Harry Potter-kirjojen taikamaailman Aihe Vapaa?
Mistäköhän Harry Potter-kirjoista tutussa taikamaailmassa noidat (ja mahdollisesti velhotkin) keskustelisivat Aihe Vapaa-keskustelupalstalla, jos siellä olisi tällainen keskustelupalsta olemassa?
Minä voin yrittää aloittaa tämän ketjun:
Löysin tänään maasta jästien sanomalehden ja se oli aika outo. Siinä eivät kuvat liikkuneet ollenkaan, vaikka kuinka tökin kuvien hahmoja taikasauvalla. Olikohan lehti maannut maassa liian pitkään, vai mistä oli kyse?
Kommentit (3223)
Vierailija kirjoitti:
Miksi huispaajat saa kaikki kauniit noidat?
Älä höpise. Kaikki kauneimmat noidat pelaa Henkipään harpyijoissa. Vaan kyllähän ne noitia saa, se pitää myöntää.
Vierailija kirjoitti:
Mies petti minua veelan kanssa!
Älä syytä itseäsi, tai miestäsikään. Se hutsuveela vietteli heikkotahtoisen miehesi ihan tahallaan hajottaakseen perheesi! Ne vaaleat ämmät on just sellaisia!
- Mies pyytää minua käyttämään häneen kidutuskirousta, onko hän masokisti?
- Se, että Voldemortin isä oli jästi, on pelkkää, rohkelikkojen propagandaa
- Mies/nainen ei suostu juomaan totuusseerumia, merkki siitä, että hän salaa jotain?
- Ainoa tapa, miten "kilttimies" voi saada "pesää" on juoda monijuomalientä, ja muuttua komeaksi "jännämieheksi"
- Voiko Tylypahkassa vaihtaa tupaa kesken opintojen?
- Onko kuraveristen veri nimensämukaisesti kuraisen ruskeaa?
- "Kilttimies" katsoi tänään Iseeviot-peiliin, ja näki itsensä komeana "jännämiehenä" monen naisen ympäröimänä.
- Mies/nainen lensi luudalla alkoholin vaikutuksen alaisena. Onko hän "luutajuoppo"?
Mikä olisi yläluokkainen velhonimi pojalle?
Tylypahkassa avattu uusi ravintola, onko kukaan käynyt ja millaista oli. Luin mainoksesta, että siellä olisi jästibrunsseja viikonloppuna, uskaltaako mennä syömään.
Tylypahkan turvallisuus lapselle? Onko vaihtoehtoja?
Viistokujalla jaetaan ilmaisia noidankattiloita ja äitini haluaa mennä niitä jonottamaan, miten estän häntä? On niin junttia, että tuttavat luulevat vielä jästisyntyiseksi!
Itse söin pojalta takavarikoituja pinnauspurtavia etten joudu mukaan, riittääkö, jos livautan pari hänen kermakaljaansa vai käytänkö esim. lukitusloitsua? Omalla kohdallani loppui vaikutus aika nopeaan, enkä usko äidin luovuttavan niin helpolla.
Vierailija kirjoitti:
Tylypahkassa avattu uusi ravintola, onko kukaan käynyt ja millaista oli. Luin mainoksesta, että siellä olisi jästibrunsseja viikonloppuna, uskaltaako mennä syömään.
Tylypahkassa jästejä ja ravintoloita. Taidat olla surkki?
Onko liberaalien kura -ja puoliveristen ja verenpettureiden väkivalta jotenkin hienompaa kuin ääripuhdasveristen?
Jästianoppini tuli kylään ja rupesi siivoamaan lattiaa lastemme Nimbuksella!
-Miksi kaikki noidat pukeutuvat tänäkin syksynä mustiin viittoihin? Kaulassa joku kirjava huivi. Todella tyylitöntä.
-Teini kieltäytyy alruunasta valmistetuista rohdoista. Väittää epäeettiseksi ja sanoo että alruunan pitäisi muka ensin antaa elää vanhaksi ja kuolla luonnollisesti. Mitä mieltä?
-Lapselle ensimmäiseksi lemmikiksi kissa, rotta vai rupikonna? Mielipiteitä kaivataan!
-Onko jossain myytävänä sellaista karttaa minkä avulla voisin pitää miestä ja lapsia silmällä?
Onko jästejä oikeasti olemassa?
Kuinka paljon hormipulveria uskaltaa antaa vauvalle?
Anoppi antoi vauvalle liikaa hormipulveria 😡
Anoppi oli hoitamassa vauvaa ja ”ihan vaan Tylyahossa piti käväistä”. Vauva löytyi lopulta Viistokujalta. Olen niin vihainen 😡😡😡. Ei ole provo.
Mies haukkui jästipääksi, pitäisikö erota?
Tein ruokaa ja se paloi pohjaan. Mies veti älyttömät siepit taskustaan ja haukkui jästipääksi ja kuraveriseksi surkiksi. Olen ihan shokissa, pitäisikö erota?
Velho sanoi, että on kiinnostunut, mutta ei ole tullut pöllöä kolmeen päivään. Voiko olla vaan eksynyt matkalle? Vaikutanko epätoivoiselta, jos lähetän pöllöni ensin?
Saako Ollivanderilta bonusta? Seitsemän lasta ja kahdeksas tulossa...
Lapsi lajiteltiin Tylypahkassa Luihuisen tupaan eikä minun tai miehen suvussa kukaan ole koskaan ollut siinä tuvassa, kaikki olemme olleet joko Korpinkynsiä tai Rohkelikkoja. Miten päästä eroon tästä pettymyksestä ja olla näyttämättä sitä lapselle?
Mies petti minua veelan kanssa!