Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen akateemisesti koulutettu mies enkä voisi kuvitella itselleni

Vierailija
31.10.2017 |

amistaustaista naista. Onko muita kaltaisiani?

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen amiksen käynyt nainen enkä voisi kuvitella itselleni akateemisesti koulutettua miestä.

Vierailija
2/59 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Minulla on sekä ammatillinen että akateeminen koulutus, enkä voisi kuvitella itselleni miestä, jolle jompikumpi on ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen amiksen käynyt nainen ja myöhemmin hankkinut akateemisen tutkinnon. En suostuisi tapailemaan ap:n kaltaista miestä.

Vierailija
4/59 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko ap:n kaltaisia muita, mutta ainakin aika monta naista harmittaa, jos miehellä on kriteerejä puolison suhteen. 

Vierailija
5/59 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla se akateeminen akka vikisee kuin duunarivosu, kun sopivasti kutittelee:

T: arska && inssi && DI

Vierailija
6/59 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitäisi ottaa mikä tahansa possu tai muuten se on pska mies. Yksikin vaatimus mieheltä on liikaa.

Vierailija
7/59 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen akateemisesti koulutettu nainen, minulla on akateemisesti koulutettu mies enkä voisi ikinä kuvitella seurustelevani amis/amk-taustaisen ihmisen kanssa. Näin se vaan menee, toisilla on mahdollisuus valita.

Vierailija
8/59 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei fiksu mies ota tyhmää naista. Ainakaan toivottavasti.

Vierailija
9/59 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta se ei liity koulutukseen.

Vierailija
10/59 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä he vain aika usein ottavat. Pari kertaa olen saanut pakit fiksulta mieheltä, joka sitten jonkin ajan kuluttua seurustelee jonkun kikattelevan bimbon kanssa. 

Vierailija
11/59 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen akateeminen nainen ja seurustellut vain amis- ja opistotaustaisten kanssa. Ei koulutus suoraan älykkyydestä kerro, useimmiten toki, ja koulutukseen kuuluu muitakin arvoja.

Vierailija
12/59 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Vierailija
13/59 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen akateeminen nainen enkä ole koskaan seurustellut muuta kuin tohtoreiden kanssa ja tuskin koskaan tulen seurustelemaankaan.

Vierailija
14/59 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen älykäs nainen enkä ikinä voisi seurustella muiden kuin älykkäiden miesten kanssa. Olen huomannut, ettei koulutus useinkaan korreloi älykkyyden kanssa. Montaa älykästä amista en ole kuitenkaan elämäni aikana tavannut, mutta ei niitä oikeasti älykkäitä akateemisissakaan paljoa ole. Ikävä kyllä!

Vierailija
15/59 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provoltahan tämä pahasti haiskahtaa, mutta kyselläänpä nyt ap:lta muutama kysymys asiaan liittyen.

Osaatko perustella kantasi muilla kuin stereotypisillä olettamuksilla?

Onko elinpiirisi sellainen, että kohtaat luontevasti eri taustoista tulevia ihmisiä?

Osaatko keskustella monipuolisesti eri aiheista (muistakin kuin akateemiseen maailmaani liittyvistä)? Elämä kun on paljon muutakin kuin tiedettä...

Vierailija
16/59 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen älykäs nainen enkä ikinä voisi seurustella muiden kuin älykkäiden miesten kanssa. Olen huomannut, ettei koulutus useinkaan korreloi älykkyyden kanssa. Montaa älykästä amista en ole kuitenkaan elämäni aikana tavannut, mutta ei niitä oikeasti älykkäitä akateemisissakaan paljoa ole. Ikävä kyllä!

Ohoh! Kylläpä oletkin älykäs!

Vierailija
17/59 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvelisin, että verrattain nuorena osaa sanoa, millaisten ihmisten kanssa yleensä tulee juttuun. Ihmiset, joiden kanssa olen yleensä viihtynyt, ovat tavanneet olla yliopiston käyneitä. Monet amk:n käyneetkin ajattelevat jo eri tavoin, jotenkin yksiulotteisemmin. Mutta aina joskus löytyy amiksen käyneitäkin, jotka jaksavat pohtia asioita syvällisesti ja huomioida erilaisia näkökulmia. Eron huomaa ihan arkisessa huumorissakin. Amiksia naurattaa, kun jotakuta sattuu naamaan tai sukuelimiin. Korkeakoulutettujen huumorin ymmärtäminen saattaa edellyttää eri kielten osaamsita tai jonkin teorian tuntemista.

Vierailija
18/59 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateemisuus on hauskan tärkeilevä sana. Yliopisto ei takaa sivistyneisyyttä. Se takaa ainoastaan lukeneisuuden, pahimmillaan kyvyn poimia oppineita sitaatteja omiin köyhiin lauseisiin.

Vierailija
19/59 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen pitäisi ottaa mikä tahansa possu tai muuten se on pska mies. Yksikin vaatimus mieheltä on liikaa.

Jep. Kun nainen esittää samanlaisia vaatimuksia, ne käännetään kuulostamaan muka kauheen "järkeviltä", vaikka kyseessä on sama pinnallisuus oikeasti.

Itse suhtaudun typeriin vaatimuksiin samalla tavalla kummankin sukupuolelen osalta.

Vierailija
20/59 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä he vain aika usein ottavat. Pari kertaa olen saanut pakit fiksulta mieheltä, joka sitten jonkin ajan kuluttua seurustelee jonkun kikattelevan bimbon kanssa. 

Nää on hauskoja - hyvä, että itseluottamus sulla on kohdillaan. Mutta fiksuudesta se ei mitään todista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi