Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekee mieli vaan itkeä, kun taas noi verotiedot julkaistiin !!!

Vierailija
01.11.2017 |

Mua ahdistaa aina joka vuosi tämä :( Oon kuntoutustuella enkä siis tienaa paskaakaan vuodessa, ahdistaa että joku tuttu menee kyyläämään mun tietoja verotoimistoon. Ja muutenkin kun uutissivustot täynnä taas noita otsikkoja julkkiksista ja muista, kuka tienas eniten ja kuka vähiten. Raha sitä ja raha tätä. Kaikki vaan on kateellisia ja uteliaita kyyläreitä toisia kohtaan :(

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeastiko ihmiset menevät verotoimistoon kyyläämään toisten tietoja? Kai siihen tarvitsee ainakin syntymäajan tai jotain muitakin tietoja kuin nimen?

Vierailija
2/33 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itke vaan, jos se helpottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taas muutamaan päivään tarvi lehtiä lukeakaan kun ovat täynnä "Jaska tienasi enemmän kuin Kalle" ja "Rikkaimmat tyrkkyjulkut"- tyyppisiä journalismin multihuipentumia. Vastenmielistä touhua tosiaan!

Vierailija
4/33 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeastiko ihmiset menevät verotoimistoon kyyläämään toisten tietoja? Kai siihen tarvitsee ainakin syntymäajan tai jotain muitakin tietoja kuin nimen?

No tässä sulle vaikka loistoläpyskä Iltalehden ohjeet kädestä pitäen. Kaikki joukolla kyyläämään naapurin lompsaa!

http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201711010073210_u0.shtml

Vierailija
5/33 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei kiinnosta pätkääkään  muiden tulot. 

Vituttaa vain vihervasemmistolainen mentaliteetti, jossa pitäisi olla kyyläämässä jokainen julkkis ja naapuri ja pomo ja kollega ettei vaan kukaan tienaa enempää ja sitten kieriä verisuonet päästä ratkovan kateuden kanssa.

Saisi muuttaa salaiseksi kaikkien verotiedot.

Vierailija
6/33 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö joku jonkun ihmisen, joka oikeasti olisi mennyt ihan verotoimistoon hakemaan toisten tulotietoja?

Vierailija
7/33 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostais bloggareiden tulot. Mistähän löytäis? Kateeksi kyllä käy kun kuvia räpsimällä tienaat helvetisti eikä tarvitse edes joka päivä tehdä "töitä". Kyllä kelpais. Itse tienaan just ja just 20 000 ja teen töitä 5 päivää viikossa klo 7-15.

Vierailija
8/33 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän siellä listalla ole kuin murto-osa ihmisistä. Muiden todellisuus on ihan eri. 

Vierailija
9/33 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö joku jonkun ihmisen, joka oikeasti olisi mennyt ihan verotoimistoon hakemaan toisten tulotietoja?

Tiedän ainakin kaksi. Itse en a. kehtaisi mennä, tuntisin itseni likaiseksi b. ainakaan kertoa siitä kenellekään. 

Vierailija
10/33 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeestiko joku käy verotoimistossa kyyläämässä muiden tuloja 😂

Vierailija
11/33 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kehtaa soittaa verotoimistoon ja kotikunnassa ei ole verotoimistoa jossa käytä. joten en voi kysellä ihmisten verotietoja.

Vierailija
12/33 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vituttaa vain vihervasemmistolainen mentaliteetti, jossa pitäisi olla kyyläämässä jokainen julkkis ja naapuri ja pomo ja kollega ettei vaan kukaan tienaa enempää ja sitten kieriä verisuonet päästä ratkovan kateuden kanssa.

Eh, tunnetusti kokoomuslaiset on noista tiedoista innostuneimpia. Verrataan omia tuloja muihin, ettei vain sijoitus ole edellisestä vuodesta huonontunut.

Vierailija
13/33 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ahdistaa aina joka vuosi tämä :( Oon kuntoutustuella enkä siis tienaa paskaakaan vuodessa, ahdistaa että joku tuttu menee kyyläämään mun tietoja verotoimistoon. Ja muutenkin kun uutissivustot täynnä taas noita otsikkoja julkkiksista ja muista, kuka tienas eniten ja kuka vähiten. Raha sitä ja raha tätä. Kaikki vaan on kateellisia ja uteliaita kyyläreitä toisia kohtaan :(

Hieno postaus, mutta missä päin Suomea käytetään termiä "kyyläri"? Itse kuullut puhuttavan kerrostalo- jne kyylistä.

Vierailija
14/33 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeestiko joku käy verotoimistossa kyyläämässä muiden tuloja 😂

Nämä tietämäni tapaukset ovat menneet katsomaan työkavereidensa tuloja. Kävi kyllä mielessä, katsoivatko samalla omani, muidenkin ystävien, naapureiden jne. 

Vierailija
15/33 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tässä sulle vaikka loistoläpyskä Iltalehden ohjeet kädestä pitäen. Kaikki joukolla kyyläämään naapurin lompsaa!

http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201711010073210_u0.shtml

Ei tulisi pieneen mieleenikään soittaa saati mennä jonnekin selvittääkseni jonkun verotiedot! Jos hakukoneesta löytyisi, niin sitä saattaisin uteliaisuuttani käyttää ja katsoa joidenkin ihmisten tiedot, mutta kyseessä on ihmiset joiden tulot eivät mene yli 100 000 e.

Vierailija
16/33 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ainakin on kaveri mikä käy kyttäämässä,tuntuu tietävän kaikkien tuttujen ja paikallisten yrittäjien tulot.

Itse on yksin pienessä kämpässä vuokralla asuva lapseton mies joka on paikallisessa tehtaassa aika isoherra,luulisi ettei rahasta olisi pulaa.

Minua ei kiinnostaisi tietää kenenkään tuloja,alkoi ahdistamaan kun kertoi erään tutun yrittäjän meidän harrastusporukasta tienaavan yli 10000€/kk.

Vierailija
17/33 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä yksi vihervasemmistolainen, jota ei kyllä kiinnosta pätkän vertaa toisten tulot... Enkä kyllä tunne yhtään muutakaan saman puoluekannan omaavaa, joka noita kyyläisi! 😂

Ainoa asia, missä tuo on hyvä, on tosiaan tuo poliittisten päättäjien "sidonnaisuuksien" valvominen, joka demokraattiseksi itseään haukkuvassa valtiossa on minusta aika oleellista.

Vierailija
18/33 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei köyhien tulot ketään kiinnosta. 

Vierailija
19/33 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseni. Tarkistin kolleegojen tulot, ennen kuin pyysin palkankorotusta.

Vierailija
20/33 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostais bloggareiden tulot. Mistähän löytäis? Kateeksi kyllä käy kun kuvia räpsimällä tienaat helvetisti eikä tarvitse edes joka päivä tehdä "töitä". Kyllä kelpais. Itse tienaan just ja just 20 000 ja teen töitä 5 päivää viikossa klo 7-15.

No mikset sitten perusta blogia? Ai niin, koska käytät aikasi mieluummin av-palstalla valittamiseen. Kuule raha ei tule ilmaiseksi kuin lottovoittajille ja perineille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi