Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa kissan, minä en missään nimessä

Vierailija
31.10.2017 |

Ja ennen kuin kukaan kysyy miksen halua, tässä syyt:

Kissa on petoeläin. Eli kissalla on geeneissä se, että hänelle vain oma etu ratkaisee. Kissa ei välitä omistajastaan yhtään ja haluaa vain hyötyä hänestä ruuan toivossa. Muistan jopa lukeneeni yhden tutkimuksen, jonka mukaan kissa todennäköisesti tappaisi omistajansa, jos olisi häntä vahvemmassa asemassa.

Miksi kukaan haluaisi kissan?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa hieno mies! Anna miehen ottaa kissa ja muuta itse pois. Kaikille tyydyttävä sopuratkaisu.

Ei se tyydytä millään tavalla minun seksuaalisia tarpeitani.

Ohis

Vierailija
22/36 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissojakin on erirotuisia ja ne eroavat toisistaan hyvin paljon.

Esim rag doll -kissa on käytökseltään lähempänä koiraa, kuin "standardikissaa"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ottako kissaa tai ainakaan vain yhtä kissaa. Kahdenkin kissan elämä on 20-vuotinen tylsyyshelvetti saati yhden.

Vierailija
24/36 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää ottako kissaa tai ainakaan vain yhtä kissaa. Kahdenkin kissan elämä on 20-vuotinen tylsyyshelvetti saati yhden.

Kissa ei kaipaa lajitoveria, se on yksineläjä.

Vierailija
25/36 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villiä ideointia. Entä jos otatte kaksi asuntoa lähekkäin ja mies saa vaikka kaksi kissaa. Sinä vaikka kaksi koiraa tai matkustelua. Ehkä silti haluat olla ilman lemmikkejä ja mieskään ei ota. Omaan asuntoon ei voi nainen ottaa kissoja, koska kissat ovat erittäin aktiivisia eläimiä, nuolevat ja repivät asioita, vaikka koulutus voi auttaa kiltiksi - naksutin ja makupalat. Kissankarvaa ja allergioita.

Vierailija
26/36 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on aivan oikeassa, hänen ei pidä hankkia kissaa.

Kissan ottaja sitoutuu pitämään huolta lemmikistä abaut seuraavat 20 vuotta. Kissaihimiset ovat tuohon valmiita, mutta jos asenne on tuo kuin ap:llä, niin ei kannata edes harkita.

Vierailija
27/36 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
28/36 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, luonnossa jossa sillä on jotain tekemistä ja näkemistä. Tässä tapauksessa kissa laitetaan 20 vuodeksi ihmisasunnon kokoiseen häkkiin eikä sillä ole mitään mielekästä tekemistä.

Vierailija
29/36 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat todellakin rakastaa omistajiaan. Meillä oli lapsena kissa, joka vahti meitä lapsia ja alkoi heti huutamaan, jos tehtiin hänestä jotakin vaarallista. Kerran mentiin soutelemaan mökillä ja kissa huusi kuin syötävä laiturilla. Äiti tuli katsomaan, että mitä ihmettä. Selitti sitten kissalle, että kaikki on ok. Kissa jäi laiturille odottamaan ja vahti silmä kovana meitä (ei menty näköetäisyyden ulkopuolelle). Olen nyt raskaana ja kissa ei päästä minua silmistään. Tulee syliin koko aika ja kulkee perässä. Normaalisti ei ole noin läheisriippuvainen. Kissaa ei pidä ottaa, jos ei oikeasti halua, mutta on ihan täysin puppua, että kissat ei muka välitä omistajistaan.

Vierailija
30/36 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla lajeilla on geeneissään se, että oma etu ratkaisee.

Vierailija
31/36 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa kaikkitietävältä.

Vierailija
32/36 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa on mitä uskollisin kun sitä hoidetaan hyvin. Ainoita haittapuolia karvojen irtoaminen, huonekalujen raapiminen ja hajut hiekkalaatikon puhdistamisessa.

Onhan niitä muitakin lemmikkejä, jollei kissa tunnu sopivalta.

Vierailija
33/36 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Ak, ei sitä kattia nyt täydy välttämättä nimetä miksikään. 😉

Vierailija
34/36 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, luonnossa jossa sillä on jotain tekemistä ja näkemistä. Tässä tapauksessa kissa laitetaan 20 vuodeksi ihmisasunnon kokoiseen häkkiin eikä sillä ole mitään mielekästä tekemistä.

Kissaa kuuluu ulkoiluttaa, hyvä luoja sentään. Ja leikittää.

Vierailija
35/36 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävä halusi kissan ja pitkin hampain suostuin. Tein virheen ottamalla kissan. Olisi pitänyt ottaa heti kättelyssä kaksi, virhe on tosin nyt korjattu.

Vierailija
36/36 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä arvasin, että kissaihmiset heti kommentoimassa ja hyökkäämässä kimppuuni. Minulle on aivan sama, vaikka te pitäisitte kissoista. Kissoilla on vain sellainen petoluonne, josta minä en tykkää. Olen ennen ollut kissojen kanssa tekemisissä ja minun mielestäni niillä on varsin narsistinen asenne kaikkeen.

Kissa on miellyttäjä. Totta kai se miellyttää, kun hänen elämänsä on täysin riippuvainen omistajastaan. Kissa ei todellisuudessa välitä.

ap

No ota sitten uusi mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi