Harry Potter-kirjojen taikamaailman Aihe Vapaa?
Mistäköhän Harry Potter-kirjoista tutussa taikamaailmassa noidat (ja mahdollisesti velhotkin) keskustelisivat Aihe Vapaa-keskustelupalstalla, jos siellä olisi tällainen keskustelupalsta olemassa?
Minä voin yrittää aloittaa tämän ketjun:
Löysin tänään maasta jästien sanomalehden ja se oli aika outo. Siinä eivät kuvat liikkuneet ollenkaan, vaikka kuinka tökin kuvien hahmoja taikasauvalla. Olikohan lehti maannut maassa liian pitkään, vai mistä oli kyse?
Kommentit (3223)
Miksi huispaajat saa kaikki kauniit noidat?
Lapsi kinuaa uutta Nimbusta, kannattaako siihen satsata? Vanha luuta on pari vuotta vanhaa mallia.
Jästit ovat muka käyneet kuussa, onko totta?
Puhpallura syö aivan kaiken
Ensitreffit Viistokujalla 2017
Lapseni ei suostu tekemään kotitöitä taikomatta, auttakaa!
Tulen kuraveristen suvusta, haluatko kysyä jotain?
Vierailija kirjoitti:
Joku tekee aloituksen otsikolla "hävettää, mies pukeutuu jästejen vaatteisiin!" ja seuraa viisi sivua pilkkaa siitä, miten AP ei osaa taivuttaa sanaa "jästi".
Ahhahah ei vitttu hallitsemattomat huutonaurut :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku tekee aloituksen otsikolla "hävettää, mies pukeutuu jästejen vaatteisiin!" ja seuraa viisi sivua pilkkaa siitä, miten AP ei osaa taivuttaa sanaa "jästi".
Ahhahah ei vitttu hallitsemattomat huutonaurut :D
Sain inspiraation palstalla vastikään pyörineestä hauskasta pövö-ketjusta :D
Olen niin läski, etten pysy luudalla.. Onko joku nähnyt myynnissä vähän muodokkaammille pyllyille tarkoitettuja luutaistuimia?
Vierailija kirjoitti:
Olen niin läski, etten pysy luudalla.. Onko joku nähnyt myynnissä vähän muodokkaammille pyllyille tarkoitettuja luutaistuimia?
Minä olen niin lihava, ettei luuta jaksa nostaa ilmaan.. Mikä neuvoksi?
Löysin mieheltä lemmenjuomaa, väittää kaverinsa pulloksi, uskoako ?
Poikaystäväni on mielestään allerginen shampoolle. Väittää myös olevansa sukua Severus Kalkarokselle.... Täytyykö huolestua vai onko se sukuvika?
Poika on rakastunut jästityttöön eikä enää kelpaa järjestetty avioliitto hyvästä puhdasverisestä suvusta tulevan tytön kanssa. Mitä tehdä?
Apua, mies haluaa liittyä kuolonsyöjiin!
Mitä tehdä?
Jos voisit käyttää vain yhtä loitsua loppuelämäsi, minkä valitsisit?
Yllätin mieheni matkustamassa ajassa taaksepäin harrastaakseen seksiä itsensä kanssa! Väittää sitä itsetyydytykseksi!?
Vierailija kirjoitti:
Yllätin mieheni matkustamassa ajassa taaksepäin harrastaakseen seksiä itsensä kanssa! Väittää sitä itsetyydytykseksi!?
Miten tämä on mahdollista, kun kaikki ajankääntimet tuhottiin? Mies pettää, ja antaa monijulmalientä salarakkaalleen.
Moderaattori on syvältä. Taas on pöllöposteja poistettu matkalta.