Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harry Potter-kirjojen taikamaailman Aihe Vapaa?

????
31.10.2017 |

Mistäköhän Harry Potter-kirjoista tutussa taikamaailmassa noidat (ja mahdollisesti velhotkin) keskustelisivat Aihe Vapaa-keskustelupalstalla, jos siellä olisi tällainen keskustelupalsta olemassa?

Minä voin yrittää aloittaa tämän ketjun:

Löysin tänään maasta jästien sanomalehden ja se oli aika outo. Siinä eivät kuvat liikkuneet ollenkaan, vaikka kuinka tökin kuvien hahmoja taikasauvalla. Olikohan lehti maannut maassa liian pitkään, vai mistä oli kyse?

Kommentit (3223)

Vierailija
201/3223 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko taikaministeriö vain suojatyöpaikka töhöille velhoille? Jästiperheessä kasvanut tuttavani sanoi että siellä jotain tavallisia jästiesineitä ihmetellään kuukausikaupalla verorahoilla sen sijaan että kysyttäisiin jästiperheistä tulevilta että mitä ne on.

Vierailija
202/3223 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna treffit uuden miehen kanssa, nyt äkkiä TOIMIVIA ehkäisyloitsuja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/3223 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenna treffit uuden miehen kanssa, nyt äkkiä TOIMIVIA ehkäisyloitsuja!

Fetus deletus

Vierailija
204/3223 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa! Sukumme on puhdasverinen, mutta poikani haluaa jästikouluun Tylypahkan sijaan

Vain Taikaelämää 2017 official

Vierailija
205/3223 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä voin piileskellä, anoppi kun vihaa tulevaa lastamme? Olen ihan shokissa! Hänen mielestään en ole tarpeeksi hyvä miehelleni, kun olen vain puoliverinen. Mies tulee hyvin tunnetusta puhdasveristen suvusta. Olen nyt raskaana, melko alkupuolella. Kun anoppi kuuli tästä, yritti päästä lapsestamme eroon "tulejo vauva" -loitsulla, yritti saada vauvan mahasta ulos. Ehdin ilmiintyä pois. Nyt en tiedä, mitä teen seuraavat puoli vuotta, anoppi ei jätä tätä tähän! Onko anoppi tullut hulluksi vai onko hänet esimerkiksi kirottu??? Apua!!! Voiko auroreille ilmoittaa tästä???

Vierailija
206/3223 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te joilla on ajatusseula, kertokaa kokemuksianne! Haluaisin tallentaa sinne muistoja meidän taaperosta, mutta kaveri sanoi että muistiaine haihtuu nopeasti pois...

Vierailija
207/3223 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain eilen tietää uuden miesystävän poika on surkki. Ollaan tapailtu jo muutaman kuukauden ajan ja meillä on mennyt tähän asti hyvin. Asia ei tullut ilmi ennen eilistä kun olin käymässä ja ehdotin poikaa entistustamaan pudonneen lasin, mistä syntyi aika kiusallinen tilanne. Nyt mies ihmettelee miksen vastaa hänen pöllöihinsä. Onko eroaminen ainoa vaihtoehto?

Vierailija
208/3223 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

NYT MENI HERMOT!!! Naapurin pöllö oli TAAS käynyt tekemänsä tarpeensa lasten rattaisiin.  Ollaan yritetty sanoa naapurille moneen kertaan ettei taajama-alueella voi päästää pöllöjä liikkumaan vapaana ulos vaan niille pitää rakentaa pöllölä. Hän väittää vastaan ja sanoo että pöllöjen pitää saada olla pihalla. Mies estelee mutta aion muuttaa nuo rattaat porttiavaimeksi. Oppiipahan pysymään poissa kun lentää takaisin kotiin Tylyahosta!!!

Vierailija
209/3223 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te joilla on ajatusseula, kertokaa kokemuksianne! Haluaisin tallentaa sinne muistoja meidän taaperosta, mutta kaveri sanoi että muistiaine haihtuu nopeasti pois...

Mikä on ajatusseula? Onko se jokin ajatuseulan halpiskopio? Sitten en yhtään ihmettele jos siitä muistot haihtuu. Halpiskopioihin ei voi luottaa.

Kannattaa seuravalla kerralla hankkia aito ja oikea ajatuseula, se on vähän hintavampi, mutta siinä muistot kyllä säilyy hyvin

Vierailija
210/3223 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkähän tupaan lapsemme todennäköisesti päätyvät, kun mieheni oli ainakaan Korpinkynnessä, hänen vanhempansa olivat Rohkelikko ja Puuskupuh ja sisaruksista 2 oli Rohkelikossa, 2 Puuskupuhissa ja 1 Luihuisessa, kun taas minä olin Puuskupuh, isäni Luihuinen, äitini Korpinkynsi ja sisaruksistani 2 oli Korpinkynnessä ja 1 Puuskupuhissa?

Vierailija
211/3223 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko 2 surkkia saada keskenään lapsen, josta tulee aikanaan noita tai velho?

Vierailija
212/3223 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen että mies pettää. Pyysin saada nähdä hänen suojeliuksensa mutta meni tosi vaikeaksi ja nyt sanoo ettei asia kuulu minulle ja olen sairaalloisen mustasukkainen. Tiedän että hänellä muuttui se meidän seurustelun alkuaikoina urosketuksi kun itsellänikin on kettu. Miksei voi näyttää jos kerran mitään salattavaa ei ole? Ideoita miten saisin hänet loitsimaan odotum suojeliuksen?

Vierailija
213/3223 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinko vaatia avioerossa osuuttani kotitontuista kun ne on olleet aina miehen suvussa? Avioehtoa ei ole tehty.

Vierailija
214/3223 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilen että mies pettää. Pyysin saada nähdä hänen suojeliuksensa mutta meni tosi vaikeaksi ja nyt sanoo ettei asia kuulu minulle ja olen sairaalloisen mustasukkainen. Tiedän että hänellä muuttui se meidän seurustelun alkuaikoina urosketuksi kun itsellänikin on kettu. Miksei voi näyttää jos kerran mitään salattavaa ei ole? Ideoita miten saisin hänet loitsimaan odotum suojeliuksen?

Suosittelen, että sairaalloiseen mustasukkaisuuteen haet apua. Saattaa kuitenkin olla, että miehesi on uskoton, mutta selvittämiseen on ainakin yksi keino: serkkuni epäili miehensä pettävän, joten hän tilasi Taikaministeriöltä ankeuttajan keittiöönsä, odotti ukon tulevan kotiin ja sai hänet tekemään suojeliuksen. Nykyään on alennukset menossa, koodilla "toffee123" saa noin -20% hinnasta. Voimia!

Vierailija
215/3223 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, suhteeni anoppiin on ollut jo pidemmän aikaa äärimmäisen myrkyllinen. Nyt meni viimeisimmän tempauksen takia hermot lopullisesti. Onko kenelläkään ideoita miten kostaa esim jollain oikein sopivalla karmealla kirouksella, taikajuomalla tms??

Vierailija
216/3223 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin vahingossa miehelle tarkoitetun räyhääjän pojalle Tylypahkaan ja koko suuri sali kuuli minun kutsuvan miestäni löysäsauvaiseksi maahiseksi. Miten enää ikinä kehtaan näyttää naamaani velhojen ilmoilla? Pakkohan on nyt perua ensiviikon Tylyaho reissu....

Vierailija
217/3223 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetin vahingossa miehelle tarkoitetun räyhääjän pojalle Tylypahkaan ja koko suuri sali kuuli minun kutsuvan miestäni löysäsauvaiseksi maahiseksi. Miten enää ikinä kehtaan näyttää naamaani velhojen ilmoilla? Pakkohan on nyt perua ensiviikon Tylyaho reissu....

Taitaa olla niin että joudut unhoituttamaan jokaisen tuon kuulleen.

Vierailija
218/3223 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! Löysin miehen sängyn alta jästilehtiä, jotain autoja ja traktoreita niissä on!

Vierailija
219/3223 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on huispauksen mm-kisat ja mies perkele meni ja käytti tuhansia kaljuunoita että sai VIP-paikat itselleen ja pojille! Miten tästä selvitään?

Vierailija
220/3223 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailemani nainen nauroi kun näki pienen penikseni tänään ekaa kertaa. Voisiko joku neuvoa jotain yksinkertaista suurennusloitsua tai paikkaa jossa muodonmuutostaikoja tehdään? Olen aina ollut niissä huono.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi