Tuntematon vanhempi rouvashenkilö tuli tänään kassajonossa sanomaan päin naamaa että olen ruma
Totesin vain että "kiitos palautteesta", pakkasin ostokseni ja poistuin kaupasta kyyneleet poskia pitkin valuen.
Kommentit (39)
Oikeasti?!
Olisit kysynyt häneltä onko hän itse viime aikoina vilkaissut peiliin :)
Ei kai kukaan välitä jonkun mielisairaan höpinöistä.
Olisit sanonut että en niin ruma kuin sinä.
oikeasti joillain ei käytöstapoja!! Mulle on hoitajana asiakas antanut palautetta myös painostani kerran.
Sairas eukko ja uskomattoman törkeää käytöstä!!! Kaikki sympatiani sulle ap <3
Jos totta, niin tietysti täysin mielenterveyspotilaan sanomisia.
Mitä siitä itseensä ottamaan, oli ulkonäkö ihan mitä tahansa. Eikö siis mitään ollut tapahtunut tätä ennen? Jotain konfliktia tai vähintäänkin jotain kohtaamista?
I feel you...Joillain hulluilla ei vaan ole käytöstapoja
Voi että on aina ärsyttänyt nämä monesti vanhemmat naiset, joiden on pakko tulla ulkonäöstä avautumaan vaikka keskellä katua!! Itsellenikin on muutaman kerran kommentoitu ja asialla ventovieras ihminen. Toisaalta tuollaisella kommentoijalla ei ole kaikki päässään kunnossa. Ei mieleltään terveen ihmisen tarvitse aukoa päätään tuntemattomalle.
Vierailija kirjoitti:
Olisit sanonut että en niin ruma kuin sinä.
oikeasti joillain ei käytöstapoja!! Mulle on hoitajana asiakas antanut palautetta myös painostani kerran.
Ei aloituksen ruovalla ole "käytöstapojen puute", vaan silkka mielisairaus.
Käytöstapojen puute on sitä, ettei sano anteeksi kun tönäisee ostoskärryillä toista. Vähän käsitteet haltuun.
En kyllä usko tätä todeksi. Mistä keksit tällaisen aiheen provoon? Oikeasti, kiinnostaa. :D Toisesta keskustelustako? Mitä halusit sanoa tällä, mikä on totuus provon takana? Kaikessa on jotain syvällistä, mitähän se oli tässä?
Juu... minuakin ihmetyttää tämä "käytöstavat" tässä yhteydessä.
Vähän kuin pitäisi haarukkaa ja veistä väärin. Ei ole mitään käytöstapojen kanssa tekemisellä, jos yhtäkkiä solvaa jossain kanssakulkijaa.
On vain sairas!
SoulSister kirjoitti:
Voi että on aina ärsyttänyt nämä monesti vanhemmat naiset, joiden on pakko tulla ulkonäöstä avautumaan vaikka keskellä katua!! Itsellenikin on muutaman kerran kommentoitu ja asialla ventovieras ihminen. Toisaalta tuollaisella kommentoijalla ei ole kaikki päässään kunnossa. Ei mieleltään terveen ihmisen tarvitse aukoa päätään tuntemattomalle.
Ai, että tuollaista sattuu useinkin? Ja aina ne vanhemmat naiset? No, enpä usko koko juttua. Keksikää uskottavampia tarinoita, kun provoilla haluatte. Samaa maata, kuin ne Valtteri-jutut.
Uskoisin, jos hän olisi sanonut esim. lävistyksistä tai meikistä tms. Ei kukaan voi sanoa ketää yleisesti rumaksi.
Älä hullusta välitä.
Itse kyllä uhraisin yhden tai parikin päivää kytätäkseni ao. kaupan edessä vaikka autossa josko täti tulee uudelleen sinne asiakkaaksi ja sitten kävisin hakkaamassa sen. En siis tietenkään kaupassa, mutta sopivassa paikassa kun poistuu sieltä.
Kyllä mielisairas saa olla, mutta käytöstavat pitää olla.
Kyseessä ei tosiaankaan tarvitse olla provo!! Mulle kerran nuorempana tuli vanhempi naishenkilö ilkeästi sanomaan SUOJATIELLÄ KATUA YLITTÄESSÄNI että olen ruma!! Hän siis käveli minua vastaan ja minun kohdallani sanoi tämän. Itselläni oli silloin hiukan erikoisempi pukeutumistyyli. Ehkä se ärsytti ja sanojalla varmasti omia ongelmia...
Vierailija kirjoitti:
Itkupilli.
Kiusaaja.
Vierailija kirjoitti:
Älä hullusta välitä.
Itse kyllä uhraisin yhden tai parikin päivää kytätäkseni ao. kaupan edessä vaikka autossa josko täti tulee uudelleen sinne asiakkaaksi ja sitten kävisin hakkaamassa sen. En siis tietenkään kaupassa, mutta sopivassa paikassa kun poistuu sieltä.Kyllä mielisairas saa olla, mutta käytöstavat pitää olla.
Ei millään pahalla, mutta aika mielisairailta kuulostaa nuo sinunkin fantasiasi.
Oliko Espoossa?