Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein teidän ulkonäköänne on kehuttu?

Vierailija
30.10.2017 |

Enkä nyt tarkoita mitään känniläisen huuteluita baarin jälkeen taksitolpalla tai välttämättä ylipäätään edes flirttailumielessä annettua kehua. Esim. te kenties keskimääräistä viehättävämmät ihmiset niin saatteko usein kuulla kommentteja ulkonäöstänne?

Mietin vain, että kuinka yleistä ulkonäön kehuminen ylipäätään on vai saavatko sitä useasti osakseen vain nämä massasta poikkeavat?

Itse olen ihan "tavis" ja joitain kommentteja olen saanut ja edelleen ilostuttaa, kun muistelen näitä. Miten teillä?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteita on kehuttu (vanhemmat naiset) mutta ulkonäköä ei kehu kukaan. Toisaalta ei huudella rumaksikaan.

Vierailija
2/45 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatteita on kehuttu (vanhemmat naiset) mutta ulkonäköä ei kehu kukaan. Toisaalta ei huudella rumaksikaan.

Siis ei ole kukaan ikinä kehunut vai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/45 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko jo on kehuttu pillua tiukaksi sängyssä?

Vierailija
5/45 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset miehet eivät ole kehuneet, ellei tosiaan lasketa kahta hyvin juopunutta miestä. Minulle on sanottu suoraan, että olen keskinkertaisen näköinen. Itse asiassa eivät mua kyllä suomalaiset naisetkaan ole kehuneet. Ehkä se kehuminen ei vain kuulu kummankaan sukupuolen tapoihin Suomessa. Ellei sitten ole jotenkin todella erityisen kaunis... Ulkomailla on kehuttu kauniiksi ja ulkomaalaiset miehet Suomessa ovat myös kehuneet.

Vierailija
6/45 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikoittain vaikka oken ihan tavis. Hiukset on aina laitetut ja niistä saan kehuja sekä pukeutumisesta.

Vierailija
7/45 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laske, varmaan monta sataa kertaa :D Lukioaikoina yks opettaja sanoi joka kerta tyyliin kun näki mut, että voi kun olet kaunis, kaverit kehuu, sillon jos kivat meikit ja vaatteet, joskus sanottu junassa, että "mun on pakko sanoa, mutta sä oot tosi kaunis", heh baarissa kehuttu tottakai, työkaverit kehunut, joskus asiakkaat kehunut, naapurinsetä kehunut(ei niin imartelevaa), mitä näitä nyt on. 

Vierailija
8/45 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena sain paljonkin kohteliaisuuksia osakseni ulkonäkööni liittyen, näin vanhemmiten on ollut sitten hiljaisempaa.

Vierailija
9/45 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikoittain vaikka oken ihan tavis. Hiukset on aina laitetut ja niistä saan kehuja sekä pukeutumisesta.

Ei ollut kyse vaatteiden tai hiusten kehumisesta vaan siitä, kehutaanko sua kauniiksi. Kyllähän kaikki saa kehuja hiuksista, jos ne on nätisti tai vaatteista, jos ne on kivat, mutta harvoja kehutaan kauniiksi. Oletko niin kaunis, että sitä kehutaan? Saavatko kauniitkaan ihmiset ulkonäöstään kehuja, vai onko se juuri tuota vaatteiden ja hiuksien kommentoimista?

Vierailija
10/45 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En laske, varmaan monta sataa kertaa :D Lukioaikoina yks opettaja sanoi joka kerta tyyliin kun näki mut, että voi kun olet kaunis, kaverit kehuu, sillon jos kivat meikit ja vaatteet, joskus sanottu junassa, että "mun on pakko sanoa, mutta sä oot tosi kaunis", heh baarissa kehuttu tottakai, työkaverit kehunut, joskus asiakkaat kehunut, naapurinsetä kehunut(ei niin imartelevaa), mitä näitä nyt on. 

Opettaja? Hyi...

Vierailija
11/45 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni joka päivä

Vierailija
12/45 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on sanottu usein kauniiksi. Sekä miehet että naiset ovat kehuneet ulkonäköäni. Itse en tätä ymmärrä. Pidän itseäni hyvin tavallisen näköisenä. Kauneus on toki katsojan silmissä😊

Vierailija
13/45 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettaja? Hyi...

Heh, mukava naisopettaja. :D Ei pidä kaikkea vääntää.

Vierailija
14/45 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut kyse vaatteiden tai hiusten kehumisesta vaan siitä, kehutaanko sua kauniiksi. Kyllähän kaikki saa kehuja hiuksista, jos ne on nätisti tai vaatteista, jos ne on kivat, mutta harvoja kehutaan kauniiksi. Oletko niin kaunis, että sitä kehutaan? Saavatko kauniitkaan ihmiset ulkonäöstään kehuja, vai onko se juuri tuota vaatteiden ja hiuksien kommentoimista?

Minua on kehuttu suoraankin, mutta usein kauttarantain, esim. muille mainittu tai viitattu, että tuonnäköisenä sitä ja tätä. En pidä itseäni klssisen kauniina, ennemmin sievänä ehkä. Erikseen on sitten huomiota herättävän kauniit ihmiset.

Vierailija
15/45 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole montaa kertaa kauniiksi sanottu. Toisaalta ne kerrat kun on kehuttu, muistan vuosien jälkeenkin. Kerran naispuolinen työkaveri sanoi ”oletpas tänään kaunis” ja hääpäivänä sekä hääkuvaaja että pari juhlavierasta kehui kauniiksi. Siinä ne kehut sitten taitaa ollakin...

Vierailija
16/45 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yksi tuttu nainen sanoi kännissä, että oikeastaan olen aika komea. Toisen kerran eräs nainen (ei vielä kovin kännissä) piti T-paitani tekstistä. Siinäpä ne kommentit tuli aika kattavasti lueteltua.

Vierailija
17/45 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ei ole kehuttu mutta haukuttu on senkin edestä enemmän.

Vierailija
18/45 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena miehet kehuivat jatkuvasti. Sivullisilta naisiltakin usein sain kyselyjä, olenko koskaan osallistunut tai ajatellut osallistua missikisoihin, mennä käymään paparazin toimistossa tms. Suurin ja älyttömin kohteliaisuus oli englantilaisen ystäväni äidiltä, joka oli sanonut ystävälleni, että olen "stunning ja kannatti käydä kylässä tyttären luona toisella paikkakunnalla, kun oli nähnyt samalla minut". En ymmärtänyt sitä ollenkaan silloin enkä kyllä vieläkään, enkä ole koskaan kertonut tuota kellekkään tutulle, kuulostaisinhan todella omahyväiseltä ääliöltä! Mutta kaunis olin, sen tiedän.. Nyt en enää niinkään, oma mies ainut joka kehuu ja ihan ok näinkin.

Vierailija
19/45 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti nuorempana sain kehuja.

Vierailija
20/45 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista. Jotenkin en ole kauheasti edes ajatellut koko asiaa ennen kuin nyt yhtäkkiä sain hymyn huulille muistellessani erästä kehua, jonka olen vuosia sitten saanut. Sitten tuli pieni myötähäpeä itseäni kohtaan, että onko kenties hieman säälittävää muistella jotakin vuosientakaisia kommentteja, kun muut varmaan saavat kehuja jatkuvasti. Mutta ehkä se on jotenkin hankala ylipäätään kommentoida kenenkään ulkonäköä? Se voidaan ehkä helposti tulkita väärin, niin on ehkä monelle helpompi kehua vaikka vaatteita tai hiuksia ym. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan