Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten ruma nainen voisi tuntea itsensä itsevarmaksi ja viehättäväksi? Mahdotontako.... : (

Vierailija
08.04.2006 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenne vain päälle, että olet viehättävä. Näin mä ainakin yritän. :D Hamsterinhampaista huolimatta.

Vierailija
2/7 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä, mikä on.

Häntä (=pää) pystyyn!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mäkin kai sitä olen yleisen milelipiteen mukaan, mutta en ajattele asiaa niin ja oma perhe ja ystävät ym. tärkeät ihmiset ei välitä ulkonäöstä, niin en sitä itsekään enää sure (kierot silmät, hörökorvat, ylipainoa jne.)

Vierailija
4/7 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse " luovutin" nuoruusiän jälkeen siten, että päätin: " Itseäni en voi muuttaa, jos en kelpaa tällaisena kuin olen, se EI ole MINUN ongelmani. Minulla on oikeus olla oma itseni. "

Ja keskityin niihin asioihin jotka minussa ovat viehättäviä.

Tietenkin edelleen pidän itseäni kunnossa: olen tarkka siitä että olen siisti; vaatteet istuvat päälläni, ja korostavat juuri oikeita paikkoja (ja peittävät juuri ne oikeat paikat). Meikkaan huolitellusti ja laadukkailla aineilla. Käyn kampaajalla ja kosmetologilla säännöllisesti. Pidän kynnet kuosissa. Käytän kalliita ja laadukkaita koruja. Pukeudun paremmin kuin keskiverto ihminen (ostan mm. laadukkaita käsilaukkuja ja kenkiä). Seuraan muotia.

Uskon itse siihen, että kun ihmiset tutustuvat toisiin, alkaa suurimmalla osalla ihmisistä ulkonäön merkitys pienetä: persoona ratkaisee loppukädessä! Eli usko itseesi: olet kiinnostava, hauska! Ole iloinen, älä vetäydy, ja murjota nurkassa. Ota osaa sosiaalisesti ja usko kykyihisi.

Tunne itsesi ja vahvuutesi. Tee niitä asioita joista tykkäät!

Vierailija
5/7 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

so much the sexy-kuvat. Tämä nainen ainakin kantaa ylpeänä itseään

Vierailija
6/7 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahva itsetunto on kauneutta. Sekä se että tietää mitä tahtoo, on elämänmyönteinen ja iloinen. Nauru ja eloisat ilmeet kasvoilla tekee kenestä tahansa kauniin.

Vierailija
7/7 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä toki tehdään jonkin verran töitä myös " kauneuden" eteen (korjataan pieniä iho-ongelmia, valkaistaan hampaita tai saadaan silmälasit pois laserleikkauksella), mutta tärkeintä on, että laitetaan ajanmukainen kampaus ja meikki sekä valitaan hyvät vaatteet. Ihan näkee, kuinka näiden ihmisten itseluottamus kasvaa parissa viikossa näillä pienillä toimenpiteillä ja ennen-jälkeen-kuvissa suurimpana erona on alun alistunut ja lopun iloisen itsevarma ilme.

Lähde siis etsimään itseäsi! Pidä kunnon hemmottelupäivä. Isoissa tavarataloissa on pukeutumisneuvojia, asiantunteva kampaaja voi auttaa löytämään uuden ilmeen hiuksiin ja käynti meikkaajalla antaa uutta ilmettä kasvoihin. Siitä se sitten lähtee!