Av-palstan Suomi100-juhlat, nyyttäriperiaatteella, mitä toisit? ja miten pukeutuisit?
Kommentit (85)
Järjestäisin bileet ensinnäkin kesällä ja jollakin ulkoterassilla. Juhlissa olisi koristeena norppia ja siiderivalaita. Näitähän askartelemme tölkeistä näppärästi! Ruokatarjonta ja juomavalikoima olisi laaja: maksalaatikkoa, voileipiä ja kaikkia mahdollisia ruokarajoitteita varten tehtyjä näperryksiä. Juomapuoli kossusta kaljaan ja siideriin. Ohjelmasta vastaisi Vain Elämää tähdet parilta viimeiseltä tuotantokaudelta.
Vierailija kirjoitti:
Järjestäisin bileet ensinnäkin kesällä ja jollakin ulkoterassilla. Juhlissa olisi koristeena norppia ja siiderivalaita. Näitähän askartelemme tölkeistä näppärästi! Ruokatarjonta ja juomavalikoima olisi laaja: maksalaatikkoa, voileipiä ja kaikkia mahdollisia ruokarajoitteita varten tehtyjä näperryksiä. Juomapuoli kossusta kaljaan ja siideriin. Ohjelmasta vastaisi Vain Elämää tähdet parilta viimeiseltä tuotantokaudelta.
Ai niin: leikkaisin tietysti kananpersetukan ja liukuvärjäisin sen. Pukeutuisin perseestä tiukkoihin farkkuihin ja hihattomaan paitaan. Tavataan ensi kesänä!
Kebappia iskender kastikkeella ja itämaisen maton.
Classic casual. Leivoksia ja karjalanpiirakoita.
Parin viini jälkeen hinautuisin lähelle sinkkumiestä.
Haluaisin tehdä lähempää tuttavuutta <3
Ehkä Kahvepullastakin saisin kivaa seuraa.
Ehkä paras ketju ikinä, luv you all❤️.
Valitettavasti joku ehti jo varata Munsalan kansallispuvun, joten meitsin on tultava varmaan juoksutrikoissa ja ylipolvensaappaissa, toivottavasti kenenkään juhlatunnelma ei lässähdä jos camel toe vähän näkyy?
Ruuaksi toisin varmaan jotain vegaanista. Tai ehkä jotain lihaa sittenkin, mutta väittäisin, että se on vegaanista.
Hihattomaan paitaan, nilkat paljaaksi jättäviin trikoisiin pukeutuisin. Haluaisin tuoda Jenni Vartiaisen kuvalla koristeltua täytekakkua ja tunkkaista voileipäkakkua, mutta en saa kuljetettua niitä Jopollani. Pitää keksiä jotain Kånkeniin mahtuvaa tarjottavaa.
Ka miehän lähen karjalaises kansallispuvus. Pitkä suora tukka vapaana loikottaen, ja vaikka ikää jo on +50, niin päässä olisi neidon nauha. Alushousut täyttä villaa. Mukaan ottaisin oman mallini mukaan rypytetyt piirakat ja a-vot, juhlimaan! Hyvä Suomi, hyvä me, ollaan ihan parhautta! ❤️
Toisin tarjottavaa, mutta kun ahmatti mieheni kuitenkin syö kaiken, en valitettavasti pysty. Sen sijaan otan mukaan lapseni, eli kaikilta teiltä on sitten kielletty alkoholi. Olen tosi tarkka siitä, että lasteni seurassa ei nautita pisaraakaan alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Minä toisin ananaan.
Ja minä dinosauriin luun.
Itse pukeutuisin juhlavasti Suomi-aiheiseen tamponikoruun sekä gollekepukuun ja coretex-jalkineisiin. Syötäviä en toisi, sillä olen anorektikko ja ylpeä siitä.
Tykkään väreistä. Eli 2 vaihtoehtoa: sini-keltainen tai puna- keltainen. Ehkä Tre Kronor - maalivahtilook tänä vuonna.
Jalassa sienisaappaat ja tietysti eväät kulkee Kånkenissa. Tarjolle tulisi: vanukkaita ( reilusti, kun kuitenkin jonkun vieraan mies mässää niitä), viiniä ja kinkku-ananaspitsaa.
Juhlien soittolistalle toivoisin Tasavallan Presidentin kunnaiksi Kurrea, Kuuden vuoden kuuliaisuus.
Avasin tämän ketjun vain alapeukuttaakseni raikkaita voileipiä. Jatkakaa.
Toisin lakkalikööriä. pukeutuisin sinisiin legginseihin ja valkoiseen juhlavaa tunikaan.
Tulisin Munsalan kansallispuvussa ja Kånken selässä. Repussa olisi vegaanisapuskaa, jotta paikallaolevat lihansyöjät saisivat nurista, narista ja valittaa siitä, että mitään kunnon ruokaa ei ole tarjolla.
Moneltas ne täällä palstalla alkavat niin tiedän panna itseni juhlakuntoon?