Pystyttekö hallitsemaan unianne? Hoksaatteko "hei, tämähän on unta"
Se on niin jännä tunne kun tajuaa että "tämähän on uni, voin tehdä mitä vaan" ja monesti olen päättänyt esim. lentää kirjastoon ettei tarvitse käyttää bussimatkoja :D Loogista, eikö?
Kommentit (24)
Mä näen välillä. Painajaisisunissa se helpottaa kun voi lentää karkuun takaa-ajavaa leijonaa / karhua.
Jostain syystä en vaan osaa lähteä lentoon maan tasalta, en saa korkeutta tarpeeksi, vaan mun pitää kiivetä johonkin korkeaan paikkaan josta lähden liikkeelle. Mut unessa siis tiedän, että tää on painajaista ja mun pitää päästä johonkin korkealle, että pääsen karkuun.
Vierailija kirjoitti:
Muutaman kerran nähnyt lucid-unia ja ikinä en tajua tehdä mitään huikeaa. Yleensä päädyn vaan syömään herkkuja.
No mut toihan ois ihan parasta, mitä sitä lentämään kun voi syödä ja herkutella lihoomatta :)
Vierailija kirjoitti:
Muutaman kerran nähnyt lucid-unia ja ikinä en tajua tehdä mitään huikeaa. Yleensä päädyn vaan syömään herkkuja.
Nyt olen kateellinen. Minulle käy aina niin että näen jossain saavuttamattomissa suklaa-karkki- tai leivosvuoren mutten pääse siihen käsiksi. Joskus eteen ilmestyy joku lasiseinä, joskus se herkkukippo leijailee niin korkealle etten saa sitä tms. ja juuri kun pääsen herkkuihin käsiksi, herään :(