Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikomishoitokokemuksia?

Vierailija
31.10.2017 |

Yläasteikäinen poikani ja minä menimme tänään hammaslääkäriin oikomishoitoasiassa ja alaleuan muotti nyt onnistui jotenkin mutta ylähampaat jäivät sitten ottamatta kun muksua alkoi oksettaa ja rupesi siinä sitten kakomaan ja siniseksi muuttua ja minä paniikissa kiljuin ottamaan pois kuolaimen... Ja täti vaan nassuttaa ettei tähän enää kauaa mene ja minä repimään hökötystä pois suusta ja poika lavuaarille yökkimään... Hyvin selvästi sitten ilmoitin että tämä oli sitten tässä. Kaikenlaista pahoinpitelyä sitä tehdäänkin ammattilaisuuden nimissä. Mitä jos en olisi toiminut ja lapsi tukehtunut omaan yrjöönsä?

Onko muilla samankaltaisia kokemuksia ja saako tuon työntekijän vastuuseen ennenkuin tukehduttaa jonkun?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika :D et taida käydä ihan täysillä? Pahan yökkäysrefleksin omaava voi oksentaakin alginaatteja otettaessa, mutta se on pienempi paha kuin tekemättä jätetty oikomishoito. Mieti nyt järjellä.

Vierailija
2/2 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvänen aika :D et taida käydä ihan täysillä? Pahan yökkäysrefleksin omaava voi oksentaakin alginaatteja otettaessa, mutta se on pienempi paha kuin tekemättä jätetty oikomishoito. Mieti nyt järjellä.

No kiva ku tiijät. Ei se yksi pupuhammas haitanne ja luitkos kunnolla asiankulun? MEINASI TUKEHTUA!

Sinä järjen jättömaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi