Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harry Potter-kirjojen taikamaailman Aihe Vapaa?

????
31.10.2017 |

Mistäköhän Harry Potter-kirjoista tutussa taikamaailmassa noidat (ja mahdollisesti velhotkin) keskustelisivat Aihe Vapaa-keskustelupalstalla, jos siellä olisi tällainen keskustelupalsta olemassa?

Minä voin yrittää aloittaa tämän ketjun:

Löysin tänään maasta jästien sanomalehden ja se oli aika outo. Siinä eivät kuvat liikkuneet ollenkaan, vaikka kuinka tökin kuvien hahmoja taikasauvalla. Olikohan lehti maannut maassa liian pitkään, vai mistä oli kyse?

Kommentit (3223)

Vierailija
241/3223 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työskennellyt liemistinä nyt jonkin aikaa taikaterveydenhuollossa, ja hermot menee kun saa jatkuvasti olla sekoittelemassa vastamyrkkyjä kun tavan tolvanat sotkevat kotona kökkökeittojaan ymmärtämättä kuin hädin tuskin perustaikakoulutuksessa saaneensa perusteet. Jättäkää ne monimutkaisemmat liemet meille ammattilaisille jooko? Kotona tekemällä säästät ehkä sirpin tai muutaman, mutta se sössö onkin sitten just sitä laatua, eli ei mistään kotoisin.

Ps: alruuna ja auguuri on ihan helkkarin eri asia, älä jumalauta luule, että siinä erectus potenssium -liemessä auguurin elimen voi korvata alruunan elimellä, koska "vähän sinnepäin". Lopputuloksena on vain elämäsi nuupahdus.

Vierailija
242/3223 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat eivät minun koskaan lentää luudanvarrella Tylypahkaan, vaan joudun menemään sinne aina sen tylsän junan kyydissä. Mitä teen? Miten saisin heidät suostumaan, että lentäisin luudalla kotiin joululomaksi? Jos he eivät suostu, vietän joulun täällä koululla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/3223 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen sukulainen menee jästin kanssa naimisiin, pitäisi siis löytää sinne kiva mekko, haluaisin sellaisen joka ei ole liian huomiotaherättävä.. Olisiko esim. tämä hyvä https://www.google.fi/search?q=sexy+clothes&source=lnms&tbm=isch&sa=X&v…:

Just tuollaiset!

T. Jästi-Trolli

Vierailija
244/3223 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatteko te kysyä jotain velholta, joka oli Azkabanin velhovankilassa tapettuani teininä muutaman jästi kakaran? Ps. noidat käyvät minuun tosi kuumana, koska olen 200% jännävelho.

Vierailija
245/3223 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylypahkan opettajilla on maailman helpoin työ ja pitkät lomat, ja silti ne jaksaa valittaa.

Nimityksistä velho ja noita on luovuttava! Täytyy keksiä uusi sukupuolineutraali ilmaisu, joka ei loukkaa ketään.

V * tun suvakkinoidat kuolaa jästien perään

Luihuiset ovat elämämkoululaisia!!1

Millainen olisi jästien Aihe Vapaa?

Vierailija
246/3223 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jästinainen ja seurustelen noidan kanssa, avoliitostakin on jo puhuttu. Miten taikamaailmassa suhtaudutaan seksuaalivähemmistöihin? Puolisolleni ja hänen läheisilleen taustani on ok, mutta minua itseäni jännittää muun yhteisön suhtautuminen. Olisiko parempi, jos väittäisimme että olen surkki?

Vierailija
247/3223 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tämä tarkoittaa?? Vierailimme jästiystäviemme luona. Jätin hetkeksi taikasauvan ruokapöydälle, josta yksi perheen nuorista otti sauvan käteensä. Hänen oli vain tarkoitus siirtää se syrjään, kun oli kattamassa pöytää. Sauvaan kuitenkin syttyi pieni ja himmeä valo. Onko nuoressa siis kuitenkin taikaverta? Miten tämä ei ole ollut kenenkään tiedossa? Voiko hän opiskella taikuutta, vaikka alkaa jo olla aikuinen? Onko muilla kokemuksia?

Vierailija
248/3223 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylypahkaa käyvä teinini jäi luokalle, mikä neuvoksi?

Vierailija
249/3223 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas on huispauksen mm-kisat ja mies perkele meni ja käytti tuhansia kaljuunoita että sai VIP-paikat itselleen ja pojille! Miten tästä selvitään?

Jätä se ankeuttaja!!

Vierailija
250/3223 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöllökoulu on naapurissa. Välillä savupiipusta tippuu harjoituspostia ja pihalta löytyy oksennuspalloja. Yöllä ei kannatta mennä ulos. Liikennettä on sen verran paljon että yhteen törmäyksiltä ei voi välttyä. Positiivisena puolella voi sanoa että hiiriä ei ole ja posti ilmestyy itsestään eteisen tasolle.

Vierailija
251/3223 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua, saatoin paljastaa itseni jästille!

Olin käymässä Tampereella surkkisukulaisen luona jästivaatteisiin pukeutuneena kun näin noidan perinteisessä mustassa kaavussa. Yritin kysyä oliko mahdollisesti porttiavain heittänyt väärään paikkaan ja tarvitsisiko lainaan vaatteita, tarjouduin myös loihtimaan suojausloitsun jästien katseilta, mutta puhui jotain vierasta kieltä ja näytti kovin säikähtäneeltä. Nyt pelottaa että taikasupo ilmestyy kohta oven taakse... Ovatko Suomessa yhtä tiukkoja kuin Britannian taikaministeriö??

Oli varmaan kulttuurista, jossa "taikuudesta" kivitetään. Noitia ja velhojahan ei näissä maissa ole ollut tuhansiin vuosiin, joten pelkäsi henkensä edestä, vaikka on pesunkestävä jästi.

Taikasupoa ei tarvitse pelätä, tapaamasi jästi ei uskalla puhua asiasta kenellekään.

Vierailija
252/3223 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako lapsi traumoja, jos hänelle ei osta mitään omaa lemmikkiä kun menee kouluun? Suurimmasta osaa lemmikeistä ei ole mitään hyötyä opiskeluun, vaan pikemminkin vie aikaa opiskelulta joku lemmikin syöttäminen ja leikittäminen, ja pöllönä toimii meidän perhepöllöt ihan hyvin!

Vierailija
253/3223 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri oli kuukausi sitten velhojen illasta lähtenyt yhden noidan luokse yöksi, ja tuli nyt kauhuissaan kertomaan, että sai siltä noidalta kirjeen jossa tämä kertoi olevansa raskaana, vaikka oli vakuuttanut kaverilleni että ehkäisyloitsu on käytössä! Miksi noidat valehtelevat?? Tarviiko miehen elättää, jos kertoo totuusseerumin vaikutuksen alaisena olleensa varma, että noita käytti ehkäisyä?

Vierailija
254/3223 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua 6v lapsi oireilee niin, että näyttää olevan allerginen pöllöille! Menee ihan nuhaiseksi ja ahdistuu aina jos pöllö on huoneessa. Miten käy koulutuksen?? Kellään muulla kokemuksia?

Vierailija
255/3223 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko lukeneet päivän profeetan! Taas uusi ahdistelu tapaus tylypahkassa, professori Lupin oli tarttunut korpinkynnen oppilasta palleista!

Vierailija
256/3223 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko lukeneet päivän profeetan! Taas uusi ahdistelu tapaus tylypahkassa, professori Lupin oli tarttunut korpinkynnen oppilasta palleista!

Ei kannata uskoa sitä Luodikon ämmää. Lupin on ollut kuollut jo vuosikausia, vai zombiko siellä palleja puristelee?

Vierailija
257/3223 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä ihme velhonuoria vaivaa? Kaavut on selkeästi itse loitsuilla otettu senttejä lyhyemmäksi että nilkat ovat paljaana. 

Vierailija
258/3223 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen naiseton, velho, koska, kaikki noidat haluavat rikollisen kuolonsyöjiin kuuluvan jännävelhon, joka on tappanut vähintään yhden jästin, ja joka on vähintään kerran ryöstänyt kaikki Irvetan holvit.

Mitä valitat? Kyllä velho aina naisen itselleen saa, kun juottaa naiselle juomaa, johon on lisätty naisen kiimaa nostattavaa taikajuomaa ja/tai lemmenjuomaa.

Vierailija
259/3223 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pöllölleni on mahtanut tapahtua? Lähetin sen viikko sitten viemään kirjettä muutaman kilometrin päässä asuvalle siskolleni eikä pöllö ole vieläkään palannut kotiin. Pöllö on nuori ja terve, mutta osaa kyllä kantaa postia ja osaa taatusti tiensä kotiin siskoni luota, koska se on kuljettanut paljon pitemmällekin postia. Siskoni sanoi tavatessamme eilen, että pöllöä ei ole ollenkaan näkynyt hänen luonaan!

Vierailija
260/3223 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te selviätte pitkistä luutamatkoista? Minulla on peppuvako aivan kipeä ja häppärit hiertyneet? Saisiko luudanvarteen jonkun lisäosan? Vai onkohan jotain pehmennysloitsuja?