Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksi suurimmista ankeuttajista suomalaisten pukeutumisessa on PIPO!

Vierailija
31.10.2017 |

Se korville vedetty sukka ei pue ketään! Eikä vielä ole niin kylmä edes

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pipo sopii paremmin lenkkivaatteitten kanssa kuin hattu.

Niinkö? Siksikös ne minua niin pitkään katselevatkin, kun lenkkeilen irwin-hattu päässä.

Vierailija
22/35 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti suurin osa suomalaisista asuu alueella jossa ei vielä ole ollut pakkasia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naurettavat blogiriippuvaiset tupsupipohuorat on täällä alapeukuttamassa :)))))

Mikä ihme tupsupipoissa risoo? O.o

Vierailija
24/35 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipoissa sentään on vaihtoehtoja mut en oo viel löytäny yhtään toppatakkia, joka olisi kaunis. Vois niitäki vähän kehittää.

Vierailija
25/35 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kiepautan (villa)huivin/pashminan pään ja kaulan ympäri. Iso pää, iso nuttura ja pipo ovat mahdoton yhdistelmä, eikä missään takissa tunnu olevan riittävää huppuakaan, jos on ollenkaan.

Vierailija
26/35 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestini poistettiin, jossa kehuin tupsupipoja? Miksi? Onko palstalla tupsupipovihaaja? T. 55v tupsupipotäti.

Vierailija
27/35 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverin äiti oli just ap:n kaltainen hienostorouva, jonka pukeutumiseen ei pipo eivätkä lämpimät ja käytännölliset vaatteet kuuluneet. Se näkyi myös siinä, miten tämä puki lapsensa. Kaverini hytisi talvisin, lainasi meiltä joka talvi pipoa ja piti sitä piilossa huoneessaan.

Voi jumalauta minkälaisen kohtauksen se muija sai kun näki mut !kypärälakki! päässä -30 asteen pakkasella. Olin kuulemma häpeäksi hänen perheelleen, kun tyttärensä kaveri näytti niin juntilta! Ja pakkasella ei kuulemma saa ulkoilla, vaan pitää kulkea autolla. Miten minäkin voin autolla ajaa 15-vuotiaana?! 

Vierailija
28/35 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi kun en osaa neuloa. Inkapipo ois aika makee.

Vasta ostin tämän:  https://www.cybershop.fi/product/9884/koirapipo

Töissä tuli heti kehuja kun olin hauvapipoineni saanut ihmiset hymyilemään ja hyvälle tuulelle heti aamusta.

Muitakin hauskoja yritän talveksi etsiä.

Vierailija
29/35 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nelikymppinen hyvin säilynyt mies. Melko urheilullinen ja aika yliveto muutenkin. Viimeksi kun kävin ostamassa olutta marketista niin minua luultiin 25v pojan nassukaksi.

Omassa ikäluokassani pipo on vain pehmiksille. Kovikset aina huuteli koulun käytävillä pipopäille.

PEeehmiiis, Peeeehmiiis!

Siihen aikaan pipot olivat noloja ja nössöjä. Tarkoitettu vain pehmiksille.

Olen kuitenkin edennyt niistä ajoista näihin päiviin ja todennut pipon miellyttävän lämpöiseksi elementiksi sairaan kylmässä maassa.

Olen asunut ja työskennellyt vuosia mm Espanjassa, Slovakiassa, Belgiassa ja Hollannissa. Kaikkialla käytetään talviaikaan pipoa. Espanjassa talviaikaan käytetään myös toppatakkeja vaikka olisi 20c lämmintä. Kyse on tyylistä. Talvella pukeudutaan eritavoin.

Vierailija
30/35 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peehmiis, peeehmiis. kirjoitti:

Olen nelikymppinen hyvin säilynyt mies. Melko urheilullinen ja aika yliveto muutenkin. Viimeksi kun kävin ostamassa olutta marketista niin minua luultiin 25v pojan nassukaksi.

Omassa ikäluokassani pipo on vain pehmiksille. Kovikset aina huuteli koulun käytävillä pipopäille.

PEeehmiiis, Peeeehmiiis!

Siihen aikaan pipot olivat noloja ja nössöjä. Tarkoitettu vain pehmiksille.

Olen kuitenkin edennyt niistä ajoista näihin päiviin ja todennut pipon miellyttävän lämpöiseksi elementiksi sairaan kylmässä maassa.

Olen asunut ja työskennellyt vuosia mm Espanjassa, Slovakiassa, Belgiassa ja Hollannissa. Kaikkialla käytetään talviaikaan pipoa. Espanjassa talviaikaan käytetään myös toppatakkeja vaikka olisi 20c lämmintä. Kyse on tyylistä. Talvella pukeudutaan eritavoin.

Rasvatukkainen kovis joka huutaa pipopäälle nahkatakissaan pehmiistä, vaikuttaa aika gaylta.

Peeeehmiiis!

Peehmiis! Nyt hei pehmis oikeesti mamman poika!

Vierailija
31/35 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipohan on muodikas ja cool! Etkö ole tätä vielä tajunnut? Kovin monella ei ole niin hienot hiukset tai kampaus etteikö voisi pipoa käyttää. Ihmettelen niitä, jotka kovilla pakkasilla kulkevat ilman tätä oivaa päähinettä.

Vierailija
32/35 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivokalvontulehduksessa onkin sitten vähän enemmän ankeuttajaa.

Vierailija
33/35 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ap ehdottaa pipon tilalle?

Vierailija
34/35 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huppu on hyvä olla olemassa jos ei ole muuta päähinettä.

Vierailija
35/35 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vuosia vanha 3 euron pipo. Joka ikinen talvi käyn etsimässä uutta pipoa mutta tarjolla on vain 1) "one size does not fit anybody" 2) pa*koja muovipipoja 3) ylihinnoiteltuja

Missä kohtuuhintaiset villapipot isopäisille?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi