, että täynnä kaikenlaista törkyä. Onhan se tietysti totta, että täällä on paljon myös törkeyksiä, mutta ei niitä tarvitsekaan lukea, jos ei halua ja kyllä tavallisessa puhekeskustelussakin kuulee törkeyksiä. Mielestäni on myös hyvä, että ongelmista voi keskustella siten, ettei näe, kenen kanssa puhuu eikä todellakaan tarvitse olla syrjäytynyt, jos tänne kirjoittaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpä ei kukaan tiedä että mä käyn täällä. Ihan rehellisesti sanottuna en oikeastaan kehtaisi kenellekään kertoa olevani "av-mamma", tää on vähän sellainen likainen pieni salaisuus.

Vierailija
2/6 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitäpä ei kukaan tiedä että mä käyn täällä. Ihan rehellisesti sanottuna en oikeastaan kehtaisi kenellekään kertoa olevani "av-mamma", tää on vähän sellainen likainen pieni salaisuus.

No minä en ole av-mamma. Käsittääkseni tänne saa kuitenkin kirjoitella ihan kuka tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankkini sanoi ettei tänne kannata tulla ollenkaan lieko sitten riskejä?

Vierailija
4/6 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä en ole av-mamma. Käsittääkseni tänne saa kuitenkin kirjoitella ihan kuka tahansa.

Heh. Kaikki me Av-mammoja ollaan:)

Vierailija
5/6 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni valittaa. Ihan jatkuvasti. Tenttaa, olenko taas lukenut näitä ja kuinka kauan olin palstalla. Pihtasi kerran kostoksi pari kk, koska häntä harmitti, että luen av:tä. Kuulemma hän saa vähemmän huomiota mielestään ja saan palstalta ajatuksia, että suhteessamme olisi jotain ongelmia.

Vierailija
6/6 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantaja aina välillä käy tossa selän takana kitisemässä.