Naisten kova kysyntä netissä?
Olen ihmetellyt tätä.
Olen 38-vuotias mies. Tunnen noin ikäisiäni oikein kivoja naisia. Kun käymme ulkona raflassa, ketään meistä harvemmin lähestytään. Kukaan miestä ei ole missi, komistus, tai muuta sellaista. Tavallisia ihmisiä. Ehkä ollaan suurin piirtein tasoissa kysynnän suhteen. Siis livenä.
Mutta Tinderissä ja nettideiteillä naisilla on kuulemma postilaatikko täynnä ja mätsejä tulee superkomeilta miehiltä, nuorilta urheilijamiehiltä, julkkiksilta ja miljonääreiltä.
Mikä tämän selittää?
Kommentit (9)
Massaviestintä. Lähestyminen netissä on nopeaa ja pakit eivät syö miestä. Miksi ei lähestyisi kaikkia?
Kuvat ja tekstit eivät kuitenkaan pidä paikkaansa jos ääritapaukset seulotaan.
Hyvin harva niistä nettideittien miehistä on halukas oikeasti treffeille. Suurin osa haluaa vain viestitellä ja keräillä kuvia.
TavisToopeRoope kirjoitti:
Olen ihmetellyt tätä.
Olen 38-vuotias mies. Tunnen noin ikäisiäni oikein kivoja naisia. Kun käymme ulkona raflassa, ketään meistä harvemmin lähestytään. Kukaan miestä ei ole missi, komistus, tai muuta sellaista. Tavallisia ihmisiä. Ehkä ollaan suurin piirtein tasoissa kysynnän suhteen. Siis livenä.
Mutta Tinderissä ja nettideiteillä naisilla on kuulemma postilaatikko täynnä ja mätsejä tulee superkomeilta miehiltä, nuorilta urheilijamiehiltä, julkkiksilta ja miljonääreiltä.
Mikä tämän selittää?
Aiemmin mainitun massaviestinnän lisäksi, miesten huomattavasti korkeampi seksuaalivietti, johon sisältyy matalempi kynnys [seksi-]kumppanin valintaan.
Koska naiset ovat nirsoja, miehet pelaavat numeropeliä. Kaikille viestiä, aina treffeille. Osa karsitaan pois viimeistään kun livenä kuva ei vastannutkaan todellisuutta. Osaa käydään panemassa, hyvä pano otetaan vakkariksi rinkiin.
Ehkä 1/1000 viestin/mätsin saaneista ehkä kiinnostaisi suhdemielessä, vaikka oltaisiinkin liikkeellä "tositarkoituksella".
Koska naisille tulee niin paljon viestejä, homma on kääntynyt sellaiseksi että muutama komistus treffailee valtavaa joukkoa naisia hupimielessä. Tavismies jää paitsioon.
Täällä on selitetty menetelmä. Ensin swaipataan kaikki naiset. Sitte käydään sanomassa niille moimitäkuuluu. Sitten suututaan kun kaikki naiset ei vastaa siihen juuri hänen moimitäkuuluu-toivotukseensa satojen joukossa.
Kuinka usein lähestyt itse naisia joilla on jo miehet mukana?
Vierailija kirjoitti:
Täällä on selitetty menetelmä. Ensin swaipataan kaikki naiset. Sitte käydään sanomassa niille moimitäkuuluu. Sitten suututaan kun kaikki naiset ei vastaa siihen juuri hänen moimitäkuuluu-toivotukseensa satojen joukossa.
Tämä! Tämä pitää ottaa talteen ja käyttää jatkossakin, kun tulee ihmettelyketjuja miksi naiset eivät vastaa :-D
Sekin on aiheellinen kysymys miksi kukaan nainen haluaisi pariutua livenä?
Jos kerran tavalliselle eronneelle perheenäidille on tajolla menestyjiä, komistuksia, julkkiksia, kreikkalaisia adoniksia, nuorempia miehiä, saman ikäisiä miehiä, vanhempia miehiä, jne rajattomasti?
Eivätkö naiset pidä niistä pitkistä, tummista, raamikkaista, menestyneistä, itsevarmoista ja määrätietoisista sosiaalisesti lahjakkaista miehistä?
Empiiriset havainnot todistavat ettei tavallisen 30-50v naisen kysyntä ole livenä sentään tuota luokkaa, vaikka seksiä toki saa helposti raflastakin (erityisesti nuoremmilta himoissaan kärvisteleviltä opiskelijapojilta).
Se, että kaiken maailman tinderit ovat opportunistien fuulaa... Liiku sinä vain elävien ihmisten parissa, kyllä noin fiksu mies naisen löytää.