Minkä ikäiselle pojalle olette ostaneet partakoneen?
Ja tarvitaanko konetta siinä vaiheessa, kun ylähuulessa kasvaa ohutta haituvaa?
Yh-äiti hukassa
Kommentit (8)
Voihan sitä avata suunsa ja kysyä pojalta, että kokeeko hän tarvetta sheiverille tai partakoneelle mikäli haituvia näkyy.
Osta höylä ja vaikka opeta miten sheivata, se on paras vaihtoehto.
Te aiemmat vastaajat: käyttikö poikanne aluksi pelkkää höylää vai alkoiko suoraan käyttämään konetta?
Ap
Nostan vielä, jos joku teinin äiti vastaisi.
Vierailija kirjoitti:
Te aiemmat vastaajat: käyttikö poikanne aluksi pelkkää höylää vai alkoiko suoraan käyttämään konetta?
Ap
Alkoi heti käyttää konetta. Ei halunnut höylää, nykyään aikuisena kyllä käyttää sitäkin.
1
Lisään vielä, että alkuun taisi käyttää konetta muutaman kerran viikossa, kun parran kasvu oli hitaampaa.
1
Minä sain 13 vuotiaana. Siitä lähtien olen höylännyt samalla koneella ja haituvat ovat pysyneet joka päivä saman pituisina eli näkyy mustina pisteinä leuassa, poskissa, kaulalla ja huulten alla. Nam olen karvainen mies mutta äiti auttoi ja kone toimii vieläkin. Eli ei tarvitse ostella uusia teriä. Puuttukaa ajoissa karvoihin.
Minä ostin 15-vuotiaalle, siinä vaiheessa kun alkoi parta kasvaa. Ne ohuet haituvat jäi enimmäkseen huomaamatta, kun poika parturoi niitä saksilla.
Yksihuoltajana oli vaikeaa, kun ei lähipiirissä ollut ketään sellaista miestä, jolta olisi voinut kysellä kun pojan murrosiässä tuli vastaan milloin mitäkin asioita.