Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua, Anna Puulla näyttää olevan vakava syömishäiriö!

Vierailija
31.10.2017 |

Anna on laihtunut luurangoksi, tissit ja kaikki muodot kadonneet. Ilmeisesti sairastunut anoreksiaan. Hänen omat fanitkin Instassa ovat todella huolissaan kun muutos on tapahtunut parissa kuukaudessa. Ei ole tuollainen normaalia.
https://www.seiska.fi/Uutiset/Fanit-jarkyttyivat-Anna-Puun-muodonmuutok…

Kommentit (164)

Vierailija
121/164 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtääkseni Anna on vain alkanut pitää kehostaan parempaa huolta ja samalla on poistunut turhia nesteitä kehosta ja iän myötä kasvojen pyöreys alkaa lähtemään pois.

Vierailija
122/164 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on just tätä nykypäivää. Ihmisillä on niin vääristynyt kuva siitä, mikä on enää tervettä.

Toisessa ääripäässä ihaillaan sairaalloista laihuutta joka on saanut aikaan sen, että liiallinenkaan hoikkuus ei ole enää merkki mahdollisesta syömishäiriöstä - päinvastoin se on ihailtavaa. 

Toisessa ääripäässä yritetään saada liikalihavuus normaaliksi ja se verhotaan "kehopositiivisuuden" taakse, 50 kiloa ylipainoa ei olekaan enää epäterveellistä vaan hyväksyttävää ja tämä taas on johtanut siihen, että jokainen normaalikokoinenkin ihminen saa kuulla näyttävänsä "anorektikolta". 

No varmaan se syömishäiriöepäily tulee siitä, että Anna Puu ei ikinä ole edes ollut mitenkään ylipainoinen. Eli hän on ollut aina hoikassa kunnossa ja siitä on näköjään lähtenyt aika paljon painoa nyt yhtäkkiä pois. 

Esim. tuo yläkuva:

http://www.apu.fi/sites/files/styles/content_area/public/article_media/…

Tai nämä kuvat:

http://static.iltalehti.fi/viihde/annapuu_ST_vainelamaa_070916_vi.jpg

http://static.iltalehti.fi/viihde/annapuu_kuva_ek2708_vi.jpg

Oikeastaan ainut kun on nähnyt Anna Puuta vähän pyöreämpänä, on ollut silloin kun hänellä on vielä ollut raskauskiloja. Muuten hän on ollut aina hoikka ja hyvässä kunnossa olevan näköinen. Eli onhan tuo muutos valtava.

Ei hän noissa vanhemmissa kuvissa kyllä minun mielestäni hoikka ole, vaikkei toki missään nimessä ylipainoinenkaan. Selvästi on pyöreyttä esim. mahassa, mikä ei kuulu "hoikkuuteen". Varmaankin BMI on normaalipainon ylärajoilla (jonne itsekin kuulun, enkä pidä itseäni hoikkana).

On kyllä hoikka/normaalipainoinen noissa kuvissa. Ei varmasti normaalipainon ylärajoilla. Kyllä minusta hoikka voi olla olemukseltaan muuten, vaikka olisi vähän vatsa pömpötystä. Hoikka on eri asia kuin laiha.

No eipäs. Hoikka ja normaalipainoinen ovat kaksi eri asiaa. Normaalipainoin hän varmasti kuvissa onkin. Itsekin olen normaalipainoin, mutta kyllä minusta saisi puristaa 10-15 kg fläsää pois, että olisin hoikka.

Et varmasti ole normaalipainoinen, jos täytyy pudottaa 15 kg, että olisit hoikka. :D Oikeasti normaalipainoinen on lähempänä hoikkaa, niin että ei tarvi pudottaa kuin ehkä 6 kg ollakseen hoikka.

Normaalipainoinen on ihminen, jonka BMI on 18-25. Tämä on fakta. Hoikka taas on hieman abstraktimpi käsite, mutta se ei kuitenkaan kaiketi kenenkään mielestä ole sama asia kuin normaalipainoinen. Esim. 164-senttinen on normaalipainoinen 67-kiloisena (BMI 24,9). Onko sinusta 164-senttinen 61-kiloinen siis hoikka?

Minä kyllä väitän, että myös normaalipainoinen voi olla myös hoikka, jos BMI on alarajoilla ja ruumiinrakenne on siro. Mutta normaalipainoinen ei mun näkemyksen mukaan voi olla silloin, jos täytyy pudottaa 15 kg ollakseen hoikka. Normaalipaino on lähempänä hoikkarakenteista kuin vartaloa, jossa on noin paljon pudotettavaa ollakseen hoikka.

Tottakai normaalipainoinen voi olla hoikka, ja onkin, jos BMI on vaikkapa 18. Ikävä tosiasia on kuitenkin se, että sinun näkemykselläsi ei ole mitään väliä, voiko normaalipainoisella olla 15 kg matkaa hoikkuuteen, sillä kyseessä ei ole mikään näkemysasia. Normaalipainoinen on henkilö, jonka BMI on 18-25, eikä sinun näkemyksesi muuta asiaa suuntaan tai toiseen. Normaalipainon sisälle kun mahtuu monenlaista vartaloa lähes anorektisen hoikasta urheilulliseen, pyöreään, laihaläskiin jne. Fakta on, että esimerkiksi minä olen normaalipainoinen (BMI alle 25), eikä sinun näkemyksesi sitä muuksi muuta. Se, kuinka pitkä matka minulla olisi hoikkuuteen sen sijaan on näkemyasia. Ymmärätkö?

Ja se BMI on erehtymätön normaalipainon mittari? Etkö ole lukenut, että BMI mittarin perusteella myös lihaksikas henkilö voi päätyä ylipainon luokkaan, vaikka ei sitä olisi. Sitä ei pidetä muutenkaan kovin luotettavana mittarina. Ymmärrätkö, että käsityksesi BMI luotettavuudesta on myös näkemys eikä mikään absoluuttinen totuus.

Kyllä BMI nyt vain on yleisesti lääketieteessäkin käytetti mittari normaalipainolle, pidit sinä siitä tai et. Toki poikkeuksia löytyy aina, mutta kyllä minä kuitenkin sanoisin, että BMI on luotettavampi mittari normaalipainolle, kuin randomin AV-mamman "näkemys" asiasta.

Just just. Kannattaa myös opetella kriittistä asennetta ja kyseenalaistamista. Kritisoit muita siitä, että se on vain sinun näkemyksesi, mutta et näe, että tyrkytät omaasi oikeana näkemyksenä. Perus wt av mamman reagointia.

Olisin aika tyytyväinen, jos BMI olisi minun kehittämäni näkemys. B-)

En kyllä tarkoittanut BMI kehittämistä vaan tuota oman näkemyksensä tyrkyttämistä ainoana oikeana, vaikka itse kritisoi muita samasta asiasta. Ymmärrätkö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/164 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oottepa ylianalysoivia.

Vierailija
124/164 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina ollut todella hoikka, mutta normaalipainon puolella. Silti monia kertoja esim. joku sairaanhoitaja on kysynyt, että onko jotain syömishäiriötä kun olen niin kamalan laiha. Ja yhtä lailla uudet tuttavuudet saattavat kommentoida, että "oletpas kyllä laiha". Onko ihmisten todella niin vaikeaa erottaa sairaalloinen laihuus ja normaali hoikkuus?

Sekin on hyvä muistaa, että laihuudesta huomauttelu on ihan yhtä loukkaavaa kuin lihavuudesta huomauttelu. Jotenkin ihmiset silti tuntuvat pitävän sitä täysin hyväksyttävänä käytöksenä, vaikka samalla heille ei tulisi mieleenkään sanoa tukevalle ihmiselle, että onpa tämä lihava.

Vierailija
125/164 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on just tätä nykypäivää. Ihmisillä on niin vääristynyt kuva siitä, mikä on enää tervettä.

Toisessa ääripäässä ihaillaan sairaalloista laihuutta joka on saanut aikaan sen, että liiallinenkaan hoikkuus ei ole enää merkki mahdollisesta syömishäiriöstä - päinvastoin se on ihailtavaa. 

Toisessa ääripäässä yritetään saada liikalihavuus normaaliksi ja se verhotaan "kehopositiivisuuden" taakse, 50 kiloa ylipainoa ei olekaan enää epäterveellistä vaan hyväksyttävää ja tämä taas on johtanut siihen, että jokainen normaalikokoinenkin ihminen saa kuulla näyttävänsä "anorektikolta". 

No varmaan se syömishäiriöepäily tulee siitä, että Anna Puu ei ikinä ole edes ollut mitenkään ylipainoinen. Eli hän on ollut aina hoikassa kunnossa ja siitä on näköjään lähtenyt aika paljon painoa nyt yhtäkkiä pois. 

Esim. tuo yläkuva:

Tai nämä kuvat:

Oikeastaan ainut kun on nähnyt Anna Puuta vähän pyöreämpänä, on ollut silloin kun hänellä on vielä ollut raskauskiloja. Muuten hän on ollut aina hoikka ja hyvässä kunnossa olevan näköinen. Eli onhan tuo muutos valtava.

Ei hän noissa vanhemmissa kuvissa kyllä minun mielestäni hoikka ole, vaikkei toki missään nimessä ylipainoinenkaan. Selvästi on pyöreyttä esim. mahassa, mikä ei kuulu "hoikkuuteen". Varmaankin BMI on normaalipainon ylärajoilla (jonne itsekin kuulun, enkä pidä itseäni hoikkana).

On kyllä hoikka/normaalipainoinen noissa kuvissa. Ei varmasti normaalipainon ylärajoilla. Kyllä minusta hoikka voi olla olemukseltaan muuten, vaikka olisi vähän vatsa pömpötystä. Hoikka on eri asia kuin laiha.

No eipäs. Hoikka ja normaalipainoinen ovat kaksi eri asiaa. Normaalipainoin hän varmasti kuvissa onkin. Itsekin olen normaalipainoin, mutta kyllä minusta saisi puristaa 10-15 kg fläsää pois, että olisin hoikka.

Et varmasti ole normaalipainoinen, jos täytyy pudottaa 15 kg, että olisit hoikka. :D Oikeasti normaalipainoinen on lähempänä hoikkaa, niin että ei tarvi pudottaa kuin ehkä 6 kg ollakseen hoikka.

Normaalipainoinen on ihminen, jonka BMI on 18-25. Tämä on fakta. Hoikka taas on hieman abstraktimpi käsite, mutta se ei kuitenkaan kaiketi kenenkään mielestä ole sama asia kuin normaalipainoinen. Esim. 164-senttinen on normaalipainoinen 67-kiloisena (BMI 24,9). Onko sinusta 164-senttinen 61-kiloinen siis hoikka?

Minä kyllä väitän, että myös normaalipainoinen voi olla myös hoikka, jos BMI on alarajoilla ja ruumiinrakenne on siro. Mutta normaalipainoinen ei mun näkemyksen mukaan voi olla silloin, jos täytyy pudottaa 15 kg ollakseen hoikka. Normaalipaino on lähempänä hoikkarakenteista kuin vartaloa, jossa on noin paljon pudotettavaa ollakseen hoikka.

Tottakai normaalipainoinen voi olla hoikka, ja onkin, jos BMI on vaikkapa 18. Ikävä tosiasia on kuitenkin se, että sinun näkemykselläsi ei ole mitään väliä, voiko normaalipainoisella olla 15 kg matkaa hoikkuuteen, sillä kyseessä ei ole mikään näkemysasia. Normaalipainoinen on henkilö, jonka BMI on 18-25, eikä sinun näkemyksesi muuta asiaa suuntaan tai toiseen. Normaalipainon sisälle kun mahtuu monenlaista vartaloa lähes anorektisen hoikasta urheilulliseen, pyöreään, laihaläskiin jne. Fakta on, että esimerkiksi minä olen normaalipainoinen (BMI alle 25), eikä sinun näkemyksesi sitä muuksi muuta. Se, kuinka pitkä matka minulla olisi hoikkuuteen sen sijaan on näkemyasia. Ymmärätkö?

Ja se BMI on erehtymätön normaalipainon mittari? Etkö ole lukenut, että BMI mittarin perusteella myös lihaksikas henkilö voi päätyä ylipainon luokkaan, vaikka ei sitä olisi. Sitä ei pidetä muutenkaan kovin luotettavana mittarina. Ymmärrätkö, että käsityksesi BMI luotettavuudesta on myös näkemys eikä mikään absoluuttinen totuus.

Lihaksikas ihminenkin on ylipainoinen nimenomaan terveydellisestä näkökulmasta. Ylipainoa ne lihaksetkin ovat, koska rasittavat tarpeettomasti niveliä jne. Toki lihaksista tulee myös paljon hyötyjä, mutta terveempi olisi se normaalipainon puolella oleva ihminen, jolla on hieman hillitymmät lihakset. 

Ei ylipainossa haitallisinta ole ylimääräinen paino nivelillä vaan ylimääräisen, metabolisesti aktiivisen rasvan vaikutus mm. hormoneihin, veriarvoihin ja kehon hiljaiseen tulehdukseen. Lihakset (painoharjoittelun kautta) päinvastoin parantavat edellä mainittuja ja lisäävät massaa niin luihin kuin niveliinkin, mikä tekee niistä kestävämpiä. 

Lihaksista on hyötyä tiettyyn pisteeseen saakka, mutta kun ne tulevat tarpeettoman suuriksi, niin niistä alkaa olemaan haittaa. Kuten jo aiemmin sanoin, niin toki isotkin lihakset ovat yleensä parempi kuin liian heikot lihakset, mutta sopivat lihakset ovat tietenkin se optimaalisin tilanne. Ääritilanteissa toki suuret lihakset ovat lähes invalidisoivat. 

Vierailija
126/164 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tosiaan liian hoikka! Selvä (alkanut) laihuushäirö.  

Olen entinen anorektikko ja tunnistan liiankin hyvin kenellä on laihuushäiriö. 

Kuvio on yksinkertainen. Tavoite saada sporttinen ja lihaksikas vartalo. Treeniä ja terveellistä ruokaa.

Paino tippuu. Treeni ja yliterveellisen ruan ihannointi jatkuu. Paino tippuu... Pikkuhiljaa ruoka-annokset pienenee, jättää ruokaa syömättä... Välttelee  ruokaa... Kuihtuu.... eikä salillakaan enää jaksa... 

Vierailija
127/164 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen aina ollut todella hoikka, mutta normaalipainon puolella. Silti monia kertoja esim. joku sairaanhoitaja on kysynyt, että onko jotain syömishäiriötä kun olen niin kamalan laiha. Ja yhtä lailla uudet tuttavuudet saattavat kommentoida, että "oletpas kyllä laiha". Onko ihmisten todella niin vaikeaa erottaa sairaalloinen laihuus ja normaali hoikkuus?

Sekin on hyvä muistaa, että laihuudesta huomauttelu on ihan yhtä loukkaavaa kuin lihavuudesta huomauttelu. Jotenkin ihmiset silti tuntuvat pitävän sitä täysin hyväksyttävänä käytöksenä, vaikka samalla heille ei tulisi mieleenkään sanoa tukevalle ihmiselle, että onpa tämä lihava.

Täällä toinen. Itseasiassa olen tainnut aina olla juuri ja juuri siinä alipaino-normaalipainon rajalla, mutta terve. Olen saanut kuulla samanlaisia kommentteja ulkomuodostani ja koostani ihan siihen pisteeseen asti, että se on ollut loukkaavaa. Sitä, että syönkö, mitä syön ja olenko terve on kyseenalaistettu niin monet kerrat etten edes jaksa muistaa. 

Itseä suututtaa myös tuo, että hoikalle ihmiselle on ihan ok huudella törkeyksiä hänen koostaan ja leimata hänet syömishäiriöiseksi. Siinä samalla loukataan niitä oikeasti syömishäiriöisiä ihmisiä (jotka eivät muuten aina ole langanlaihoja tai edes hoikkia) ja heidän sairauttaan vähätellään. Ei "anorektikko" ole mikään koko tai toisen ulkonäköä kuvaava adjektiivi, se on sairaus ja vakava sellainen. 

Kuten sanoit, noilla huutelijoilla ei tulisi mieleenkään sanoa vastaavaa lihaville ihmisille. Jotenkin tuntuu siltä, että hoikalle hänen kokonsa ja painonsa kommentointi on hyväksyttävää. 

Vierailija
128/164 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. tuo yläkuva:

Tai nämä kuvat:

Riippuu paljon siitä kuinka pitkä on ja minkä mallinen. Esim. Anna Puun pituisella painoindeksissä 20 painaa n. 51 kg ja painoindeksissä 24 painaa 61 kg. Normaalipainon sisällä paino voi vaihdella yli kymmenen kiloa. Yli 60 kiloisena alkaa painon koostumuksesta ja rakenteesta riippuen mahdollisesti näyttämään pikkuisen pulskalta. 

175 senttinen taas on painoindeksissä 20 painoltaan 61 kg ja painoindeksissä 24 yli 73 kg. Normaalin näköisestä hoikaksi pitää taatusti tiputtaa kymmenen kiloa ellei ole poikkeuksellisen lihaksikas. 

Tottakai pituus vaikuttaa ja ruumiinrakenne. Itse olen 162 cm ja painan 62 kg eli yli tuon 60, jolloin mielestäsi alkaa jo näyttää pulskalta. En usko, että kukaan kuitenkaan kuvailisi minua pulkaksi vaan ennemmin hoikaksi on sanottu ja hyvin sopusuhtaiseksi ruumiinrakenteesta johtuen. Urheilen säännöllisesti.

162/62 ei millään mittapuulla voi olla hoikka. Omat mittani ovat 173/62 ja olen normaalipainoinen, en hoikka.

Vierailija
129/164 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalilta näyttää kuvassa

Joo... ai niin mutta nykyäänhän normaali tarkoittaa lahtivalasta. Onhan tuo anorektikko, totta kai! Ei kai kukaan muuten hoikka voi olla! EPÄNORMAALIA!!!

Vierailija
130/164 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että laihuudesta sanomista ei ajatella huonona käytöksenä, johtuu tietenkin siitä, että meille on opetettu, että hoikkuus tai laihuus on tavoiteltava tila. Lihavuus vastaavasti on merkki itsekurin puutteesta. Nykyään jokainen tietää, ettei asia ole niin, mutta kun se on juurrutettu meihin syvälle pikkutytöistä asti, niin se ei ihan helpolla muutu.

Vähän kuin sanoisi, että "oletpa kaunis". Eikö se olekin kohteliaisuus? Samalla tavalla moni ajattelee, että "oletpa laiha" on kohteliaisuus. Näiden vastakohtia ovat tietenkin ruma ja lihava, ja ne taas ovat loukkauksia.

Näinä metoon aikoina ei luonnollisesti saa sanoa toisten vartaloista tai ulkonäöstä yhtään mitään. Kaikki kommentointi on yksiselitteisen loukkaavaa, tungettelevaa ja moukkamaista.

Vierailija
131/164 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annahan kävi kehonkoostumusmittauksessa. Siitä se ajatus sitten lähti...

Vierailija
132/164 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin Anna Pulla

Vierailija
133/164 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. tuo yläkuva:

Tai nämä kuvat:

Riippuu paljon siitä kuinka pitkä on ja minkä mallinen. Esim. Anna Puun pituisella painoindeksissä 20 painaa n. 51 kg ja painoindeksissä 24 painaa 61 kg. Normaalipainon sisällä paino voi vaihdella yli kymmenen kiloa. Yli 60 kiloisena alkaa painon koostumuksesta ja rakenteesta riippuen mahdollisesti näyttämään pikkuisen pulskalta. 

175 senttinen taas on painoindeksissä 20 painoltaan 61 kg ja painoindeksissä 24 yli 73 kg. Normaalin näköisestä hoikaksi pitää taatusti tiputtaa kymmenen kiloa ellei ole poikkeuksellisen lihaksikas. 

Tottakai pituus vaikuttaa ja ruumiinrakenne. Itse olen 162 cm ja painan 62 kg eli yli tuon 60, jolloin mielestäsi alkaa jo näyttää pulskalta. En usko, että kukaan kuitenkaan kuvailisi minua pulkaksi vaan ennemmin hoikaksi on sanottu ja hyvin sopusuhtaiseksi ruumiinrakenteesta johtuen. Urheilen säännöllisesti.

162/62 ei millään mittapuulla voi olla hoikka. Omat mittani ovat 173/62 ja olen normaalipainoinen, en hoikka.

No huah. BMI sinulla on 20,72, kuten varmaan tiedätkin. Lievän alipainon yläraja on 18,49, ja normaalin painon yläraja 24,99. Varmasti tiedostat hoikkuutesi ilman sanomisiakin. 

Vierailija
134/164 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

annasta kyllä näkee ,että tykkää paljon olla esillä ihmisten edessä ja kuuluisa.  Nauttii kovin varmaan.  Outoa käyttäytymistä esim. voice ohjelmassa.  ´Hyppii ja pomppii  tuoleilla yms. että aika lapsellista aikuiselta ihmiseltä, mutta itteesä täytyy  "näytellä"   ja kyllähän sitä miesten takia laihdutetaan kun ollaan erottu ja metsästetään uusia .    5vuotias kö ?

Vierailija
135/164 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs Sanni?

Vierailija
136/164 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkytyin enemmän siitä, että hänenkin täytyy tulla julkisuuteen kerjäämään näkyvyyttä vilauttelemalla tissejä.

Nimenomaan. En ymmärrä tätä nykyajan ig huomionhakuisuutta. Anna puukaan ei enää mikään teini ole, mutta kuvat kuin huomionhakuisella teinillä, miksi? Onko noin epävarma itsestään, että pitää hakea kuvilla kehuja ja ihastelusa?Ja mikäköhän siinä Immosessa on niin erikoista, että nää naislaulajat lankeaa? Toki on kuuluisa tuottaja ja menestystä luvassa, jos hänen leipiin pääsee ja niin edelleen, mutta en siltikään ymmärrä. Hänestä saa aika vaisun ja murjottavan vaikutelman. Voi toki olla erilainen oikeasti, mutta en ymmärrä.

Voi kuule kun se että on huipputuottaja ja rakentaa muijalle koko uran, kyllä se vaan riittää vaikka olisi suohirviö!

Vierailija
137/164 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Anna yrittää näyttää vaalealta Jenniltä. Kun kumppanin ex on ollut Suomen kaunein laulaja, tulee paineita. Helposti voi ajatella, että on pysytyttävä samaan, ettei ajatella, että miksi Jukka otti ”tuon” kun entinen oli niin kaunis ja kuuma.

No kyllä minä ainakin ajattelen juuri noin. 

Vierailija
138/164 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta Anna yrittää näyttää vaalealta Jenniltä. Kun kumppanin ex on ollut Suomen kaunein laulaja, tulee paineita. Helposti voi ajatella, että on pysytyttävä samaan, ettei ajatella, että miksi Jukka otti ”tuon” kun entinen oli niin kaunis ja kuuma.

No kyllä minä ainakin ajattelen juuri noin. 

Anna on tunnettu siitä, että ymmärtää antaa. Jenni taas kertoi suoraan Se oikea biisissään, ettei "antanut tarpeeksi eikä antanut anteeksi". Siinä selitys.

Vierailija
139/164 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanku twiggy!

Vierailija
140/164 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jake, Make, Pera ja Mä.