Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko arvokonservatiivi vai arvoliberaali? Uskotko Jumalaan?

Vierailija
31.10.2017 |

Niin?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liberaali ja en.

Vierailija
2/34 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konservatiivi ja kyllä uskon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liberaali, en usko.

Vierailija
4/34 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liberaali ja en usko.

Vierailija
5/34 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon Jumalaan ja olen niin oikealla oleva oikeistolainen kuin se on vakuumukselleni mahdollista.

Vierailija
6/34 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän liberaali, pieni hippunen konservatiiviäkin läytyy.. mutta liberaali  kai kuitenkin.

En usko uskontoihin, mutta uskon kyllä "tuon puoleiseen".

Vierailija
7/34 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe kummankaan toiminnassa mitään tolkkua, liberaalien tahikka konservatiivien. Lienen lähinnä maltillinen radikaali, koska muutostahan tässä yhteiskunnassa nyt kaivataan. Uskon Jumalaan, tosin en pidä Häntä mielikuvana pilven päällä istuvasta taatosta, kuten ateistit.

Vierailija
8/34 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

konservatiivi, en usko jumalaan enkä ole ikinä kuulunut kirkkoon.

Vierailija
9/34 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konservatiivi ja uskon

Vierailija
10/34 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liberaali ja en usko.

Uskottiin jo kerrasta.

Vierailija
11/34 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups, tuonpuoleinen onkin kaiketi varmaan yhdyssana.. korjaan ite ettei kukaan vedä herneitä. Tai siis en voi korjata, mutta huomautan tässä että tiedän virheeni. 

Vierailija
12/34 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon Jumalaan ja olen "arvokonservatiivi". Tosin sanon mieluummin olevani arvomaailmaltani raamatullinen, koska arvokonservatiivisuudella viitataan aika usein johonkin historialliseen ajanjaksoon (esim. 1950-luvun elämäntyyliin, joka sellaisenaan ei vastaa arvomaailmaani!).

Pyrin Raamatun äärellä mahdollisimman syvällisesti – juurille menevästi – miettimään, mikä on Jumalan tahto, ja perustamaan arvoni sille.

Vierailija
13/34 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

liberaali 90% ja ja, olen henkinen mutta en uskovainen. Eli kiinnostaa kyllä yliluonnollinen paljonkin, uskonnot taas ovat silkkaa paskaa, miesten kehittämiä kultteja joilla antavat itselleen luvan alistaa naiset ja luonto. Eli mihinkään lähi-idän jumaliin en tietenkään usko. 

Vierailija
14/34 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liberaali ja en usko kotiin, uskontoon tai isänmaahan.

Vierailija
15/34 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvoliberaali, ateisti, vihreä ja suvaitsevainen. Enkä edes yhtään häpeä myöntää.

Vierailija
16/34 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liberaali ja en usko.

Uskottiin jo kerrasta.

kyllä täällä varmaan on paljonkin liberaaleja jotka ei usko, onko se joku ongelma teikäläiselle? 

Vierailija
17/34 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon Jumalaan ja olen niin oikealla oleva oikeistolainen kuin se on vakuumukselleni mahdollista.

Hah - minä olen äärivasemmalta - melkeinpä kommunisti, enkä usko jumalaan.

Vierailija
18/34 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvoliberaali, ateisti, vihreä ja suvaitsevainen. Enkä edes yhtään häpeä myöntää.

Ei kai sitä hävetä tarttekaan. Sä oot vähän kuin Suomi. 

Vierailija
19/34 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konservatiivi totta kai. Liberaalit ovat useimmiten valtamedian manipuloimia, joille syötetään poliittista propagandaa liioittelun ja suorien valheiden kautta. Amerikassa kansa on alkanut jo heräämään valtamedioiden (CNN, ABC, MSNBC) suhteen. Vastustan poliittista korrektiutta, sillä se ei aja tasa-arvoa vaan nykyään poliittinen korrektius tarkoittaa pakonomaista halua asettaa vähemmistö enemmistön yläpuolelle.

Enemmistöön kuuluvana tietenkin vastustan tätä, sillä koen minun asettamiseni muiden alapuolelle syrjintänä jos se tapahtuu ainoastaan sen vuoksi, että kuulun enemmistöön. Enkä koe, että lakeja pitää sorkkia ettei joku yksittäinen sosiaalisen oikeudenmukaisuuden soturi vaan loukkaantuisi jossain. Saa minun puolestani loukkaantua, tämä on vapaa maa.

Vierailija
20/34 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksytkö vasemmanpuoleisen liikenteen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan