Av-palstan Suomi100-juhlat, nyyttäriperiaatteella, mitä toisit? ja miten pukeutuisit?
Kommentit (85)
Mukavaa, että näin moni tulossa Munsalan kansallispuvussa. Minä laittaisin vielä juhlan kunniaksi käsikakkanauhan, tällainen etikettivirhe näissä juhlissa sallittakoon.
Raikkaita voileipiä näkyykin jo olevan tulossa, joten tuon riisipiirakoita ja munavoita.
Tunikaan ja legginseihin pukeutuisin ehdottomasti! Nilkat jättäisin paljaaksi varsinkin jos olisi pakkasta. Ruokapuolelta toisin vegaanista gluteenitonta ja maidotonta, viljatonta ja lihatonta, munatonta luomuruokaa, jotta kaikki av: lla esiintyvät, sekä ideologiset että terveydelliset ruokarajoitukset tulisi huomioitua. Hajusteet kieltäisin kokonaan, samoin vaatteet, joiden pesuun on käytetty hajustettua pesuainetta, hyi olkoon!!
Ohjelmassa saisi olla viinin maistelua ja naapurin parveketupakointia.
Mä tuon voileipäkakkua. Pukeudun legsginseihen ja tunikaan, jotain hauskaa kissakuosia vaikka. Ollaan sitten samanlaiset lasten kanssa, tuon siis lapset myös juhliin vaikka kuinka olisi lapsivapaat juhlat.
Ottaisin lapsen mukaan syytikässä.
Minä tulisin juhliin kilttimiehen kanssa.
Tulen Luciana, tuon teille valon lahjan. Symboolisesti poltan kynttilääni molemmista päistä.
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin lapsen mukaan syytikässä.
Syytikkää oonkin kaivannut. Tuleehan "kurahousut ok 8-vuotiaalle" kanssa ja tiedätte kyllä missä asussa?? 😀
Vierailija kirjoitti:
Minä tulisin juhliin kilttimiehen kanssa.
No et vi_tu varmasti tuo!! Pilaa koko tapahtuman itkuvirsillään.
Suuri Kurpitsa kirjoitti:
Suomi-100 teemaan liittyen, saavun juhliin arvokkaasti "purjehtien". Olen kietoutunut sinivalkoiseen pitkään viittaan (muuten olen Eevan asussa), päässä keikkuu vanhasta saunavihdasta kiedottu seppele ja jaloissa pässinpökkimät tuohivirsut. Tuon mukanani sinivalkoisen Keisari-tarjouksen, 1000-päkki olutta.
https://www.stara.fi/wp-content/uploads/2017/04/nokianpanimo25042017.jpg
(olen kaikkien janoisten sankari!)
Marraskuun kunniaksi (vaikka olenkin nainen) olen kasvattanut komeat movember-viikset. Tervehdin suureleisesti emännät ja isännät. Tanssijjalkaa vipattaa jo. Onko komeita tanssipoikia paikalla?
Täällä valmiina kuin partiopoika,otanko viikatteen mukaan millä sheivaan sun rämemajavan ennen kuin aletaan tosi toimiin.
Sasko sinne ottaa lapsen mukaan? Tultais rattailla (koitan kulkea varovasti rattailla etten jyrää kenenkään kantapäille tai varpaille), pääsisin kato ilmatteeks julkisilla. Saahan siel imettää?!?!
Laittaisin leningin ja pieruverkkarit ja vääntelehtisin tanssilattialla. Kokista.
Vierailija kirjoitti:
Sasko sinne ottaa lapsen mukaan? Tultais rattailla (koitan kulkea varovasti rattailla etten jyrää kenenkään kantapäille tai varpaille), pääsisin kato ilmatteeks julkisilla. Saahan siel imettää?!?!
Niin ja lapsen kaa pukeutuisin tietty säänmukaisesti. Voitais tuoda vähän sormiruokaa. Ja äidinmaitoa.
En jaksa tulla, koska olen aina niin väsynyt. Mieheni herättää minut aina yöllä juttelemaan, en saa koskaan nukkua koko yltä!
Toisin Lidlistä ostettua edullista kotiruokaa!
Pukeutuisin Heidi Klumin suunnittelemaan leopardiasuun. Ostin Lidlistä.
En mä toisi mitään, kun kuitenkin vieraat olisivat just syöneet kotona, vaikka oli sanottu, että on ruokaa tarjolla.
Päälle laittaisin jotain, että näyttäisin pukeutuvani klassisesti ja jotain hajuvettä, että vaikuttaisin laadukkaalta ihmiseltä.
Olen keski-ikäinen nainen, joten pukeutuisin muiden mielestä joka tapauksessa väärin ja tukkani olisi väärän pituinen. Siispä menisin fiiliksen mukaan.
Mukaan ottaisin skumppaa.
Toisin Känken repullisen suomalaista laktoositonta maitoa.
Tulisin alasti. Alapää rehoittaisi ,mutta tamppoonin naru olisi koristeltu uudella korulla
Mä en pääse tulemaan,mieheni voisi tippua sohvalta sillä aikaa. Jos pääsisin näyttäisin teille miten oikeasti 50e saa järkättyä ihan helposti ruokatarjoilun kaikille..mietin lähinnä nuudeleita ja hemapa ja sit kaalia vois raastaa kaveriksi👍🏼
Pukeutuisin ihanaan lyhyeen mekkoon ja viimeistelisin asun värikkäällä tamponikorulla. Toisin grillimaggaraa Suomen hengessä, hyvää punaviiniä juotavaksi lasillisen per nuppi ruokajuomaksi ja tietty itselleni lavan tuontikaljaa.