Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntematon vanhempi rouvashenkilö tuli tänään kassajonossa sanomaan päin naamaa että olen ruma

Vierailija
31.10.2017 |

Totesin vain että "kiitos palautteesta", pakkasin ostokseni ja poistuin kaupasta kyyneleet poskia pitkin valuen.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla vähän tyhmä? Et tiedä ihmisten ilkeydestä mitään?

Vierailija
22/39 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voin hyvin kuvitella, että esim. joku muistisairas voi sairauden tietyssä vaiheessa tuollaista sanoa ventovieraallekin. Ei kannata välittää jonkun sairaan höpinöistä, sieltä voi tulla ihan mitä vaan, mikä ei liity millään tavalla vastaanottajaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mulle sanottiin vanhusten kanssa työskennellessä kerran että sinulla on kauniit hampaat. Juuh, varmasti on kun kolmosesta yläasteeseen kiusattiin näistä torahampaista. Ja lisäksi  väärä purenta eli leuka liian takana(jota ei silloin 90-luvulla osattu oikoa). Mutta kai ne sitten kauniit oli 90-vee mummun mielestä jolla tekarit ehkä olleet jo vuosikymmenet... Mutta silloin tunsin lähinnä pahaa mieltä, en tosin mummulle näyttänyt..

Vierailija
24/39 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin tuli joskus joku sanomaan että "miten kehtaat käyttää tommosia housuja noin paksuilla jaloilla?". Housut oli ihan sopivat farkut, ei edes mitkään juoksutrikoot (vaikka saa niitäkin pitää kuka vain). Jalkani nyt ovat aika paksut, vaikka en ylipainoinen olekaan. Kyllä tuo aika pahalta tuntui, vaikka varmaan joku mt- ongelma kyseisellä rouvalla olikin...

Vierailija
25/39 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se oli kännissä, niin huomenna se on selvä,mut sä oot edelleen ruma.

Vierailija
26/39 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä hullusta välitä.

Itse kyllä uhraisin yhden tai parikin päivää kytätäkseni ao. kaupan edessä vaikka autossa josko täti tulee uudelleen sinne asiakkaaksi ja sitten kävisin hakkaamassa sen. En siis tietenkään kaupassa, mutta sopivassa paikassa kun poistuu sieltä.

Kyllä mielisairas saa olla, mutta käytöstavat pitää olla.

Ei millään pahalla, mutta aika mielisairailta kuulostaa nuo sinunkin fantasiasi.

Voi olla, mutta eipähän kannata tulla aukomaan minulle.

Vierailija
27/39 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysongelmaisia on.

Jokainen ihminen on kaunis.

Vierailija
28/39 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kerran mummo sanoi vanhainkodissa että minun jalat on kuin tukit. Mukava mummo kun tutustuin paremmin. Minulla oli ylipainoa aika paljon silloin.

Vierailija
29/39 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä hullusta välitä.

Itse kyllä uhraisin yhden tai parikin päivää kytätäkseni ao. kaupan edessä vaikka autossa josko täti tulee uudelleen sinne asiakkaaksi ja sitten kävisin hakkaamassa sen. En siis tietenkään kaupassa, mutta sopivassa paikassa kun poistuu sieltä.

No mites menee noin niinkuin omalla kohdallasi kun tällaista neuvoa jaat? Hakkaaminenhan on pahempaa kuin tuo solvaus.

Vierailija
30/39 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä usko tätä todeksi. Mistä keksit tällaisen aiheen provoon? Oikeasti, kiinnostaa. :D Toisesta keskustelustako? Mitä halusit sanoa tällä, mikä on totuus provon takana? Kaikessa on jotain syvällistä, mitähän se oli tässä?

En ole ap mutta tämä kysymys menee vähän samaan luokkaan kuin "mikä on elämän tarkoitus?". Vastaus ei kuitenkaan ole 42, vaan se että jokainen antakoon sille oman tarkoituksensa.

Vierailija
31/39 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä hullusta välitä.

Ei millään pahalla, mutta aika mielisairailta kuulostaa nuo sinunkin fantasiasi.

Voi olla, mutta eipähän kannata tulla aukomaan minulle.

Mutta miksi saattaisit itsesi kuseen siksi että toinen kusi kintuille juuri?

Vierailija
32/39 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itkupilli.

Kiusaaja.

Mä olisin kallistunut trollaavaan idioottiin, mutta sä laitoit nätimmin.

Vierailija
33/39 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisuutta aidoimmillaan!

Muuta muualle, muissa maissa saat olla vapaasti ruma tai lihava tai laiha tai kaunis. Kukaan ei kommentoi eikä edes tuijota!

Vierailija
34/39 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli joku mummu joskus avautuun vastaavasta. Totesin vaan et hei, me ei kato kaikki voida olla tuommoisia suloisia persikoita kun sä.

Meni kita umpeen.

Vierailija
35/39 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvetti mikä akka!!😠

Vierailija
36/39 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on kans keski-iän paremmalla puoliskolla oleva nainen käynyt Hesen tiskillä sanomaan, että älä sit lapsias tuohon kuntoon syötä. Mut ei niitä kannata itseensä ottaa koska sanojalla on takuulla siinä kohtaa huonompi oli itsellä.

Vierailija
37/39 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon keskuudessamme liikkuu vanhempina ihmisiä, joilla on varhaisen vaiheen dementia. Se voi tehdä hyvin epäkohteliaaksi ja kummallisesti käyttäytyväksi. Itse ajattelen aina kun tapaan jonkun tökerön vanhuksen, että hän on varmaan dementoitumassa. Sitten ei harmita itseäkään yhtä paljon.

Vierailija
38/39 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle, etenkin nuorempana, nimenomaan miehet heittelivät arvosteluja ulkonäöstä, ei välttämättä aina kovin mukavia. Täällä sitten vastaavasti onkin paljon porukkaa, joille huutelee vanhemmat naiset. Että silleen.

Vierailija
39/39 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista paskamaisin kommentti minkä oon saanu oli itseäni vanhemmalta joltain yh-isältä oli: Aivan turha ihminen.

Asu vielä seinänaapurissa, en tunne kyseistä henkilöä, mutta niin kusipää ihminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi