Oletko arvokonservatiivi vai arvoliberaali? Uskotko Jumalaan?
Kommentit (34)
Uskon Jumalaan ja olen niin oikealla oleva oikeistolainen kuin se on vakuumukselleni mahdollista.
Enemmän liberaali, pieni hippunen konservatiiviäkin läytyy.. mutta liberaali kai kuitenkin.
En usko uskontoihin, mutta uskon kyllä "tuon puoleiseen".
En näe kummankaan toiminnassa mitään tolkkua, liberaalien tahikka konservatiivien. Lienen lähinnä maltillinen radikaali, koska muutostahan tässä yhteiskunnassa nyt kaivataan. Uskon Jumalaan, tosin en pidä Häntä mielikuvana pilven päällä istuvasta taatosta, kuten ateistit.
konservatiivi, en usko jumalaan enkä ole ikinä kuulunut kirkkoon.
Vierailija kirjoitti:
Liberaali ja en usko.
Uskottiin jo kerrasta.
Hups, tuonpuoleinen onkin kaiketi varmaan yhdyssana.. korjaan ite ettei kukaan vedä herneitä. Tai siis en voi korjata, mutta huomautan tässä että tiedän virheeni.
Uskon Jumalaan ja olen "arvokonservatiivi". Tosin sanon mieluummin olevani arvomaailmaltani raamatullinen, koska arvokonservatiivisuudella viitataan aika usein johonkin historialliseen ajanjaksoon (esim. 1950-luvun elämäntyyliin, joka sellaisenaan ei vastaa arvomaailmaani!).
Pyrin Raamatun äärellä mahdollisimman syvällisesti – juurille menevästi – miettimään, mikä on Jumalan tahto, ja perustamaan arvoni sille.
liberaali 90% ja ja, olen henkinen mutta en uskovainen. Eli kiinnostaa kyllä yliluonnollinen paljonkin, uskonnot taas ovat silkkaa paskaa, miesten kehittämiä kultteja joilla antavat itselleen luvan alistaa naiset ja luonto. Eli mihinkään lähi-idän jumaliin en tietenkään usko.
Liberaali ja en usko kotiin, uskontoon tai isänmaahan.
Arvoliberaali, ateisti, vihreä ja suvaitsevainen. Enkä edes yhtään häpeä myöntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liberaali ja en usko.
Uskottiin jo kerrasta.
kyllä täällä varmaan on paljonkin liberaaleja jotka ei usko, onko se joku ongelma teikäläiselle?
Vierailija kirjoitti:
Uskon Jumalaan ja olen niin oikealla oleva oikeistolainen kuin se on vakuumukselleni mahdollista.
Hah - minä olen äärivasemmalta - melkeinpä kommunisti, enkä usko jumalaan.
Vierailija kirjoitti:
Arvoliberaali, ateisti, vihreä ja suvaitsevainen. Enkä edes yhtään häpeä myöntää.
Ei kai sitä hävetä tarttekaan. Sä oot vähän kuin Suomi.
Konservatiivi totta kai. Liberaalit ovat useimmiten valtamedian manipuloimia, joille syötetään poliittista propagandaa liioittelun ja suorien valheiden kautta. Amerikassa kansa on alkanut jo heräämään valtamedioiden (CNN, ABC, MSNBC) suhteen. Vastustan poliittista korrektiutta, sillä se ei aja tasa-arvoa vaan nykyään poliittinen korrektius tarkoittaa pakonomaista halua asettaa vähemmistö enemmistön yläpuolelle.
Enemmistöön kuuluvana tietenkin vastustan tätä, sillä koen minun asettamiseni muiden alapuolelle syrjintänä jos se tapahtuu ainoastaan sen vuoksi, että kuulun enemmistöön. Enkä koe, että lakeja pitää sorkkia ettei joku yksittäinen sosiaalisen oikeudenmukaisuuden soturi vaan loukkaantuisi jossain. Saa minun puolestani loukkaantua, tämä on vapaa maa.
Hyväksytkö vasemmanpuoleisen liikenteen?
Liberaali ja en.