Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksi suurimmista ankeuttajista suomalaisten pukeutumisessa on PIPO!

Vierailija
31.10.2017 |

Se korville vedetty sukka ei pue ketään! Eikä vielä ole niin kylmä edes

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. Minua kiinnostaa vain se, että pysyn lämpimänä.

Vierailija
2/35 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei ole pipoa korvilla iskee kolmoishermokipu. Siinä sille sulle ankeuttajaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvulla oli miehillä hienoja karvalakkeja.

Vierailija
4/35 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta!

Vierailija
5/35 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt minä niin mieleni pahoitin!

Vierailija
6/35 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kaikki ostaa nyt karvahatun ja niitä löytyy Venäjältä

Vierailija
7/35 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt minä niin mieleni pahoitin!

Syystä että?

Vierailija
8/35 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkus kävelet pää paljaana jos haluat. Minä en halua kärsiä siitä saatanallisesta korvakivusta mikä seuraa jos menen ulos ilman pipoa tuuleen...

Vierailija
9/35 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipot on kivoja.

Vierailija
11/35 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan jokainen aikuinen itseään kunnioittava ihminen hankki hatun tai huivin silloin tällöin sekä opetteli asettelemaan sen päähänsä pukevasti. Modisti osaa tehdä jokaiselle sopivan persoonallisen hatun. Hattu saa minkä tahansa asun näyttämään laadukkaammalta.

Vierailija
12/35 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen vanhaan jokainen aikuinen itseään kunnioittava ihminen hankki hatun tai huivin silloin tällöin sekä opetteli asettelemaan sen päähänsä pukevasti. Modisti osaa tehdä jokaiselle sopivan persoonallisen hatun. Hattu saa minkä tahansa asun näyttämään laadukkaammalta.

Näin ehkä keskiluokassa. Kyllä työväki piti sitä hattua, jonka sattui omistamaan.

Vierailija
13/35 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa pipon käyttö on tarpeellista, mutta ankeuttaja se on toki niillä surffipojilla jotka käyttävät pipoa kaliforniassa kesät talvet. (Onko niillä edes talvea siellä?)

Vierailija
14/35 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on todella kauniita pipoja ja kaikenlaisia huopapäähineitä, että niitä on ilo katsella :)

Vierailija
15/35 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Mulla on monta pipoa, on ohuempaa ja paksumpaa. Oikein kylmille keleille on huovutettu myssy, se on lämmin, ei taatusti päätä palele, siitä ei mene tuulikaan läpi. On mulla huivejakin, mutta kun tuo pipo on niin kätevä ottaa pois päästä kun menee vaikka kauppaan ja näppärästi sen voi tunkea käsiveskaan. Sekin mulla on mallia Muumimamma. Ihan hirveä varmaan. Iso. Sieltä löytyy sitten mm. iso lompakko ja pienempi pörssi, puhelin, nenäliinoja, kynsisakset, laastareita, pari sidettä, tea tree-öljypullo, kyniä, pieni muistilehtiö, hiusharja, puuteri, huulirasva, jokunen huulipuna, käsivoide, pari kosteuspyyhettä, pastilleita, purkkaa, avaimet, aurinkolasit...ja usein myös kirja ja kudin.

Pipo ja iso käsiveska, niistä en luovu!

Vierailija
16/35 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tasan ollut, kuin ehkä enää vanhemmilla miehillä. Nikitat oli enempi 60-luvun juttu ja 70-luvullakin niitä vielä käytettiin, tosin lapsilla ja nuorilla oli pipo jo 70-luvullakin ykköspäähine talvella. Tosin "kovat jätkät" lasetti menemään mopolla kesät talvet ilman pipoa. Muistan kun liikuntatuntien jälkeen lähdettiin suihkunraikkaina talvipakkasessa mopolla himaan, niin kotio tullessa liuhuletti oli mukavasti jääpuikoilla :)

M56

Vierailija
17/35 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy niitä raukkoja, jotka eivät tajua laittaa pipoa päähänsä pakkasella.

Vierailija
18/35 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipo sopii paremmin lenkkivaatteitten kanssa kuin hattu.

Vierailija
19/35 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^^ Niin, vanhemmilla miehillä oli hienoja karvalakkeja. Varmaan ihan aitoa turkista.

Vierailija
20/35 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Mulla on monta pipoa, on ohuempaa ja paksumpaa. Oikein kylmille keleille on huovutettu myssy, se on lämmin, ei taatusti päätä palele, siitä ei mene tuulikaan läpi. On mulla huivejakin, mutta kun tuo pipo on niin kätevä ottaa pois päästä kun menee vaikka kauppaan ja näppärästi sen voi tunkea käsiveskaan. Sekin mulla on mallia Muumimamma. Ihan hirveä varmaan. Iso. Sieltä löytyy sitten mm. iso lompakko ja pienempi pörssi, puhelin, nenäliinoja, kynsisakset, laastareita, pari sidettä, tea tree-öljypullo, kyniä, pieni muistilehtiö, hiusharja, puuteri, huulirasva, jokunen huulipuna, käsivoide, pari kosteuspyyhettä, pastilleita, purkkaa, avaimet, aurinkolasit...ja usein myös kirja ja kudin.

Pipo ja iso käsiveska, niistä en luovu!

Minä myös, kesä- ja talvikäyttöön, lippiksen alle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan