Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Painonvartijat loppui Suomesta? Haluaisin liittyä sinne! Onko näkökulmaa?

Vierailija
30.10.2017 |

Eli miksi se loppui Suomessa? Eikö muka tuottanut tarpeeksi vai mikä kumma. Kävin siellä itse vuonna 2003 ja silloin viikkomaksu oli 10,60 euroa. Aika kallis. Suorastaan älyttömän kallis, kun sillä hinnalla sai ekojen viikkojen jälkeen (ekoilla viikoilla sai materiaalin) käytännössä vain nopean punnituksen.

Se vetäjän pitämä esitelmä oli aivan joutavaa höpinää.

Mutta se ohjelma todellakin toimii! Sillä laihtuu juuri sopivaa vauhtia ja heidän ohjaillaan ei tule nälkä.

Voiskohan sitä siirtyä Ruotsin painonvartijoiden asiakkaaksi?
Onko olemassa vastaavia hyviä ryhmiä, joissa on samanlainen toimiva ohjelma, jossa mitataan ruokamäärät?

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on heidän ohjelmansa tallella. Points-vihkot löysin.

Ei taida olla itsekuria alkaa aivan yksinään noudattaa tuota ohjelmaa.

Sopiva hinta viikkokäynnille olisi ollut ehkä 5 euroa. Salithan oli aina aivan tupaten täynnä ja punnitus oli äkkiä jonossa liukuhihnahommaa.

Vierailija
2/66 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän lähteneet siksi, että ohjelma ei tutkitusti toiminut. Kuten ei toimi ravitsemusterapeuttienkaan ohjelmat. Saati pussikeittodieetit pitkällä tähtäimellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laihduin painonvartijoiden avulla 20kg ja kilot pysyivät vuosikausia pois. Pistevihot ovat tallella, mutta motivaatio kadoksissa.

Vierailija
4/66 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painonvartijat kaatui karppaus-buumiin.  Paikkareiden ohjeillahan saa syödä vaikka hiilareita, kunhan ei ylitä päivän 18 pistettä, joka on n. 1200 kcal.

Ne tapaamisethan nimenomaan toimivat tsemppinä.  Tulee noudatettua ohjeita, kun on joku päämäärä.  Vaikka tietääkin miten tuo toimii, niin ei yksin saa potkittua itseään persuuksiin niin että tulisi pidemmän päälle noudatettua.

Vierailija
5/66 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidin Painonvartijoista ja niistä tapahtumista. Rahaahan siihen kului, kun ostelin sitten kaikenlaisia tuotteitakin. Mutta kilotkin karisi. Oli jotenkin tyydyttävää selata sitä pahvilärpykkää, mihin ohjaaja merkkasi pudotetut kilot ja liimasi tähtitarroja 😂

Vierailija
6/66 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin otsikon "onko nälkäkuolemaa".

Vierailija
7/66 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta! Haluan painonvartijat takaisin. Se systeemi todella toimii. Ei se toimimattomuuteen kaatunut, sillä onhan se vielä ulkomailla, kuten Ruotsissa.

Se vihko oli kannustava. Tähti aina jokaisesta - 5 kilosta.

Vierailija
8/66 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kyllä lähtisin mukaan jos PV tulisi takaisin.

Vierailija
9/66 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muistanutkaan tuota tähtijuttua. Se oli ihan maagista, miten kannustavaa oli saada niitä tähtiä. Tahdon ne takaisin.

Vierailija
10/66 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten sai avaimenperän. En vaan kehdannut käyttää sitä, kun kaikki olisivat siitä nähneet että käyn PV:ssa. Kaikki kylän naiset oli siellä.

Vierailija
11/66 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla montaa mieltä toimiiko systeemi vai ei. Paino kyllä putoaa mutta ei välttämättä terveellisesti, lopputulos voi olla että rasvaprosentti yli 40 ja lihasta 10kg liian vähän.

Vierailija
12/66 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten sai avaimenperän. En vaan kehdannut käyttää sitä, kun kaikki olisivat siitä nähneet että käyn PV:ssa. Kaikki kylän naiset oli siellä.

Jos kaikki kylän naiset olivat siellä, niin näkiväthän he sinut niissä punnituksissa joka tapauksessa, vaikka kuinka olisit avaimenperääsi piilotellut?

Vierailija
13/66 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eka ohjaaja laihtui aivan anorektisen näköiseksi. Sitten hän jäikin pois, en tiedä oliko omasta halusta vai laitettiinko pois.

---

Seuraava ohjaaja puhui paljon perunasta ja siitä, että lapsikin (oli tuolloin ehkä 11-12?) laskee välillä pisteet ruoastaan ja on innostunut Painonvartijoista. Aina se lapsi oli letkauttanut jotain "hauskaa" jonka tämä ohjaaja kertoi sitten kokoontumisissa.

Vierailija
14/66 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla montaa mieltä toimiiko systeemi vai ei. Paino kyllä putoaa mutta ei välttämättä terveellisesti, lopputulos voi olla että rasvaprosentti yli 40 ja lihasta 10kg liian vähän.

Kävin juuri kurkkaamassa WW -

sivuilla. Nykyään heillä on käytössä Smart Points - systeemi jossa kannustetaan saamaan protskuu.

Vierailija
15/66 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun eka ohjaaja laihtui aivan anorektisen näköiseksi. Sitten hän jäikin pois, en tiedä oliko omasta halusta vai laitettiinko pois.

Mulla taas kaveri oli ohjaajana vuosia, hänelle ruvettiin firman taholta huomauttelemaan, että olet päästänyt itsesi lihomaan liiaksi voidaksesi toimia ohjaajana.

Vierailija
16/66 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän ryhmässä jokaisesta -10 kilosta sai ruusun.

Jos on ihannepainossaan ja pääsi kunniajäseneksi, sai muistaakseni käydä ilmaiseksi punnituksissa. Jäin 2 kg vajaaksi, kun toiminta loppui.

Vierailija
17/66 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wilma Slisevtskin (ulkomuistista kirjoitettuna) ex-anoppi oli siellä tiedottajana, ja lihottuaan sai ilmeisesti lähteä.

Vierailija
18/66 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla taas kaveri oli ohjaajana vuosia, hänelle ruvettiin firman taholta huomauttelemaan, että olet päästänyt itsesi lihomaan liiaksi voidaksesi toimia ohjaajana.

Meidän ohjaajamme puhui usein tuosta, että aina välillä hänen painonsa lähestyy sitä rajaa, jolloin ei voi olla ohjaajana. Tuohan on mitä mainioin motivaatiotekijä sille ohjaajalle, että hän itse saa pidettyä painonsa kurissa.

Vierailija
19/66 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin juuri kurkkaamassa WW -

sivuilla. Nykyään heillä on käytössä Smart Points - systeemi jossa kannustetaan saamaan protskuu.

Kunpa tuo saataisiin Suomeen. (Mutta reilusti halvemmalla viikko hinnalla kuin kymppi)

Vierailija
20/66 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salit olivat tosiaan tupaten täynnä täälläkin. Ja ohjaaja aina kehui, että miten paljon hauskempaa on, kun meitä on niin paljon.

Ei kyllä ollut hauskempaa, vaan se oli slummi. Kesti kauan jonottaa punnitukseen ja joutui istumaan ahtaasti. Kerran jouduin jopa oviaukkoon muutaman muun kanssa, kun sisään ei mahtunut tuoleja.

Ärsytti, kun siellä oli paljon pienten lasten äitejä, jotka olivat aina flunssassa ja sai pelätä tartuntaa. Toivat joskus lapsiaankin sinne.