Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 22v nainen enkä ole ikinä ostanut kenellekään joululahjoja tai yhtään mitään muitakaan lahjoja!

Vierailija
30.10.2017 |

Sanon aina ettei mullekaan tarvi/pidä ostaa mitään, ei jouluna, ei synttäreinä eikä koskaan. Silti niitä kyllä aina tulee, ja toki olen otettu.

Huolehdin läheisistäni ympäri vuoden, autan aina vaikean tilanteen edessä siis ihan aina. Sellaisiakin ihmisiä jotka eivät apuani aivan välttämättä ansaitsisi. En ostele mitään lahjoja koskaan kenellekään. Lahjat eivät kerro mitään vaan teot aivan yleisesti pitkin elämää!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulutko Jehoviin?

Vierailija
2/4 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulutko Jehoviin?

En kuulu. Mun mielestä vaan materialismi ei kerro mitään vaan oikeat teot läpi elämän.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisiakin ihmisiä siis on ?

No, se olkoon sinun asiasi, itsepähän tiedät.

Hyvää jatkoa vaan tykönäsi siellä ja sillä  valitsemallasi tiellä.

Muuta en nyt osaa sinulle  tässä sanoa, enkä toivottaa.

Vierailija
4/4 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, taidat olla mun sukulaislapsi. Niille on pitänyt kantaa lahjoja usean kerran vuodessa yli 20 vuoden ajan. Pienistä rahoistani olen ostanut, ravannut kaupoissa kotimaassa ja ulkomailla, että lapsille on saatu lahjoja.

Koskaan ei ole mistään lahjasta osattu edes kiittää saati että olisin lasten ainoana isänpuolen sukulaisena saanut itse edes onnittelut isoina merkkipäivinä (lahjoista nyt puhumattakaan). Kerran yli 20 vuodessa pyysin apua sukulaispojan opiskelemassa asiassa, eipä apua viitsinyt antaa.

Nykyisin kasvatetaan itsekeskeisiä pikkukeisareita, joilla ei ole tapoja. Sitten itketään kun opiskelu- tai työpaikalla ei tykätä, parisuhde ei luista, jne.

Niinpä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi