Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko arvokonservatiivi vai arvoliberaali? Uskotko Jumalaan?

Vierailija
31.10.2017 |

Niin?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiesittekö että on myös liberaaleja oikeistolaisia ja vasmmistolaisia konservatiivejä, joku veti nyt suoralta kädeltä omia johtopäätöksiään että liberaali on vasemmistoa ja konservatiivi oikeistoa.. näin usein ajatellaan, mutta oikea ja vasenkin on vähän eri asia kuitenkin. Vaikka toki vasemmisto ajaa enemmän ihmisoikeuksia, niidenkin joita konservatiivit potkii.. eli sillälailla kyllä..

Vierailija
22/34 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon Jumalaan ja olen niin oikealla oleva oikeistolainen kuin se on vakuumukselleni mahdollista.

Hah - minä olen äärivasemmalta - melkeinpä kommunisti, enkä usko jumalaan.

Hyssss hyss nyt.. joku rautakankiperseessäoikeistokonservatiivi tukehtuu kohta herneisiin nokassaan ja saat vielä syytteen kuolemantuottamuksesta. ;D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen talouslibertaari, arvokonservatiivi mitä perhearvoihin tulee, mutta siinä mielessä ääriliberaali, etten näe oikeana säädellä ihmisten elämää ulkopuolelta vaan kukin tehkööt mitä ikinä haluaa - KUNHAN ei satuta muita.

Eli ”tee mitä ikinä haluat, mutta muita satuttamatta”-ohjenuoran ts. arvojeni mukaan esim. perheellisen pariskunnan ero on lähtökohtaisesti väärin, kun taas esim. huumeiden käyttäminen OK jne.

En usko mihinkään monoteistisiin uskontoihin enkä muihinkaan jumaliin, mutta en luokittelisi itseäni ateististikaan sillä en myöskään kiellä jumalan tai jumalien olemassaoloa.

Ne eivät vain ole minulle totta, osa minun elämääni.

Henkinen ja hengellinen ihminen olen kyllä, näen näkyjä ja enneunia, saan ohjeita toisesta ulottuvuudesta, kykenen liikuttamaan huonekaluja koskematta niihin ym.

Eli hullu.:)

Vierailija
24/34 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konservatiivi ja uskon.

Vierailija
25/34 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liberaali ateisti. Konservatiiviset ihmiset saa pysyä kaukana, ei pahalla mutta ei hyvälläkään.

Vierailija
26/34 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikka on erotellut täydellisesti konservatiivit ja liberaalit. Sieltä voi oikeasti nähdä tosi hyvin, mitä moderni liberalismi on. Liberaalit haukkuvat kaikki vastustajansa rasisteiksi ja fasisteiksi. Sitten kun menet kysymään heiltä mitä rasistista tai fasistista tässä on; jos et saa läpsäsyä kasvolle tai päällesi syljetä, sinulle sanotaan FU, kutsutaan Putinin trolliksi, jne.

Ongelma on se, ettei liberaaleilla ole rakentavia argumentteja väittelyissä. Näistä on tuhansia esimerkkejä mm. YouTubessa. Miten voisin kannattaa sellaista poliittista näkökantaa, jonka edustajat eivät kykene selittämään minulle kantoja loogisista näkökulmista? Maahanmuuttopolitiikkakin okkuilee pahemman kerran, sillä en ymmärrä logiikkaa esimerkiksi avoimien rajojen suhteen. Miksi Amerikan pitäisi olla sujut halpatyövoimaa tarjoavien laittomien maahanmuuttajien suhteen, kun omien kansalaistenkin kesken on työttömyysongelma?

Valaiskaa vähän. Kiitti.

Vierailija
27/34 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvoliberaali. Ateisti.

Vierailija
28/34 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvoliberaali, ateisti, vihreä ja suvaitsevainen. Enkä edes yhtään häpeä myöntää.

Paitsi että viestisi kaikuu epäsuvaitsevaisutta.

Vierailija
29/34 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvoliberaali, ateisti, vihreä ja suvaitsevainen. Enkä edes yhtään häpeä myöntää.

Ai koska ei luultavasti suvaitse suvaitsemattomuutta?

Vierailija
30/34 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen konservatiivi. Uskon Jumalaan.

Vierailija
31/34 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai koska ei luultavasti suvaitse suvaitsemattomuutta?

Varmaan sekin, mutta tietynlainen ylpeys ja omien arvojen parempina pitäminen on se mikä paistaa läpi.

Vierailija
32/34 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvoliberaali ja uskon.

Vierailija
33/34 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liberaali, en usko jumaluuksiin mutta jälleensyntymään kyllä

Vierailija
34/34 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon Jumalaan ja arvoni ovat lähimmäisenrakkaus, ihmisarvon kunnioittaminen, maailman monimuotoisuuden ymmärtäminen. Nuo kaikki ovat perinteisiä kristillisä arvoja, mutta se, onko ne konservatiivisia vai liberaaleja, niin? Ja ihmiset määrittää ihan itse tälläiset arvot, mitä tekemistä Jumalalla tässä on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi