Harry Potter-kirjojen taikamaailman Aihe Vapaa?
Mistäköhän Harry Potter-kirjoista tutussa taikamaailmassa noidat (ja mahdollisesti velhotkin) keskustelisivat Aihe Vapaa-keskustelupalstalla, jos siellä olisi tällainen keskustelupalsta olemassa?
Minä voin yrittää aloittaa tämän ketjun:
Löysin tänään maasta jästien sanomalehden ja se oli aika outo. Siinä eivät kuvat liikkuneet ollenkaan, vaikka kuinka tökin kuvien hahmoja taikasauvalla. Olikohan lehti maannut maassa liian pitkään, vai mistä oli kyse?
Kommentit (3225)
Vierailija kirjoitti:
Odotan viimeisilläni ensimmäistä lastani. Äitiäni (ainoa perheenjäsen/sukulainen joka minulla enää on) puri äsken vampyyri ja mies sekoilee! Ei suostu ymmärtämään, että haluaisin pitää (ainakin jonkinlaiset, en tiedä millaiset on turvallista pitää, mutta joku asiasta tietävä osaisi ehkä valottaa?) välit äitiini ja lapsen isoäitiin!
Itseasiassa mies vaatii minua katkomaan kaikki välit äitiini tai hän lähtee!
Ja, mies kieltäytyi tukemasta minua (ensimmäinen kerta kun sitä ikinä pyysin) tässä asiassa:(
Eikä tajua, että halusin pitää perheeni yhtenäisenä:(Mielipiteitä/neuvoja mitä tekisitte ja mitä edes voin tehdä enää? Onko mies oikeassa, väärässä vai mitä?
No nykyään saa ostettua verta jne ihan viistokaupan liikkeistä, ja vampyyrinmetsästäjistä jne ei ole pulaa jos äitisi on ilmoittautunut ministeriöön (olettaisin näin?) ja luovuttanut taikasauvansa että... Jos miehesi on NOIN nynny ja nyhverö niin mietihän vähän... Äitejä sinulla kuitenkin on vain yksi, miehiä voi tulla ja mennä. Ja jos miehesi (siis ns sellainen) kaikesta kertomastani huolimatta tietää nämä asiat ennestään ja on noin munaton että pelkää jotain, niin.. No suoraan sanottuna: kehottaisin sinua kun jätät sen sian niin tekemään ns vahinkotaikana sen tietyn nips naps loitsun, jolla tehdään velhosta pysyvästi noita! Selviät sakoilla kunhan vetoat vahinkotaikaan ja sinulla ei ole rikosrekisteriä ennestään. Mutta säästät ehkä ties kuinka monen noidan tulevaisuuden tuon munattoman luuserin käsissä!
Ollaan tällainen tavallinen keski-ikäinen velhopariskunta, meillä menee hyvin ja kotitonttukin löytyy.. No, eilen kun menin pyytämään tyttöä syömään, niin yllätin tytön & kotitontun sängystä!!! Missä minä oikein olen kasvatuksessa epäonnistunut? Luuta, hormipulveri ja loitsukirja ovat nyt takavarikossa, ja tyttö kotiarestissa. Tonttu on karkotettu Siperiaan loppuiäkseen. Olenko kohtuuton rangaistuksen suhteen, vai mitä te tekisitte tässä tilanteessa?
Vierailija kirjoitti:
Illan jaksossa Doctor Filiuksessa: Miehet jotka rakastavat tonttuja. Jaksossa on aiheena joidenkin miesten (ja naisten) pakkomielteinen viehtymys kotitonttuihin ja mitä ongelmia se aiheuttaa sekä miten tätä mieltymystä pystyy hoitamaan. Ohjelmassa haastatellaan anonyymisti muutamaa tällaista miestä, lisäksi Dr Filius kommentoi viimepäivien kohu-uutista jossa ilmeisesti naapurin tonttuun palavasti rakastunut poikamies jäi kiinni melko epätavallisen tapahtumaketjun jälkeen.
Ohjelma kuuluu Rita Luodikon dokumenttiprojektiin.
Rita Luodikon Dokumenttiprojekti jatkuu tänään, osa 2 esitetään klo 1.00 yöllä sen öhöm arkaluonteisen sisällön takia. Doctor Filius ottaa kantaa tällä kertaa äärimmäisen vaiettuun/tabuna olevaan ilmiöön. Eli jakson nimi on siis: miehet jotka rakastavat jättiläisiä. Ohjelmassa käsitellään järkyttävänä/totaalitabuna pidettyä ilmiötä jossa jotkut miehet (ja naisetkin) haaveilevat jättiläisnaisista.
Haluten tuota noin, miten sen nätisti sanoisi, kokea sen miltä tuntuu "syntyä uudelleen" ilmiintymällä ensin jättiläisnaisen kohtuun ja sitten no poistumalla "sieltä sillä tavalla.."
Jaksossa Filius ottaa kantaa siihen, mistä tälläisessä ilmiössä on kyse ja miten sitä voi hoitaa. Jaksossa myös muutamia velhoja/noitia jotka omaavat tälläisen no fantasian ja ovat toteuttaneet sen/toteuttavat sitä haastatellaan. Haastattelut tosin on tehty niin, etteivät suojataiat ulkonäön/äänen suhteen petä hetkeksikään. Tämän lisäksi tästä aiheesta puhuvat velhot/noidat ovat vaatineet saada puhua mm aurorien tekemien noiduttujen suojataikasermien jne takana.
Ohjelma kuuluu Rita Luodikon dokumenttiprojektiin.
Löysin mieheltäni näkymättömyysviitan, äijä meni ensimmäistä kertaa yli 20 vuoden aikana täysin sanattomaksi kun kysyin mihin tarvitsee sellaista ja kaikkoontui vain tiehensä. Mitä pitäisi ajatella?
Kotitonttu jäi kiinni minun ja mieheni petipuuhien tirkistelystä ja samalla selvisi että se on tirkistellyt minua kun olen pesiytynyt. Miten sitä pitäisi rangaista? Jotenkin pelkkä vaatteiden anto sille tuntuu liian vähältä rangaistukselta.
Minä en edes ollut tiennyt, että naispuoleinen kotitonttu voi olla kiinnostunut emännästään näin poikkeavalla tavalla.
Taikaministeri on korvattu! kirjoitti:
Päivän saivartelijan erikoispainos jota lainailen:
Viime aikoina todella epätavallisessa perhedraamassa elänyt taikaministeri perheineen on todellakin pidätetty! Koko perhe siis taikamaailman erikoisjoukkojen toimesta. Viranomaiset kiistävät tämän (tällä hetkellä taas) jyrkästi, sillä ilmeisesti raha ja suhteet puhuvat/suunnaton skandaali halutaan välttää?
Huhupuheita ja paljastuksia kuitenkin asian tiimoilta liikkuu.
Ja kuten kaikki mediaa seuranneet tietävät, niin ensin asiaa tutkivat aurorit pikkujuttuna (hra Potter).Ja sitten ministeri/tämän vaimo/tytär/vävy pidätettiinkin kaikki iskujoukkojen toimesta ja hra Potter ohitettiin jutusta täysin.
Saivartelija on seurannut jutun outoja vaiheita esim:
ensin pidätys myönnettiin jopa päivän profeetassa, sitten se virallisesti kiellettiin.
Katsomalla kuvat joita lehdessämme on paljon (vertailukohtia) voit itse vetää johtopäätöksesi seuraavasta asiasta.Tänään "lomalta" yllättäen palannut ministeri koko perheineen on korvattu monijuomalientä juoneilla noidilla/velhoilla.
Mitä tapahtuu? Käyttikö ministerimme/vaimonsa komennuskirousta tyttäreensä/vävyynsä? Ja miten se voi aiheuttaa NÄIN Ison salailun ilmapiirin? Suojellaanko tässä jotain/jotakuta?
Onko jotain, mitä meille ei kerrota? Onko?
Ja hyvä kysymys onkin, miksi ei kerrota?Päivän profeetta ei enää suostu kommentoimaan sanaakaan ministerin jo pidempään jatkuneesta perhedraamasta/sen uusimmista käänteistä.
Mutta me saivartelijassa vaadimme totuutta julki!
Koska kyse on kuitenkin sentään taikaministeristä perheineen, me katsomme että noidilla/velhoilla ON oikeus tietää missä mennään!Ja miksi taikaministeri on korvattu perheineen, mitä tässä omituisessa jutussa oikeasti tapahtuu?
*linkki kuvineen*
Saivartelija sentään jatkaa tutulla linjallaan vaikka vanha xeno ei lehteä enää johdakaan.
Itse asiaan liittyen muistetaan että Potter ei olisi Potter jos tuo noudattaisi muiden antamia määräyksiä joka tilanteessa. Niinpä meillä onkin ilo paljastaa että Potter itse paljastaa totuuden tästä tapauksesta Luodikon erikoishaastattelussa suorana klo 22. Vaan miten tapaukseen liittyvät Potterin lähetykseen kutsumat kotitonttu, kentauripariskunta sekä 100 vuotias harrastelijahuispaaja, se selviää illalla.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan aihetta huoleen?
Naapuriimme muutti TODELLA omituinen vanha mies viettämään eläkepäiviään.Joku A. Voro, tunteeko/tietääkö joku?
Toisaalta se on samaan aikaan äärimmäisen pelottava (lapsia kohtaan) mutta näin aikuisten kesken järjellä ajatellen niin en tiedä...En osaa kuvailla mikä siinä on, mutta en ole koskaan säälinyt ketään noin paljon..
Siis oikeasti, siinä on jotain sydäntä riipaisevan säälittävää jostain syystä..Jos joku tuntee/tietää niin osaisitteko sanoa pitäisikö tuon touhuista alkaa aina soittamaan aina aurorit vai mitä?
Vai onko vain harmiton vanha mies?
Luulisi että voron tuntee jokainen tylypahkassa opiskellut. Olet siis ilmeisesti käynyt koulusi jossain muualla?
Voro on entinen Tylypahkan vahtimestari. Taikavoimiltaan ilmeisesti aika liki surkkia kun kukaan ei muista nähneensä Voron taikovan mitään. Silti Voro jaksoi vuosikymmeniä jahdata öisin käytävillä hiippailevia oppilaita ja takavarikoida sekalaisia pilailuesineitä yms. Nykyään voro on eläkkeellä ja jonkun huhun mukaan löytänyt itselleen vaimon tai ainakin partnerin.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan tällainen tavallinen keski-ikäinen velhopariskunta, meillä menee hyvin ja kotitonttukin löytyy.. No, eilen kun menin pyytämään tyttöä syömään, niin yllätin tytön & kotitontun sängystä!!! Missä minä oikein olen kasvatuksessa epäonnistunut? Luuta, hormipulveri ja loitsukirja ovat nyt takavarikossa, ja tyttö kotiarestissa. Tonttu on karkotettu Siperiaan loppuiäkseen. Olenko kohtuuton rangaistuksen suhteen, vai mitä te tekisitte tässä tilanteessa?
Siis mikä tätä nykyaikaa vaivaa, kun koko ajan saa sydän syrjällään kuulla mitä p*rverssimmeistä jutuista? Onko se jotain, mikä on tullut vasta nyt vai salattiinko nämä asiat ennen täysin? Ei ennen, ei siis mieleenkään kenellekään tullut tämmöistä... Siis niinkuin tämmäistä, että että talon tytär luovuttaa kaikkein pyhimpänsä kotitontulle:(
Vierailija kirjoitti:
Taikaministeri on korvattu! kirjoitti:
Päivän saivartelijan erikoispainos jota lainailen:
Viime aikoina todella epätavallisessa perhedraamassa elänyt taikaministeri perheineen on todellakin pidätetty! Koko perhe siis taikamaailman erikoisjoukkojen toimesta. Viranomaiset kiistävät tämän (tällä hetkellä taas) jyrkästi, sillä ilmeisesti raha ja suhteet puhuvat/suunnaton skandaali halutaan välttää?
Huhupuheita ja paljastuksia kuitenkin asian tiimoilta liikkuu.
Ja kuten kaikki mediaa seuranneet tietävät, niin ensin asiaa tutkivat aurorit pikkujuttuna (hra Potter).Ja sitten ministeri/tämän vaimo/tytär/vävy pidätettiinkin kaikki iskujoukkojen toimesta ja hra Potter ohitettiin jutusta täysin.
Saivartelija on seurannut jutun outoja vaiheita esim:
ensin pidätys myönnettiin jopa päivän profeetassa, sitten se virallisesti kiellettiin.
Katsomalla kuvat joita lehdessämme on paljon (vertailukohtia) voit itse vetää johtopäätöksesi seuraavasta asiasta.Tänään "lomalta" yllättäen palannut ministeri koko perheineen on korvattu monijuomalientä juoneilla noidilla/velhoilla.
Mitä tapahtuu? Käyttikö ministerimme/vaimonsa komennuskirousta tyttäreensä/vävyynsä? Ja miten se voi aiheuttaa NÄIN Ison salailun ilmapiirin? Suojellaanko tässä jotain/jotakuta?
Onko jotain, mitä meille ei kerrota? Onko?
Ja hyvä kysymys onkin, miksi ei kerrota?Päivän profeetta ei enää suostu kommentoimaan sanaakaan ministerin jo pidempään jatkuneesta perhedraamasta/sen uusimmista käänteistä.
Mutta me saivartelijassa vaadimme totuutta julki!
Koska kyse on kuitenkin sentään taikaministeristä perheineen, me katsomme että noidilla/velhoilla ON oikeus tietää missä mennään!Ja miksi taikaministeri on korvattu perheineen, mitä tässä omituisessa jutussa oikeasti tapahtuu?
*linkki kuvineen*
Saivartelija sentään jatkaa tutulla linjallaan vaikka vanha xeno ei lehteä enää johdakaan.
Itse asiaan liittyen muistetaan että Potter ei olisi Potter jos tuo noudattaisi muiden antamia määräyksiä joka tilanteessa. Niinpä meillä onkin ilo paljastaa että Potter itse paljastaa totuuden tästä tapauksesta Luodikon erikoishaastattelussa suorana klo 22. Vaan miten tapaukseen liittyvät Potterin lähetykseen kutsumat kotitonttu, kentauripariskunta sekä 100 vuotias harrastelijahuispaaja, se selviää illalla.
Öhöm.. En haluaisi pilata teidän iloanne, MUTTA näin ihan pieneksi muistin virkistykseksi:
Mitenkäs se silloin ysärillä meni, kun tiedät-kai-kuka oli palannut ja Potter ja Dumdledore puhuivat siitä? Kuka tarttui aiheeseen ensin, päivän profeetatko jne?
Ei, kyllä nyt kun mietin niin ns "vastuullinen media" kuten päivän profeetta taisivat kieltää koko jutun, aloittaen Potteriin ja Dumbledoreen kohdistuvan ajojahdin, vai mitä?
Ja ainiin, samaan aikaan ysärillä kun (historiallinen fakta mitä ETTE voi kieltää vai mitä?) tiedät-kyllä-kuka oli oikeasti palannut, niin mikäs lehti asiasta kertoi ihmisille ensin?
Niin, olikohan ns "roskalehti" saivartelija?
Mutta eihän tuo ollut mitenkään merkityksellistä, tiedät-kai-kuka oli palannut, kooten rauhassa armeijaa kun kukaan esim ministeriössä ei tehnyt mitään...
Jästisyntyiset piti tappaa/jästit orjuuttaa/tappaa/ja taikamaailma "puhdistaa" tiedät-kyllä-kenen ja kannnattajiensa toimesta....
Mutta, sehän on ihan pikku juttu, että Toffeeta kaikessa myötäilevät päivän profeetta esim työnsivät päänsä pensaaseen ja kielsivät kaiken?
Ja sekin on kai pikkujuttu, että saivartelija varoitti ihmisiä silloin ensin?
Eihän ysärillä mitään NIIN vakavaa vai tapahtunut, että oisi ollut äärimmäisen jaloa saivartelijalta varoittaa ihmisiä?
Vakava kysymys tähän väliin:
Olemme vuosia miehen kanssa säästäneet ja raataneet sanoinkuvaamattomasti voidaksemme jonain päivänä ostaa meille (ja tuleville siis) lapsillemme unelmien kodin. Nyt päivän profeetassa oli myynti-ilmoitus talosta joka on siis lestrangen kartano.. No, tartuimme heti juttuun, maksoimme varausmaksun ja meillä oisi vuorokausi aikaa päättää tai talon myynti muille jatkuu... Olemme itse siis kumpikin jästisyntyisiä, joten uskallammeko ostaa TUON talon? Talo tontteineen ON upea, mutta kiinteistövälittäjä oli koko ajan pelokas ja säpäsähtelevä talossa ja sen historiakin (omistajat kuolonsyöjiä).. Oisimmeko turvassa siellä, vai kostaisivatko/ajaisivatko kuolonsyöjät meidät samantien pois?
*hyvin vanha isoäiti* kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä tätä nykyaikaa vaivaa, kun koko ajan saa sydän syrjällään kuulla mitä p*rverssimmeistä jutuista? Onko se jotain, mikä on tullut vasta nyt vai salattiinko nämä asiat ennen täysin? Ei ennen, ei siis mieleenkään kenellekään tullut tämmöistä... Siis niinkuin tämmäistä, että että talon tytär luovuttaa kaikkein pyhimpänsä kotitontulle:(
No sanos muuta! Mieluummin vaikka jästi, mutta tonttu.. Hyi sontapommi sentään!
T: ap
Jästien häiriintyneet "lastenkanavat"!
Pistä suuhusi kuuma peruna, käytä hormipulveria ja kerro mihin yritit + mihin päädyit.
Minä aloitan, eli koitin viistokujalle ja päädyin yhden mummelin takkaan jossain etelärannikolla. En päässyt poistumaan ilman teetarjoilua leivonnaisineen.
Vierailija kirjoitti:
Pistä suuhusi kuuma peruna, käytä hormipulveria ja kerro mihin yritit + mihin päädyit.
Minä aloitan, eli koitin viistokujalle ja päädyin yhden mummelin takkaan jossain etelärannikolla. En päässyt poistumaan ilman teetarjoilua leivonnaisineen.
Älkää h*tto vie koittako ikinä mitään tämmöistä!!!!
YLLÄPITO OIKEASTI HERÄTYS ja poistakaa tämä ketju!!!
On meinaan vaarallista hommaa, kokeiltiin pari vuotta sitten yhden kaverin kanssa ja hyvä, että päästiin edes hengissä pois/pakoon!!!!!!!!!!
Mentiin takkaan kaverin kanssa, kaverilla peruna suussa ja koitti sanoa (myöhemmin kertoi näin) että "puhumaan mummon kanssa" siis omalle mummolleen...
Mutta PÄÄDYIMME johonkin h*lvetilliseen paikkaan ja tätä ei ole pakko uskoa mutta:
Jästeillä on pimeitä/sairaita suunnitelmia ja jouduimme todistamaan mitä suunnattomampia pimeitä juttua!!!
Päädyimme meinaan johonkin Juha Sipilän ja Alexander Stubbin vetämään salaseuran kokoukseen, joku kokoomuksen ja keskustan palaveri!!!
Onnistuimme pääsemään pois hengissä, en enää edes tiedä miten!!
Ja kyseessä oli siis aurorien meille myöhemmin kertomana selontekona/vertauskuvana jästimaailman Tiedät-kyllä-kuka ja kuolonsyöjät!!!
Kaverin kanssa sitten vietimme seuraavat 3 viikkoa aurorien kuulusteltavana!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YLLÄPITO OIKEASTI HERÄTYS ja poistakaa tämä ketju!!!On meinaan vaarallista hommaa, kokeiltiin pari vuotta sitten yhden kaverin kanssa ja hyvä, että päästiin edes hengissä pois/pakoon!!!!!!!!!!
Mentiin takkaan kaverin kanssa, kaverilla peruna suussa ja koitti sanoa (myöhemmin kertoi näin) että "puhumaan mummon kanssa" siis omalle mummolleen...
Mutta PÄÄDYIMME johonkin h*lvetilliseen paikkaan ja tätä ei ole pakko uskoa mutta:
Jästeillä on pimeitä/sairaita suunnitelmia ja jouduimme todistamaan mitä suunnattomampia pimeitä juttua!!!
Päädyimme meinaan johonkin Juha Sipilän ja Alexander Stubbin vetämään salaseuran kokoukseen, joku kokoomuksen ja keskustan palaveri!!!
Ja kyseessä oli siis aurorien meille myöhemmin kertomana selontekona/vertauskuvana jästimaailman Tiedät-kyllä-kuka ja kuolonsyöjät!!!Kaverin kanssa sitten vietimme seuraavat 3 viikkoa aurorien kuulusteltavana!!!!!!
Älkääs nyt viitsikö tarinoida. Sipilä ja Stubbi on jästien taruolentoja kuten marraskuun saivartelijasta saimme lukea, ja muutenkin jästitakkoja ei ole liitetty hormiverkkoon.
Jästeillä on paljon tällaisia taruolentoja, esim men in black jotka kuulemma pitää huolta jonkinmoisen unhoituslaitteen avulla ettei jästit näe keskuudessaan avaruusolioita. Avengers jotka on aika sekalainen sakki taikavoimia ja tekniikkaa hyväksikäyttäviä olioita ja joka taistelee mitä oudoimpia hirviöitä vastaan.
Yksi näistä uusimmista on sipilä ja stubbi eli tämä parivaljakko seikkailee jossain virkamiesten ja byrokratian keskellä loikkien yleensä tarinoissa menestyksestä toiseen ilman mitään ongelmia. Tämäkin jo todistaa nämä taruolennoiksi. Joskus näiden seurassa on katainen joka on olento jolla ei ole mitään kykyjä mutta joka etenee vallan portaita aina vaan ylöspäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YLLÄPITO OIKEASTI HERÄTYS ja poistakaa tämä ketju!!!On meinaan vaarallista hommaa, kokeiltiin pari vuotta sitten yhden kaverin kanssa ja hyvä, että päästiin edes hengissä pois/pakoon!!!!!!!!!!
Ja kyseessä oli siis aurorien meille myöhemmin kertomana selontekona/vertauskuvana jästimaailman Tiedät-kyllä-kuka ja kuolonsyöjät!!!Kaverin kanssa sitten vietimme seuraavat 3 viikkoa aurorien kuulusteltavana!!!!!!
Älkääs nyt viitsikö tarinoida. Sipilä ja Stubbi on jästien taruolentoja kuten marraskuun saivartelijasta saimme lukea, ja muutenkin jästitakkoja ei ole liitetty hormiverkkoon.
Jästeillä on paljon tällaisia taruolentoja, esim men in black jotka kuulemma pitää huolta jonkinmoisen unhoituslaitteen avulla ettei jästit näe keskuudessaan avaruusolioita. Avengers jotka on aika sekalainen sakki taikavoimia ja tekniikkaa hyväksikäyttäviä olioita ja joka taistelee mitä oudoimpia hirviöitä vastaan.
Yksi näistä uusimmista on sipilä ja stubbi eli tämä parivaljakko seikkailee jossain virkamiesten ja byrokratian keskellä loikkien yleensä tarinoissa menestyksestä toiseen ilman mitään ongelmia. Tämäkin jo todistaa nämä taruolennoiksi. Joskus näiden seurassa on katainen joka on olento jolla ei ole mitään kykyjä mutta joka etenee vallan portaita aina vaan ylöspäin.
SINÄ ETT EHKÄ USKO TÄTÄ, MUTTA TARINANI ON TOSI!!
Sitä en tiedä miten tuon SUUNNATTOMAN pimeyden jästivoimien sakin takka oli liitetty hormiverkkoon.
Mutta AURORIT kuule uskoivat JA heitä se kiinnosti JA kovasti!!
Siitä epäiltiin (näin ymmärsin) KUOLONSYÖJIÄ!!
Juttua tutkitaan/seurataan AURORIEN ja TAIKASUPON toimesta yhä vuosia myöhemmin, että siinä sinulle niitä TARINOITASI!!!!
Kaverini on muuten nykyään saanut TUON KOKEMUKSEN TAKIA hermoromahduksen, että siinä sinulle tuon jutun VAARATTOMUUS!!!!
Itse käyn YHÄ terapiassa ja ilman LÄÄKKEITÄ en nuku vieläkään!!
Ett edes halua tietää mitä kaverini kanssa silloin näimme/mitä koimme ja mitä meille tapahtui!!!
Se oli liian sairasta, että edes meitä kuulustelleet kokeneet aurorit oisivat pystyneet kuuntelemaan sitä ILMAN mm keskenkaiken oksentamista!!!
Ja HE uskoivat meitä!!
En voi sanoin kuvailla sitä KIDUTUSTA mitä esim kaverilleni tehtiin mm kun Alexander Stubb istutti tämän aivan viereensä ja alkoi kertomaan (jästien pimeyden voimiin!) liittyviä juttuja!!!
Kaverini ei IKINÄ toipunut siitä noin puolesta tunnista jonka aika Stubb hajotti hänen PSYYKKEENSÄ niin pahasti, että tuo tosiaan on nykyään osastolla pyhässä mungossa!!!
Että häpeäisit vähän!!
Koitin varoittaa ihan vilpittömästi kaikkia palstanoitia/velhoja ja SINÄ kerrot tietäväsi AUROREITA paremmin, että 3 vuotta he ovat tutkineet "taruolentoja"????!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan aihetta huoleen?
Naapuriimme muutti TODELLA omituinen vanha mies viettämään eläkepäiviään.Joku A. Voro, tunteeko/tietääkö joku?
Toisaalta se on samaan aikaan äärimmäisen pelottava (lapsia kohtaan) mutta näin aikuisten kesken järjellä ajatellen niin en tiedä...En osaa kuvailla mikä siinä on, mutta en ole koskaan säälinyt ketään noin paljon..
Siis oikeasti, siinä on jotain sydäntä riipaisevan säälittävää jostain syystä..Jos joku tuntee/tietää niin osaisitteko sanoa pitäisikö tuon touhuista alkaa aina soittamaan aina aurorit vai mitä?
Luulisi että voron tuntee jokainen tylypahkassa opiskellut. Olet siis ilmeisesti käynyt koulusi jossain muualla?
Voro on entinen Tylypahkan vahtimestari. Taikavoimiltaan ilmeisesti aika liki surkkia kun kukaan ei muista nähneensä Voron taikovan mitään. Silti Voro jaksoi vuosikymmeniä jahdata öisin käytävillä hiippailevia oppilaita ja takavarikoida sekalaisia pilailuesineitä yms. Nykyään voro on eläkkeellä ja jonkun huhun mukaan löytänyt itselleen vaimon tai ainakin partnerin.
Nuo huhupuheet väittävät muuten, että kyseessä oisi Dolores Pimento, mutta eikai sentään? Hyh, siinähän se vasta oisikin pariskunta lapsiperheen naapurissa...
Äkkiä apua ja kaikki keinot käyttöön, mitä teen ja vannon että ei ole provo!!!!!!!!!
Nyt on paniikki ja paha paikka, jokaikinen mahdollinen loitsuvinkki/taikajuoma/viranomaistahot jne jne jne jne mistä vaan IKINÄ voi olla apua niin käyttöön!!!
Anoppi on pyhässä mungossa ja sillä alkaa ikää olemaan jo paljon, eli tod. näköisesti tuo ei enää 123 vuoden iällä kovin kauaa enää pötköttele siellä...
Salainen riemuni/syvä helpotukseni vuosikymmenten piinan jälkeen vaihtui kauhuksi, SILLÄ anoppi on yhtäkkiä vakaasti päättänyt että palaa kummituksena takaisin!!!!!
Se aikoo piinata minua vieläkin, sen jälkeen kun lopulta potkaisee tyhjää!!!!
Onko mitään SIIS mitään keinoa estää kummituksena palaaminen???
Olen valmis vaikka pimeään taikuuteen, jos mikään muu ei auta!!!!
Terv. Nimin vuosikymmeniä kärsinyt:(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan aihetta huoleen?
Nuo huhupuheet väittävät muuten, että kyseessä oisi Dolores Pimento, mutta eikai sentään? Hyh, siinähän se vasta oisikin pariskunta lapsiperheen naapurissa...
Luojan kiitos molemmat on niin vanhoja että tuskin nuo enää tekevät lapsia keskenään. Tosin jotkut vähemmän tunnetut taiat auttavat kuulemma tuossakin mutta toivotaan parasta.
Jaaha, että näin!!!!
Palstallakin tätä, en kestä enää!!!!!
Ketjun tarkoitus on ilmeisesti aiheuttaa "syyllisyyttä" kaikille meille, jotka esim halusimme lapsesta rohkelikon, mutta saatiin kuulla että luihuinen siitä tuli??!!!
Turha yrittää, MINÄ tiedän kyllä äitinä toimineeni oikein kun suosin ihanaa rohkelikkoon päässyttä poikaani!!!!
Ja jos tyttäreltä vaadittiin hyvitystä siitä, että se petti KOKO perheen ja suvun kun joutui luihuiseen niin se OLI tyttären oma vika ja tämän parhaaksi!!!!
Meiltä ei likka saanut enää IKINÄ mitään ja se teininä sanoi vain "näyttävänsä" meille vielä!!!!
Anoppi aina syyllisti meitä/sääli tytärtä vuosikaudet, että nämä syyllistystarinat ei tehoa kuulkaas enää!!!!
Ja nyt se anoppi sitten suoraan sanottuna v**tuilee siitä, miten "lellipojasta" tuli peräkammarin poika ja juoppo vaikka se on vain herkkä!!!
Ja "luuseri luihuistytöstä" tulikin aurorien eliittiä!!!
Ja anoppi ja kaikki hokee, kuinka:
"Teidän tyttärellä on niin hieno ura ja tulevaisuus, niin hieno ja niin nuorena kuin se on sen kaiken aikaan saanutkin"!!!
No olihan se totta mitä anoppi sanoi, niin hieno on ura ja tulevaisuus tytöllä, että minua äitinä oikein oksettaa!!!
Mutta arvatkaa auttaako tämä "menestystarinaa" ihmisten mielestä elävä tyttö meitä, vanhempiaan ja ihanaa veljeään mitenkään ???!!
Voin kertoa, että EI!!!
Anoppia kylläkin, jostain h*mmetin syystä!!!!
En tajua, mikä meni pieleen!!!!!
Että voi olla kiittämätön tytär, luihuista sontaa sehän se tiedettiin!!!!
Että voitte haistaa lohikäärmeen sonnat kaikki ja tunkea tämän ketjun sanonko minne!!!????