Harry Potter-kirjojen taikamaailman Aihe Vapaa?
Mistäköhän Harry Potter-kirjoista tutussa taikamaailmassa noidat (ja mahdollisesti velhotkin) keskustelisivat Aihe Vapaa-keskustelupalstalla, jos siellä olisi tällainen keskustelupalsta olemassa?
Minä voin yrittää aloittaa tämän ketjun:
Löysin tänään maasta jästien sanomalehden ja se oli aika outo. Siinä eivät kuvat liikkuneet ollenkaan, vaikka kuinka tökin kuvien hahmoja taikasauvalla. Olikohan lehti maannut maassa liian pitkään, vai mistä oli kyse?
Kommentit (3223)
Joku tekee aloituksen otsikolla "hävettää, mies pukeutuu jästejen vaatteisiin!" ja seuraa viisi sivua pilkkaa siitä, miten AP ei osaa taivuttaa sanaa "jästi".
Kumman kaa: Cornelius Toffee vai Peter Piskuilan?
Teinin huoneesta löytyi TAAS jästien hilavitkutin, joksikin matkapuhelimeksi sitä sanoo. Kuulemma helppo pitää yhteyttä kavereiden kanssa. Pöllöposti tulee kuitenkin ihan päivässä tai parissa perille niin tuskin tuollaisella antiikkisella taikavoimattomalla fossiililla onnistuu viestintä kätevämmin.
Ginny on kyllä aika horo, ties kuinka monta miestä ennen Harrya
Taas pitäisi mennä kesällä moniin häihin. Mistä tässä taikoo koko perheelle uudet kaavut ja hääpareille lahjat, hyviä loitsuja kellään? Matkustaminenkin on niin kallista, ei meillä ole varaa ostaa jatkuvasti uutta hormipulveria, mies ei osaa tehdä porttiavainta eikä lapset saa ilmiintyä. Poimittaislinjakin on täynnä muita vieraita.
Onko Gilderoy Lockhart mielestäsi komea?
Vierailija kirjoitti:
Taas pitäisi mennä kesällä moniin häihin. Mistä tässä taikoo koko perheelle uudet kaavut ja hääpareille lahjat, hyviä loitsuja kellään? Matkustaminenkin on niin kallista, ei meillä ole varaa ostaa jatkuvasti uutta hormipulveria, mies ei osaa tehdä porttiavainta eikä lapset saa ilmiintyä. Poimittaislinjakin on täynnä muita vieraita.
Ei osaa tehdä porttiavainta? Minkä surkin oot miehekses ottanut? JSSAP.
Teini ei saanut joululahjaksi Firebolt Supremeä. Sai raivarit ja mököttää nyt huoneessaan. Mitä teen?
On todella epärealistista, ettei kaikki tylypahkan tytöt kuolaa Harrya. Hänhän on elävä legenda! Mitä Cedrick Digory on?
Potterin ja Malfoyn verotiedot, joko on julkaistu?
Naapuri hankki taosteluhevoskotkan lapsiperheeseen! Teenkö taika-lasun vai ilmoitanko taikaeläinten valvontakomiteaan?
Löysin poikaystäväni roskiksesta hirnyrkin, mitä nyt?
Kohtalottarien uusin hittisingle
Joku taikafirma voisi vaikka lumota pergamentit olemaan yhteydessä toisiinsa, saataisiin taikamaailman oma internet ja pöllöt muuttuisivat tarpeettomiksi. Oppilaat chattailisivat oppitunneilla ja noitamammoilla olisi oma AV. :D
Mitä noitamaisia piirteitä ette velhoissa siedä?
Vierailija kirjoitti:
On taas perjantai ja noidat lähtee jännävelhojen iskettäviksi. Kilttivelhon asunnosta kuuluu vain hiljainen nyyhkytys, kun suutelen tuliviskipullon kylmää lasia.
Miten voin kuvitella James Potterin ja Sirius Mustan rellestämässä baarissa nuorten noitien perässä, tuliviskiin turvautuneen Pettigrew'n ja raskaana olevan Lilyn, joka nyyhkyttää kun James taas pettää eikä hän uskalla lähteä suhteesta.
Huoh.. Olen ihastunut varattuun auroriin ja itse olen taikaministeriössä lähettinä. Onko mitään mahdollisuuksia?
Kuinka noloa on jos puutarhassa on menninkäisiä? Ja jos ei ole edes kotitonttua. Hävettää olla näin köyhä.
Synnytys lähestyy, mitä loitsuja kannattaa kokeilla kivunlievitykseen? Tulejo vauva ei toimi, sen tiedän...
Löysin salaperäisen kuuman velhon Vuotavasta Noidankattilasta ja toin kotiini. Villin maagisen seksisession jälkeen tyyppi otti esiin näkymättömyysviittansa ja veti sen päälleen. Nyt olen koko päivän miettinyt että kaikkoontuiko se myös tiehensä vai jäikö luuhaamaan näkymättömänä nurkkiini. Ihme stalkkeri! Kenellekään käynyt samaa? Ja ei ole muuten provo!