Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nippanappa 16v siskoni raskaana

Vierailija
08.04.2006 |

täytti alkuvuodesta 16v ja aloitti samalla seksielämän kundikaverinsa kanssa, olleet kuitenkin jo noin 1,5v yhdessä. Haki e-pillerit ja olin mukana lääkärissä, käyttäneet useimmiten kumiakin, toistensa ekat.

Nyt sitten eilen soitti ja tuli käymään ja kertoi että olis kuukautiset kolmisen viikkoa myöhässä ja tehtiin yhdessä testi. Plussaahan se näytti. Sisko on todella shokissa, hänellä oli niin selvät suunnitelmat tuleveisuutensa suhteen eli kiitettävänä oppilaana oli aloittamassa lukiota jonka jälkeen haluaa oikikseen, halunnut laki(mieheksi)naiseksi jostain 6-7.lkalta lähtien.

En oikein tiedä mitä tehdä ja miten auttaa, juteltiin viimeyö ja ilta asioista ja kundikaverinsa haluaisi toisaalta vauvan pitää vaikka hänelläkin vasta lukion eka menossa. Minä sanoin että tuen ja autan kaikin tavoin päättivät he sitten mitä vain, muistutin hänen opiskeluhaaveistaan mutta totesin myös sen ettei ne haaveet lapseen kaadu, viivästyvät vain hieman.

Itse olen 2 ja 5v lasteni kotiäiti ja voisin siinäkin mielessä auttaa siskoa paljonkin vauvan hoidossa ja muussa.

Sovittiin että hän tekee päätöksensa tässä parin viikon sisällä ja jos hän päätyy aborttiin niin menen mukaan sinne kuten kundikaverinsakin.

Itse en aborttiin pystyis mutta en kyllä niin käydessä tuomitsi siskoakaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyrin olemaan sellainen sisko mitä olisin itsekin kaivannut nuorena mutta onneksi sain hänet sitten myöhemmin kuitenkin:)

ap

Vierailija
2/5 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuoli jokin aika sitten.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/5 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli suurinpiirtein samanikäisenä, nyt poika on kohta 5v ja meillä on ainakin mennyt ihan hyvin. Ilman äitiä olisi kyllä ollut vaikeata. Siskollasi on asiat hyvin kun on noin ihana sisko

oltiin seurusteltukkin suurinpiirtein samanverran mitä siskosi

Jos haluat kysyä jotain niin voin kyllä yrittää vastata

Vierailija
5/5 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa minullakin tuollainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi