Harry Potter-kirjojen taikamaailman Aihe Vapaa?
Mistäköhän Harry Potter-kirjoista tutussa taikamaailmassa noidat (ja mahdollisesti velhotkin) keskustelisivat Aihe Vapaa-keskustelupalstalla, jos siellä olisi tällainen keskustelupalsta olemassa?
Minä voin yrittää aloittaa tämän ketjun:
Löysin tänään maasta jästien sanomalehden ja se oli aika outo. Siinä eivät kuvat liikkuneet ollenkaan, vaikka kuinka tökin kuvien hahmoja taikasauvalla. Olikohan lehti maannut maassa liian pitkään, vai mistä oli kyse?
Kommentit (3225)
Miksi puuskupuhin tyttöset aina valitsevat luihuiset meidän puuskuhurmureiden sijaan?
Mitä loitsuja luette kirjoista? (Mitä videoita katsotte Youtubesta)
Suositelkaa kirjoja kirjastosta? (Suositelkaa leffoja/sarjoja Netflixistä)
Suluissa on mistä muodostin nuo velhomaailman aiheet.
Lapseni loihti pimeän piirron ja julisti, että haluaa pimeän velhoksi. Mitä teen?
Voiko uros kotitonttu mennä tyttöjen makuusaleihin? Entä animaagi? Tai jokin eläin tai kentauri? Vai päteekö se ettei pääse niitä portaita ylös vain ihmisiin?
Uusinta uutta makuuhuoneisiin: Monijuomaliemellä avustettu pariskuntien roolinvaihto. Kattava artikkeli päivän profeetassa, vain tilaajille.
Päivän profeetan shokki otsikot:
Jästimaailman poliitikot vaihdettu kuolonsyöjien toimesta ankeuttajiin, korruptoitunut taika ministeriö ei tehnyt tilanteelle mitään!!!!!! Taikaministeri eroaa!!! Seuratkaa tiedotuksia!!!!!??
Pimeyden lordi palaa pian, ihan pian ja vapauttaa velho maailman! Kauan eläköön Voldemort!
Harry Potter on vain myytti, todellisuudessa Harry Potteria ei ole ollut koskaan olemassa. Kaikki tapahtumat, jotka väitetään olevan Harry Potterin tekemiiä, ovat muiden velhojen tekemiä sankarillisia tekoja.
Vierailija kirjoitti:
Pimeyden lordi palaa pian, ihan pian ja vapauttaa velho maailman! Kauan eläköön Voldemort!
Jaaha. Palstakuolarilla on perjantain kunniaksi taas tuliviskipullo avattu? Ihan oikeasti, hae apua tuohon alkoholiongelmaasi. Alkaa jo säälittää nämä joka perjantaiset illat, jolloin palstakuolarit tulevat oksentamaan palstalle pahan olonsa. Volde ei koskaan tule takaisin, usko jo.
Nötkötti kirjoitti:
Harry Potter on vain myytti, todellisuudessa Harry Potteria ei ole ollut koskaan olemassa. Kaikki tapahtumat, jotka väitetään olevan Harry Potterin tekemiiä, ovat muiden velhojen tekemiä sankarillisia tekoja.
Höpö höpö! Opiskelin samaan aikaan Tylypahkassa kuin Potter ja olen nähnyt hänet livenä tuhansia kertoja. Olen myös omin silmin todistanut, miten hän aina teki monia suuria sankaritekoja.
Erityisesti se, että Potter t*ppoi sen nimeämättömän pahan velhon oli sankari teko, jota oli todistamassa suunnaton määrä väkeä. Miksi valehtelet potterista? Potterille pitäisi koko velho maailman olla kiitollinen.
Auttakaa, nyt on hätätilanne! Mies tuli äsken kännissä kotiin, mukanaan vedonlyönnistä voitettu lohikäärmeen muna.
Siellä se mies nyt laittoi sen munan pataan tulen ylle hautumaan, ei kuuntele järkipuhetta:( Olenko oikeassa siinä, jos arvelen tämän olevan aivan totaalisen laitonta?
Pitäisikö lähteä? Ja jos mies huomenna kuuntelee järkipuhetta, niin onko mitään keinoja hävittää lohikäärmeen munaa turvallisesti?
Meilläkin suurperhe, mies on puolijättiläinen ja minulla on isot luut! Jos mies joutuu Azkabaniin, en saa varmaan töitä mistään ja joudumme lasten kanssa perikatoon.
Auttakaa siis joku. Ihan mitä vain nyt, itkettää:(
Aion synnyttää ilman taikoja jästimaailmassa, koska haluan kokea luonnollisen synnytyksen ihan kuten jästinaiset. Kysy mitä vain.
Menin sitten lukemaan jossakin mielenhäiriössä luodikon kirjoja. Mm Dumbledoren ja kalkaroksen elämänkerrat. Olen ihan shokissa, siis nuo kirjathan ovat täynnä kauheita valheita! Mitä tuollaisesta tekstistä pitäisi ajatella? Tein äsken jo nettivinkin auroreille, kai luodikollakin jokin vastuu on oltava?
Mies haluaa matkustaa jästimaailmaan ja on alkanut keräilemään jästien tavaroita. Eron paikka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko Suomen taikaministeri on tavannut Petteri Orpon?
Kyllä on ja Orpo järkyttyi siitä niin syvästi että ei meinaa tulla työnteosta mitään. Paras unhoituttaa koko ukko heti kun hallitus kaatuu.
Meniköhän tämä nytten ihan oikein? Siellä Suomessa on alle vuodessa tuo orpo seonnut. Hän on saanut mitä suurinta vahinkoa aikaan jästimaailmassa. Nyt se orpo on pääministerinä ja sekoilee niin, että jotenkin tuo unhoitus on mennyt pieleen.
Ainoa lapsi lajiteltiin luihuiseen, voiko tästä päästä ikinä yli?
Mies sitten lähetti työpaikalleni kännissä räyhääjän, jossa epäili minun n*Ivan pomoani. Kuolen häpeään, pitääkö kaikki työkaverit unohduttaa?
Voiko kotitontun varastaa ja saada siitä oikeasti itselleen uskollista?
Kaverin puolesta kyselen...
Vierailija kirjoitti:
Nötkötti kirjoitti:
Höpö höpö! Opiskelin samaan aikaan Tylypahkassa kuin Potter ja olen nähnyt hänet livenä tuhansia kertoja. Olen myös omin silmin todistanut, miten hän aina teki monia suuria sankaritekoja.
Erityisesti se, että Potter t*ppoi sen nimeämättömän pahan velhon oli sankari teko, jota oli todistamassa suunnaton määrä väkeä. Miksi valehtelet potterista? Potterille pitäisi koko velho maailman olla kiitollinen.
Ja höpö höpö. Kaikkihan tajuaa että tuo on vain harhautus jolla pimeän lordi väistyi syrjempään punomaan seuraavia juoniaan. Potter oli juonessa mukana. Tuohan nimesi jopa poikansa pimeyden lordin kakkosmiehen severus snapen mukaan.
Mikä taika auttaa parhaiten miehen saamattomuuteen?