Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein teidän ulkonäköänne on kehuttu?

Vierailija
30.10.2017 |

Enkä nyt tarkoita mitään känniläisen huuteluita baarin jälkeen taksitolpalla tai välttämättä ylipäätään edes flirttailumielessä annettua kehua. Esim. te kenties keskimääräistä viehättävämmät ihmiset niin saatteko usein kuulla kommentteja ulkonäöstänne?

Mietin vain, että kuinka yleistä ulkonäön kehuminen ylipäätään on vai saavatko sitä useasti osakseen vain nämä massasta poikkeavat?

Itse olen ihan "tavis" ja joitain kommentteja olen saanut ja edelleen ilostuttaa, kun muistelen näitä. Miten teillä?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla saksalainen työkaveri (nainen) sanoi minulle (myös nainen) ' X, you are so hot!'. Ei siis kauniiksi kehunut, mutta positiivisena otin sen kommentin.

Vierailija
22/45 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin VR:n toimistoon ostamaan junalippua, ennen automaatteja. Kysyin, vieläkö mahtuu seuraavaan junaan. Virkailija sanoi; aina on tilaa kauneudelle =) Se on ehkä jäänyt eniten mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan kehuttu, muttei kyllä haukuttukaan. Mun kuva voisi olla sanakirjassa siinä "tavallinen"-kohdassa.

Vierailija
24/45 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, miehet on kehuneet. Kukaan nainen ei ole. Olen hyvin tavallisen näköinen, ehkä astetta rumempi.

En tiedä, itse en osaa sanoa mitään omasta ulkonäöstä. Nyt nelikymppisenä 30 vuotiaat miehet tulee iskemään ja osa toteaa spontaanisti että olen todella kaunis ilman iskuyrityksiä. Naisilta en ole koskaan saanut kehuja, kerran kaverit nauroi että toi vie kaikki meidän miehet, ei muuta.

Vierailija
25/45 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruma.

Vierailija
26/45 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ulkonäköä ei ole oikeastaan koskaan kehuttu tai haukuttu. Itse olen aina pitänyt itseäni tosi rumana, ehkä vasta terapian myötä olen kyseenalaistanut tätä uskomusta. Tuntui kivalta kun terapeutti sanoi kauniiksi. Toissa viikolla sain kehuja kahdelta ihan eri piireistä olevalta mieheltä. Toinen mainitsi kauniiksi ja toinen sanoi katsoneensa että onpa hyvännäköinen, pitkä nainen. En ole kertonut kenellekään kommenteista, mutta tuntui kyllä hyvältä. Ja ikää mulla 44 vuotta.

Vierailija
27/45 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun mietin niin en varmaan itsekään ole ikinä saanut keneltäkään naiselta  (olen itsekin nainen) kommenttia ulkonäöstä.  Vaatteista ja muusta kylläkin. Ehkä se naiselta saatu kommentti tuntuisi vielä piristyttävämmältä. Ap

Vierailija
28/45 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan kehuttu.

Pari kertaa ikä on veikattu alakanttiin, mistä olen iloinen vaikkei se olekaan miehelle vastaava meriitti kuin naiselle.

Vierailija
29/45 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina silloin tällöin on kehuttu. Harvemmin sanottu suoraan, että olisin hyvännäköinen, kaunis tai muuta vastaavaa. Kommentit ovat yleensä enemmän yhteen asiaan keskittyviä, esim "sulla on niin kiva hymy" on kuultu useampaan otteeseen. Pidän itseäni tavallisen näköisenä.

Vierailija
30/45 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvakseltaan, ehkä muutaman kerran vuodessa. Olen omasta mielestäni keskivertoa rumempi, niin kaikki kehut on kyllä jäänet mieleen ja yritän näitä tilanteita muistelemalla oppia näkemään itseni positiivisemmin.

Vierailija
31/45 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä aika usein saa kehuja, tutuilta toki mutta myös tuntemattomilta, naisilta eritoten. Aina kyllä tuntuu mukavalta. En pidä itseäni super kauniina ainakaan klassisella tavalla, ehkä se on se eksoottisuus joka osaa viehättää ja saa kommentoimaan. Useimmiten ihmiset mainitsevat silmäni ja poskipääni, joita tosin en edes itse pidä erikoisina :D Kai sitä oma silmä tottuu.

Vierailija
32/45 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime viikolla saksalainen työkaveri (nainen) sanoi minulle (myös nainen) ' X, you are so hot!'. Ei siis kauniiksi kehunut, mutta positiivisena otin sen kommentin.

Onko muka yleistä englanniksi sanoa noin toiselle? Jotenkin kuulostaa melko likaiselle ja seksuaalissävytteiselle, eikö joku "beautiful", "good-looking", "smashing" tms. olisi parempi?

Vierailija
33/45 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko muka yleistä englanniksi sanoa noin toiselle? Jotenkin kuulostaa melko likaiselle ja seksuaalissävytteiselle, eikö joku "beautiful", "good-looking", "smashing" tms. olisi parempi?

Kommentoija oli ei-natiivi englannin puhuja, joten kaikki vivahde-erot eivät varmaan kuulu hänen sanavarastoonsa. Haluan ajatella, että ihmiset tarkoittavat hyvää, joten tulkitsin kommentin positiiviseksi.

Vierailija
34/45 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En laske, varmaan monta sataa kertaa :D Lukioaikoina yks opettaja sanoi joka kerta tyyliin kun näki mut, että voi kun olet kaunis, kaverit kehuu, sillon jos kivat meikit ja vaatteet, joskus sanottu junassa, että "mun on pakko sanoa, mutta sä oot tosi kaunis", heh baarissa kehuttu tottakai, työkaverit kehunut, joskus asiakkaat kehunut, naapurinsetä kehunut(ei niin imartelevaa), mitä näitä nyt on. 

Opettaja? Hyi...

Heh, mukava naisopettaja. :D Ei pidä kaikkea vääntää.

On se silti omituista, että opettaja tuolla tavoin kehuu ja korostaa jotakin oppilasta ulkonäön perusteella aina kun näkee. Koulussa pitäisi saada kiitosta muista asioista kuin ulkonäöstä.

Vierailija
35/45 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvoin naiset tuntuu saavan kehuja. Saako miehet vielä harvemmin, kun kokemuksia ei tässä ketjussa pahemmin ole kerrottu?

Vierailija
36/45 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran iso porukka nuoria tyttöjä (jotain 16-18,jos arvata pitäisi) oli kaupan edustalla notkumassa olutta ja sidukkaa ryystämässä. Ohi kulkiessani joku humalaisen äänenvoimakkuudenhallinnalla totesi, että komee mies (muita en ainakaan lähistöllä huomannut). Ihan hyvältä tuntui näin liki 30sestä miehenkuvatuksesta. Kerran myös deitti totesi, että oon paremman näköinen kuin kuvissa (nettideitti ja amerikkalainen neiti, jotka muutoinkin viljelevät kohteliaisuuksia herkemmin). Niin eipä näitä kehujia liikaa ole ollut, vaikka melko tavallinenhan ulkonäöltäni olenkin.

Vierailija
37/45 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metoo#?

Vierailija
38/45 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikki tapaamani miehet kehuvat, naisistakin aika moni. Siis usein.

Vierailija
39/45 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten on kehuttu kauniiksi ulkomailla, satun olemaan vaalea, sinisilmäinen,  tyypillisen pohjoismaalaisen näköinen.

Suomessa on kehuttu hoikkuutta, silmiä, sääriä, muodokkuutta, hiuksia. Naiset kehuneet Suomessa etupäässä, ulkomailla miehet.

Vierailija
40/45 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä muista kuulleeni ulkonäöstäni kehuja muilta kuin kännisiltä miehiltä seksin toivossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi