Harry Potter-kirjojen taikamaailman Aihe Vapaa?
Mistäköhän Harry Potter-kirjoista tutussa taikamaailmassa noidat (ja mahdollisesti velhotkin) keskustelisivat Aihe Vapaa-keskustelupalstalla, jos siellä olisi tällainen keskustelupalsta olemassa?
Minä voin yrittää aloittaa tämän ketjun:
Löysin tänään maasta jästien sanomalehden ja se oli aika outo. Siinä eivät kuvat liikkuneet ollenkaan, vaikka kuinka tökin kuvien hahmoja taikasauvalla. Olikohan lehti maannut maassa liian pitkään, vai mistä oli kyse?
Kommentit (3224)
Epäilen miestäni pettämisestä, kannattaako ratsata taikasauva?
Vierailija kirjoitti:
Tapailemani nainen nauroi kun näki pienen penikseni tänään ekaa kertaa. Voisiko joku neuvoa jotain yksinkertaista suurennusloitsua tai paikkaa jossa muodonmuutostaikoja tehdään? Olen aina ollut niissä huono.
Laita Nimbus 2000 haitariin ja loitsu: KasvaJo
Vierailija kirjoitti:
Epäilen miestäni pettämisestä, kannattaako ratsata taikasauva?
Jos on yhtään fiksu on kyllä onnistunut olemaan tekemättä ilmeisimpiä taikoja. Voi jopa tapailla jästiä ja piilotellut taikoja. Käyttääkö mies ajatusseulaa? Käy siellä kurkkimassa mitä näkyy.
Muita, joista tuntuu että lajitteluhattu antoi väärän tuvan? En tiennyt, että täällä Luihuisessa on joku rasistiteema. Molemmat vanhempani ovat jästejä. Mulla on hirveä työ esittää olevani puoliverinen. Onneksi hengailen lähinnä kahden pulskan lihakimpun kanssa, joilla ei ole paljon korvien välissä. Oletteko kuulleet, onko joku vaihtanut tupaa kesken lukukautta? Miksi ihmeessä joku hattu muutenkin päättää tuvat, varsinkin kun yksi tupa on selkeästi fasistinen?
Olen naimisissa surkin kanssa, kehtaanko mennä luokkakokoukseen?
Vierailija kirjoitti:
Olen naimisissa surkin kanssa, kehtaanko mennä luokkakokoukseen?
Kerro kaikille, että hän on erikoislahjakas jästi joka on oppinut hieman taikomaan. Nyt on niin muotia olla suvaitsevainen ja naida jästi.
Mitä tehdä? Perheessä on tapahtunut asia, jota voisi kutsua pyhäinhäväistykseksi - paljon sukua tulossa jouluksi meille, mutta nyt kävi ilmi että perheen viidestä lapsesta nuorin ei päässyt huispausjoukkueeseen. Treenattiin niin hyvin kuin pystyttiin, mieheni kanssa kannustimme kunnolla ja valoimme uskoa kuopukseen että hän pärjää varmasti kunhan tekee parhaansa.
Koelennosta ei tullut mitään, ja lopulta koko homma meni siihen että lapsi tippui luudalta ja itsetuntonsa lisäksi on loukannut nyt myös nilkkansa. Jouluna vierailevat sukulaiset ovat henkeen ja vereen taitavia huispaajia, ja kyselevät varmasti lapsilta menestyksestään sen parissa. Mitä sanoa heille??? Emme haluaisi saada lasta tuntemaan itseään huonoksi mutta tuntuu kamalalta jo ajatellakin miten häpeissään suku tulee olemaan :( Apua!!!!
Mikä neuvoksi kun mieleeni on tullut likaisia vastenmielisiä ajatuksia kotitontustamme?
Mies on jatkuvasti poissa kotoa ja no onhan noita loitsuja tyydytykseen mutta ei se korvaa toisen kosketusta.
Mietin jos vain joku yksinäinen ilta käskisin kotitonttua koskettamaan emäntää vähän... sieltä.
Mutta hyi enhän mitenkään voi antaa saastaisen kotitontun koskea niin.
Ehkä käytän vain komennuskirousta jästiin.
Ovatko kotitonttujen oikeudet menneet liian pitkälle?
Auttakaa olen aivan paniikissa!!
Eli eilinen meni baarissa kosteissa merkeissä en muista loppuillasta oikein mitään.
Tänään heräsin ja katsoin ensin että jaaha, kaulassa on fritsu(ja) mutta suihkussa käytyäni kun kuivasin itseäni aloin tutkia jälkiä tarkemmin.
Ne näyttävät enemmän puremilta kuin fritsuilta, jouduinko vampyyrin puremaksi, miten voin selvittää asian????
Jos jouduin, mitä nyt tapahtuu???
Joudunko jättämään kaikki läheiseni ja ystäväni????
Apua!!
Petin vaimoani kotitontun kanssa
Mies oli jollain noituusmatkallaan ja minä yksinäinen. Olin siinä nimbus 2000 kanssa ja sanoin värisejo. Ri toiminut. Mikä neuvoksi
Millainen paikka Tylyaho on asua lapsiperheelle?
Mitä uskotte päivän profeetan väitteestä?
Siis siitä että Dolores Pimento oisi joutunut silloin kielletyssä metsässä kentaurien (joukko)raiskaamaksi?
Ja että Dumbledore sen sieltä oisi lopulta pelastanut?
En itse tiedä mitä ajatella..
Epäilen että Pimennon akkaan ilkeää kukaan koskea pitkällä tikullakaan.
Vierailija kirjoitti:
Päivän profeetta: Dumbledore nähty PUSSAAMASSA tuntematonta MIESTÄ
Siis nyt olen järkyttynyt!
Nimittäin naapurissani asuu mies joka näyttää ihan siltä päivän profeetan kuvassa Dumbledoren kanssa olleelta mieheltä..
Olen myös nähnyt Dumbledoren käyvän hänen luonaan, en siis kyttää mutta olen sattunut joskus näkemään.
En siihen aikaisemmin kiinnittänyt sen kummempaa huomiota, kun joskus sanottiin ohimennen että olivat kuulemma nuoruuden ystäviä.
Mutta tuon päivän profeetan jutun jälkeen aloin pohtimaan, että tähän kyllä liittyy pari omituista asiaa.
Kuten esim se, että jokaikinen kerta kun olen nähnyt dumbledoren menevän naapurilleni niin kaikki verhot on sen jälkeen suljettu...
Ai katos. Onko Dumbledore viimein löytänyt jonkun nuoruuden ihastuksen Gellert Drindewaldin jälkeen?
Onneksi olkoon Dumppis.
Vierailija kirjoitti:
Ai katos. Onko Dumbledore viimein löytänyt jonkun nuoruuden ihastuksen Gellert Drindewaldin jälkeen?
Onneksi olkoon Dumppis.
Grindewaldin. :O
Vierailija kirjoitti:
Epäilen että Pimennon akkaan ilkeää kukaan koskea pitkällä tikullakaan.
Mutta eikös pimento ollut kai todella huonossa kunnossa/hysteerinen kun dumbledore kantoi(?) hänet pois kielletystä metsästä?
Jotain outoa siellä sattui, sanokaa minun sanoneen!
McGarmiwan asu Joulutanssiaisissa