Av-palstan Suomi100-juhlat, nyyttäriperiaatteella, mitä toisit? ja miten pukeutuisit?
Kommentit (85)
Toisin laatikollisen punaviiniä, pitäisin tällä huolen että itseltä ei juomat lopu. Pukeutuisin kierrätyksestä hommattuun kukkamekkoon.
Saara Aalto voisi esiintyä suomen lippu asussa.
Laulaa finlandian.
Hakisin juomat pakulla Virosta. Toisin niin, että riittää varmasti.
Päälle pukisin juoksutrikoot ja niiden alle laittaisin stringit.
200 gramman makaronilaatikko on mielestäni enemmänkin hääruoka ja käpykakun kaikki vakkarit osaavat kiertää kaukaa. Vanukas on ihan kiva, mutta sopii oikeastaan paikan miesparkkiin (kai sellainen tulee?).
Tuon siis kriittisen asenteeni ja arvostelen palstalla kaikki tarjottavat. Joudun varmaan taas vain juomaan omaa pullovettä, koska saan monen mamman tavoin spontaaneja oksennusreaktioita kun vain kuulenkin tunkkaisesta voileipäkakusta. Sitten joudun taas olemaan vessassa koko illan ja seuraavan päivän. Sitäkö te haluatte??? Hirviöt!!!
Pukeudun suojapukuun ja hengityssuojaimeen, sillä moni osallistuja arvatenkin on niin juntti, että käyttää parfyymia vielä 2000-luvulla.
Pukeutuisin dimex housuihin,maiharit jalkaan ja urheiluseuran verkkatakki päälle,jättäisin parran ajamatta,musta pipo päähän,mallu huuleen.
Juomaksi virosta haettua olutta,syömiset tarjoaa varmasti joku av-mamma ja p_llua pitäisi tulla myös tuolla lookilla.
Vierailija kirjoitti:
Hakisin juomat pakulla Virosta. Toisin niin, että riittää varmasti.
Päälle pukisin juoksutrikoot ja niiden alle laittaisin stringit.
Olet ilmeisesti nainen,voinko tulla mukaan,laivalla ja virossa voidaan ryypätä ja hieman tutkia sun haarakiilaa?
Ps. Nuoleminen ei ole ongelma.
Vesikastanjoita ja dippikastiketta toisin. Oppisi kaikki tuntemaan vesikastanjan, se taisi olla monelle epäselvää. Ja dippikastike ei voi mennä väärin, ohjeet siihenkin oon löytäny täältä. Asuna napapaita ja trikoot, kengissä hillityt korot (kai me tanssitaan?).
Vierailija kirjoitti:
:)
Jakaisin 100-vuotislahjaksi Suomen naisille pippurisumuttimet.
Vierailija kirjoitti:
Vesikastanjoita ja dippikastiketta toisin. Oppisi kaikki tuntemaan vesikastanjan, se taisi olla monelle epäselvää. Ja dippikastike ei voi mennä väärin, ohjeet siihenkin oon löytäny täältä. Asuna napapaita ja trikoot, kengissä hillityt korot (kai me tanssitaan?).
Ilmanmuuta tanssitaan,lambadaa vaikka?
Napapaita sopisi siihen hyvin.
Voisiko joku rintava mamma esitellä hieman rintavakoa myös?
Kebabia ja falafelia. Ehkä vielä muutama vitosen pizza.
Pukeudun nanson tunikaan ja leggingseihin, jalkaan crocsit.
Suomi-100 teemaan liittyen, saavun juhliin arvokkaasti "purjehtien". Olen kietoutunut sinivalkoiseen pitkään viittaan (muuten olen Eevan asussa), päässä keikkuu vanhasta saunavihdasta kiedottu seppele ja jaloissa pässinpökkimät tuohivirsut. Tuon mukanani sinivalkoisen Keisari-tarjouksen, 1000-päkki olutta.
https://www.stara.fi/wp-content/uploads/2017/04/nokianpanimo25042017.jpg
(olen kaikkien janoisten sankari!)
Marraskuun kunniaksi (vaikka olenkin nainen) olen kasvattanut komeat movember-viikset. Tervehdin suureleisesti emännät ja isännät. Tanssijjalkaa vipattaa jo. Onko komeita tanssipoikia paikalla?
Jauhenlihasta voisi väsätä jotain. Pitikö se köntsä pestä ennen kypsennystä?
Vierailija kirjoitti:
Toisin satavuotiasta mämmiä ja asuksi näin juhlavaan tilaisuuteen the one and only Munsalan kansallispuku.
Onko ketään joka ennättäisi ommella minulle sen , maksan noin 27 euroa.
Tähän pukuunhan tarvitaan vaan selkäpuoli joten 13,50 kannattaa vaan maksaa!
Toisin rauhan. Pukeutuisin Kyyhkyseksi. Jeesukseksikin harkitsin mutta Hän sanoi tuovansa miekan...ja pelkään ettei kukaan hoksaa sitä perimmäistä missiota.
Toisin pölyä. Taloudellista ja ekologista, on luomua ja lähiruokaa - ja mikä parasta, 0 kaloria! Suomi kuntoon!
Tiputanssia tanssisin missä mennään kyykkyyn syvään ja räpiköidään.
Olisin tuonut vanukasta, mutta mies söi sen.
Tuon pepsiä ja lehtipihvejä, on tämä sen verran suuri juhla.
Pukeudun tunikaan, lettileggingseihin ja rusettipipoon.
Mä en tulis, mä menisin sillon Thaimaaseen.