Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Hei mistä mä kirjoittaisin kirjan?
30.10.2017 |
Auttakaa mua. Mä olen tyhjätaskuinen yrittäjä, tuleva yhteiskunnan loinen, jos en kohta keksi jotain millä tienata. Ajattelin, että voisin kirjoittaa kirjan. Olen koko elämäni ajan viritellyt päässäni tarinoita, kehitellyt henkilöhahmoja jne., mutta kun pitäisi oikeasti kirjoittaa kirjaa, niin en keksi kunnon aihetta. Keksin kyllä juonen, kunhan joku sanoisi hyvän aiheen. Joo, ei kovin hyvä alku kirjailijan uralle, mutta ajatelkaa, voitte auttamalla estää mun mahdollisen loisimisen..
Kommentit (61)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ai, no suurinta osaa ei kuitenkaan haittaa, koska Lehtolainen myy ihan kohtuullisesti. Ei ole munkaan suosikki, mutta seuraan näitä, joiden kirjat ovat suosittuja. Täytyyhän niissä jotain olla, että myyvät.
Juuri sain muuten luettua Anne Rielin kirjan Pihka, voi että oli hyvä kirja. Hyvä tarina, aivan loistavat kuvaukset ihmisistä ja ympäristöstä. Sopivasti hienoista kauhuakin, vaikka ei mitään väkivallalla mässäilyä ollut, sekoitus painajaismaista tunnelmaa ja tietynlaista keveyttä. Nyt luen Linnea Alhon Todistajaa. Vaikuttaa mielenkiintoiselta ja erilaiselta, saa nähdä miten kehittyy.